لوگو ساز سه بعدی

۱۰ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

وارسی جدید نشان می دهد کار بزرگ مرگ در مشارکت کنندگانی نیم می شود که شاخص مجعد ی بدنی آن ها (BMI) در اوایل بزرگ سالی تا میان سالی از محدوده ی چاق به اضافه معادل می رسد. بااین حال، کاهش کمیت بعد از نیمه عمر باعث کاهش چشمگیر سربزرگی اجل زودهنگام شخص نمی شود. درحقیقت تجسس ای که سال گذشته منتشر شد، نشان داد کاهش قطع در سنین میان سالی و مبصر تر به طور درخورتوجهی با افزایش خطر مرگ و میر مرتبط است.

ووبین شی، ادیب ی اصلی این مطالعه، اعتراف کرد: «پژوهش های موجود از شواهد مهم و جدیدی درباره ی حفظ کردن وزن سالم در طول زندگی وقوف می دهد.» این تجسس محتوی ۲۴،۲۰۵ شرکت کننده ۴۰ تا ۷۴ ساله بوده و از داده های استفهام ملی بهداشت و آزمایش تغذیه (بررسی سالانه ی نماینده ی ملی شامل مصاحبه و معاینات فیزیکی و مدل خون)، کاربرد شده است. پژوهشگران از BMI شرکت کنندگان ۲۵ ساله، ۱۰ سال قبل از ورود به تجسس و BMI خویشتن در زمان مطالعه استفاده کردند تا رابطه ی بین تغییر BMI و احتمال مرگ یک شرکت کننده داخل طول تجسس را تحلیل کنند.

پس از کنترل عواملی متشابه جنسیت و استعمال دخانیات درون گذشته و حال و سطح تحصیلات دریافتند شریک کنندگانی که BMI آن ها از محدوده ی چاق به اضافه وزن تغییر معلوم کرده است، ۵۴ درصد کمتر از مشارکت کنندگانی درمعرض کار بزرگ اجل قرار دارند که داخل حالت چاق باقی مانده اند. درحقیقت، افرادی که از چاقی به اضافه کمیت تغییر مشخص کرده بودند، درمقایسه با افرادی که BMI آن ها در محدوده ی اضافه پیمانه راحتی داشت، بیشتر درمعرض مخاطره مرگ استراحت داشتند.

اندرو استوکس، نویسنده ی ارشد این مطالعه، اعلام کرد: «نتایج حاکی از فرصتی بنیانی برای بهبود سلامت جمعیت ازطریق پیشگیری اولیه و ثانویه نسبت به چاقی، به خاص در سنین شباب است.» چاقی مشکلی مبصر برای سلامت افراد است. براساس آخرین آمار مرکز کنترل بلای ناگهانی ها، در ایالات متحده بسیار از ۴۰ درصد از مردم چاق هستند. چاقی با بعضی از مشکلات جدی بهداشتی همانند دیابت و مصیبت های قلبی و برخی سرطان ها در ارتباط است و خطر مرگ و میر را در افراد تا دوبرابر اضافه می دهد.

محققان معتقدند ۱۲/۴ درصد مرگ و میرهای زودهنگام در آمریکا می تواند از داشتن BMI بالاتر از پیمانه استاندارد در اوایل تکلیف و اواسط بزرگ سالی نشئت بگیرد. براساس ارزیابی پژوهشگران، افرادی که بتوانند شاخص توده ی بدنی خود را از محدوده ی مسطح در ۲۵ سالگی به محدوده ی افزایش وزن تو میان سالی برسانند، ۳/۲ درصد کمتر درمعرض اجل ومیر فراغت خواهند گرفت.

بااین همه، آن ها متوجه شدند کاهش کمیت داخل افراد بی حالت بوسیله ندرت رخ می دهد. پژوهشگران دریافتند کمتر از ۱ درصد شرکت کنندگان می توانند از محدوده ی چاق به محدوده ی اضافه وزن برسند؛ ولی به طور مشخص علت این روند را نمی دانستند که نتایج تحقیقات علامت عدل خلال کاهش پیمانه متابولیسم بدن کُند شده و هورمون ها احساس ناتوانی می کنند.

همچنین، بسیاری از مطالعات علامت داده اند بیشتر افرادی که اندازه خویشتن را کاهش می دهند، دوباره به وزن اولین خود برمی گردند. این بدان مجرد است که نیکوترین سیاق برای پیشگیری از اجل زودرس، جلوگیری از اضافه وزن در همه حال است.بیشتر بخوانید:کشف نشانه هایی از ایمنی ماندگار دربرابر کووید ۱۹کاستاریکا آنتی بادی های اسب را به عنوان درمان کووید ۱۹ آزمایش می کندچرا اقرار به تنهابودن بغرنج است؟ علائم تنهایی و نحوه ی مدیریت آنفرمانده عملیات مقابله با کرونای تهران: امسال ابکی ترین پاییز را تجربه خواهیم کردبرای درامان ماندن از ابتلا به کرونا داخل نشست کنکور چه کارهایی ایفا دهیم؟
با چشم پوشی چند هفته از حذف سپرده های بلندمدت و به صرفه ی اپراتورهای مسلط موبایلدر کشور داخل درگاه های صیقل مختلف، به نظر می رسد همراه اول و ایرانسل درنهایت مغلوب پر اب گیری های راه اندازی انتظام مقررات شدند.

پس از آنکه اختیارات رگولاتوری برای برخورد با اپراتورهای متخلف افزایش یافت و جریمه ی ۶۰۰ میلیارد تومانی برای همراه مقدمه و ایرانسل منظور شد، تنها ۴۸ ساعت فرصت داده شد تا بسته های اینترنت تلفن همراه به حالت قبل بازگردد. به دیدن می رسد با عاقبت یافتن این مهلت زمانی، نمایش بسته های اینترنت ایرانسل تنها در اپلکیشن ایرانسل من به حالت سابق بازگشته است.

شب پیش حسین فلاح جوشقانی، مهتر راه اندازی تنظیم هنجار و ارتباطات رادیویی این خبر را در توئیتر اعلام کرد: «امشب دو اپراتور تلفن همراه امانت های اینترنتی بلندمدت و پرطرفدار حذف شده ی خویشتن را باز می گرداندند. توضیحات بیشتر را فردا درون مصاحبه با رسانه های پرسنل بوسیله سمع و رویت آدم خواهیم رساند.»

با وجود این اعلام، هنوز تغییری در نحوه ی ارائه بسته های اینترنت همراه اول، نه درون اپلکیشن و نه ازطریق USSD مشاهده نمی شود. پیش نمدار مدیرعامل همراه اول گفته وجود که هیچگاه سپرده ی اینترنتی حذف نشده و تنها درگاه های ارائه دهنده ی این ودیعه ها تغییر کرده اند.

حال باید دید که آیا همانند جنین هایی که رگولاتوری پیش از این داده بود، آیا خسارت کاربرانی که در این مدت رفتار بوسیله خرید بسته اینترنت کرده اند نیز بازگردانده می شود یا نه.

به روزرسانی زمانه ۱۳:

باوجود اینکه اعلام شده حیات بسته های بلندمدت عاری تغییری در تعرفه باید از شب گذشته به اپلیکیشن های اپراتورها و درگاه USSD افزودن شده باشند، با عفو ۱۴ ساعت هنوز غم این اتفاق نیفتاده است.

سپرده های اینترنت ایرانسل هنوز به طور کامل به اپلیکیشن ایرانسل غلام افزودن نشدند و ازطریق USSD همچنین داخل دسترس قرار ندارند. بااین حال روابط اشتراکی ایرانسل اخبار می بطی ء که تمامی بسته ها به حالت قبل بازگشته اند و هرگونه تغیری درحال بررسی است. علاوه کنار این، بها بسته ها با افزایشی نسبت به ارج ودیعه ی موجود در وب سایت به چشم می خورد.

گرایش می رود همراه اول تیمار امروز تمام امانت های خود را بوسیله حالت قبل بازگرداند.

به روزرسانی ساعت ۱۴:۳۰:

همراه فاتحه بالاخره بسته های اینترنت مدت دار و بوسیله صرفه را به درگاه USSD و اپلیکیشن خود بازگرداند. البته در فداکار گزینه ها گواه اضافه ارزش تا ۱۵ درصد و اندکی تباین در بسته های ارائه شده هستیم. برای مثال درون بخش بسته های یک ماهه حضرت USSD، گزینه ی ۷۵ گیگابایتی دیده می شود که داخل وب سایت فروشگاه همراه مبدا به چشم نمی خورد. فداکار بسته های قدیمی هم حذف شده اند اما بسته های اینترنت ایرانسل مغایرت بیشتری را علامت می دهند. برای شهید امانت ی چهارماهه که تا دیروز در اپلیکیشن ایرانسل غلام بوسیله چشم می خورد، زمان حال دیگر در گزینه های نمایش شده حیات ندارد.

در ماه اخیر، مرجع جامع تیز بسته های اینترنت موبایل وب سایت ایرانسل و فروشگاه همراه شروع وجود ولی با مقایسه ی طرح ها در حضور های مختلف می توان مشاهده کرد که اکنون اپلیکیشن و USSD فهرست طولانی تری را بوسیله کاربر عرضه می کنند. با این تفاسیر بوسیله نظر می رسد که باید منتظر تغییریافتن بسته ها در فروشگاه و وب سایت اپراتورهای موبایل، و تغییر قیمت آن ودیعه ها همچنین باشیم.

دو اپراتور هنوز نسبت به افزایش ارج برخی سپرده های خود واکنشی نشان نداده اند، بااین حال بسته های بلندمدت برابر مصوبه ی کف تعرفه ارائه می شوند که اپراتورهای مسلط میدان را حلال می کند تا سه گانه مرتبه در سال، بسته هایی والا بها مصوب ارائه کنند. رگولاتوری اعلام کرده که برای تحول قیمت این بسته ها حاجت به گرفتن مجوز سازمان است که با توجه به ائتلاف های اخیر انتظار نمی رود نسبت بوسیله افزایش قیمت ها اتفاق نشان دهد. باری، هنوز سخنان مهتر سازمان رگولاتوری با رسانه های جمعی را نشنیده ایم و با توجه بوسیله گفته ای ازسوی مدیرعامل همراه اول،به دلیل افزایش هزینه های شرکت، تکثیر تعرفه اینترنت موبایل نیز متباعد به دید نمی رسد.بیشتر بخوانید:همه گیری ویروس کرونا در ایران از نگاه آمار و ارقام [به روزرسانی: ۲۷ مرداد ۹۹]رؤیای اینستاگرام وطنی کنار باد رفت؛ لنزو تعطیل شد [به روزرسانی]پخش هر برنامه ای داخل رسانه های صدا و شمایل مجازی به مجوز ساترا نیاز داردسورنا ستاری: طولانی برگ برای مقابله با کرونا در داخل قلمرو تولید می شودترافیک ورودی اپراتورهای تلفن همراه افزایش یافته است
فرع مندان به دنیای فناوری اطلاعات و مباحث شبکه و امنی، چه در یک قریه بهم خورده سکونت کنند و مجبور باشند هرروز شایسته کردن ­ها درون ترافیک درون مسیر رسیدن به کلاس­ های آموزشی زمان خود را تلف کنند و چه در بطرف خانه و روستایی کوچک که امکان دسترسی به منابع و واحدهای آموزشی استاندارد را نداشته باشند، آموزش آنلاین می تواند برای آن ها موقعیتی ایدئال برای درس و پیشرفت باشد.آکادمی دوران   این فرصت طلایی و ایدئال را بخاطر فرع­ مندان به دنیای فناوری معلومات و شبکه و امنیت مجهز آورده است.

آکادمی عهد با برگزاری دوروبر ­های آموزشی آنلاین آن هم به عارض کاملا مؤثر و با آزمایشگاه نظریه و تخصصی توانسته است مهارت های شبکه و امنیت را آموزش دهد. مجموعه آکادمی دوران نه تنها برای افراد بوسیله صورت انفرادی بسیار کارگر است؛ بلکه تا اینکه برای شرکت ­ها و نهادهای دولتی و خصوصی که بوسیله دوره­ های آموزشی عملی برای کارکنان خود نیاز دارند، کاملا کاربردی خواهد وجود. درادامه، این موضوع به نعوظ مشروح تطویل داده شده است که علاقه­ مندان چگونه می توانند از امکانات  آموزش آنلاین  آکادمی دوران برای کسب مهارتی پراهمیت بهره ببرند.شبکه چیست؟

یادگیری اطراف­ های شبکه ازجمله مهارت­ های اصلی است که دلبستگی مندان بوسیله ورود به بازار فرمان در ماخذ ی علوم کامپیوتر (IT) باید آن را فراگیرد. این روزها هر همکاری کوچک و اهمیت بوسیله فنی شبکه نیاز دارد؛ زیرا با ذیل شبکه بودن سیستم کامپیوتر شرکت، به متد چشمگیری در زمان و هزینه ­­ها نفع جویی خواهد شد و ترتیب و هماهنگی بین اعضای مجموعه افزایش چشمگیری مشهود می کند. صاحبان تصرف و فرمان نیز از این عمده به منت آگاهی دارند. برابر گزارش­ های راه اندازی ی کار آمریکا، مشاغل مربوط به حوزه ی شبکه تا سال ۲۰۲۲ حداکثر ۱۲ درصد نمو خواهند کرد. این آمار و ارقام نشان دهنده ی عظمت فراوان یادگیری شبکه است.

این روزها بوسیله دلیل اوضاع واحوال حاکم به خشکی امدن جامعه و پاندمی کرونا، امکان جناب درون مکان های آموزشی سخت زیرفون از قبل شده است و افراد جدیت می کنند ناچیز در تجمعات حضور یابند. ناگفته نماند دسترسی بوسیله کلاس آموزشی باکیفیت و مطمئن بخاطر همگی امکان پذیر نیست و فردی های جغرافیایی می­ تواند در این بین جلوگیری کننده بزرگی باشد. درون این وضعیت، ایدئال ترین نحو استعمال از حوالی ی آموزشی آنلاین استاندارد و باکیفیت خواهد وجود.دوره ­های امن شبکه



ایمنی شبکه درواقع به انتزاعی اقداماتی است که بخاطر جلوگیری از ایجاد مشکلات برای امن شبکه انجام می شود. این اقدامات به رخ ابدار افزاری یا نرم افزاری خواه اغلب اوقات بوسیله قیافه خیساندن سرویس­ های ابدار اسباب و نرم افزاری در نظر اندوهناک می­ شود. باتوجه به اینکه شعار شبکه جلوگیری از خسارات حملات سایبری است، درادامه بوسیله اهمیت امنیت شبکه و مشکلاتی اشاره شده است که درصورت اجرانشدن متین آن ممکن است خلق کردن شود:افشای معلومات مهم: در هر تصرف و موثر اطلاعات محرمانه ­ای وجود دارد که رقبا نباید از آن آگاه باشند. در صورت اجرانشدن امین ایمنی شبکه، این اطلاعات می تواند به راحتی دراختیار رقبا قرار بگیرد.ازدست اعطا کردن داده ها: از دست دادن داده­ ها، یعنی از دست دادن یکی از دارایی­ های بنیانی کلکسیون که می تواند کلکسیون را دچار اغتشاش ­هایی گاه جبران ناپذیر درنگ.دستبرد تو داده ­ها: گاه درصورت به خطر افتادن پناه شبکه، هکر ممکن است تنها با دست مفید داده­‎ها، آسیب های شدید به مجموعه وارد کند. این تک معمولا درباره ی داده­ های مالی مجموعه رخ می­ دهد که بیش نیز آسیب رسان است.

باتوجه به بیشترشدن وابستگی نظم های کسب و فرمان به زیرساخت­ های شبکه و فناوری اطلاعات، اهمیت شبکه و امنیت پررنگ ­پر حرارت از قبل خود را نشان داده است؛ به طوری که کمینه مجموعه ­ای را بتوان یافت که کارشناس کنف شبکه نداشته باشد. بنابراین، این حرفه یکی از احاطه ­های پرتقاضا برای بازار فقره محسوب می شود و با آموزش صنف ای و استاندارد امن شبکه می­ توان متعدد سریع العمل ملتفت بازار کار شد.آموزش آنلاین پناه شبکه



همکاری­ ها و ارگان های دولتی و بسیاری از صنایع کوچک و بزرگ برای به روز کردن اطلاعات کارکنان مدخل IT خود به گذراندن پیرامون­ های مدل و بوسیله روز نیاز دارند. داخل اوضاع واحوال کنونی، استفاده از آموزش آنلاین می­ تواند بسیار مفید واقع شود. با آموزش آنلاین فرقی نمی­ یواش که مخاطب مدیر مجموعه ای بزرگ داخل بیرونی پایتخت باشد یا فردی سخت کوش و تعلق مند به فناوری و علوم کامپیوتر در قریه یا خوش نشین دور؛ چراکه آموزش آنلاین زنهار شبکه می ­تواند بدون ویژگی دراختیار او قرار گیرد. دراین میان، یکی از دغدغه های علاقه مندان یادگیری صرفا تئوری این مشت از احاطه ها است؛ چون احاطه­ های متخصص عاری تمرین و تکرارهای عملی عملا عاری واکنش است. آکادمی دوران پندار آن را نیز کرده است: مشارکت در کلاس های آموزش آنلاین شبکه و اینترنت به همراه لابراتوار آنلاین.لابراتوار آنلاین چیست؟

تیم متخصص آکادمی دوران امکانی را فراهم کرده است که هر دانش پذیری بتواند ضمن حضور درون پرگیر ی آموزش تئوری از آزمایشگاه مرتبط دوروبر نیز بهره ببرد. استفاده ازلابراتوار آنلاین  به تجهیزات شیرهدار افزاری یا بطی ء افزاری خاصی نیز احتیاج نخواهد داشت. همچنین، حضور در آزمایشگا ­های هر دوره بخاطر ثبت نام کنندگان آن اطراف مجانی است؛ اما اگر داوطلب طالب شرکت در لابراتوار بدون ثبت معروفیت در دوره­ های آنلاین باشد، این امکان نیز در این کلکسیون مجهز شده است. مصرف از سپرده ­های ۱۰ یا ۲۰ ساعتی و سالیانه خواه ماهانه ی شرکت در آزمایشگاه ها بخاطر تعلق ­مندان ممکن است. افزون براین، درنظرگرفتن لابراتوار سفارشی نیز بخاطر دانش پذیران مجهز شده است. تو لابراتوار آنلاین سفارشی، بنابه التماس متقاضی و باتوجه بوسیله سناریو آموزشی امکانات سخت افزاری خاصی همچون، رم، پردازنده، هارد و دیگر تجهیزات دراختیار آن ها صبر داده خواهد شد.مزایای شرکت در حوالی ­های آموزش آنلاین آکادمی عهد

این مجموعه ی موفق با متجاوز از دو دهه فعالیت درون مرزوبوم ی فناوری اطلاعات، رزومه ی موفقی درزمینه ی آموزش و انجام از خویشتن بوسیله جای گذاشته است. این قسمت قسمت کردن با به کارگیری بیش از ۴۰۰ نفر از فارغ التحصیلان دانشگاه­ های برتر ناحیه سعی می کند از جدیدترین خرد روز جهان برای ارائه ی خدمات هرچه با کیفیت­ تر قدم بردارد. فعالیت اصلی آکادمی دوران درون بن هایی چون تولید نرم اسباب و خدمات آموزشی است. برخی از مزایای شریک شدن درون دوره­ های آموزشی آکادمی عهد عبارت اند از:داخل دوره ی شبکه، استانداردهای آموزشی و نقشه ی نحو منسجم متشابه سیسکو تبیین شده است.گواهینامه ی معتبر مطابق با سرفصل های بین المللی بوسیله معرفت پذیران اعطا می شود.امکان ارتقای شغلی ازطریق شرکت درون پرگیر های آموزش آنلاین آکادمی دوران نیز بی حد زود ممکن خواهد شد.در آکادمی دوران، مشارکت کنندگان زیرنظر کلکسیون ای مبدا بوسیله آموزش می کنند که بیش از ۱۰۰ پرگیر ی آموزشی ایمنی شبکه در سراسر ایران برگزار کرده است؛ بنابراین، در این مجموعه امتحان و در پی آن کیفیت دست افزار شروع را می زند.واج پایانی

پرورش شبکه و امنیت ایده ی نابی برای ورود هرچه سریع برنده به بازار کار محسوب می شود و عظمت و مصرف این مهارت هرروز در حال پررنگ تر شدن است. آکادمی دوران با فراهم آوردن بستری کم قیمت بخاطر همه ی فرع مندان شبکه و امنیت، دامنه مهمی در مسیر آموزش این تسلط برداشته است. آموزش آنلاین شبکه و امان در بالاترین سطح کیفی درون این آکادمی امکان­ پذیر است و افراد می توانند با ثبت شهرت تو کلاس های مجازی این مجموعه، از آموزش آنلاین شبکه، آموزش آنلاین امنیت، مصرف از لابراتوار پیشرفته و آنلاین نصیب مند شوند و ضمن تدریس احاطه های مرزوبوم ی شبکه و امنیت، تو زمان و هزینه ی آموزش خود صرفه جویی کنند.بیشتر بخوانید:خرید بلافاصله رنو کپچر کراس اوور اقتصادی با خودرو 45فراخوان جذب ایده های صادراتیبا ایران تلنت #از_شغل_راضی می شویدتعمیر بوسیله صرفه گوشی آیفون درون دلتوسجشنواره تابستانی فروش انواع لپ تاپ درون فروشگاه اینترنتی کالاوما
بین رایانه های رومیزی و رایانه هایی که امکان محموله کردن آن ها وجود دارد، شاهد شکافی ارشد ازلحاظ قدرت پردازشی هستیم. طی سال های اخیر رایانه های متناسب حمل، قدرت بیشتری هویدا کرده اند و به شاداب افزار زورمند تر مجهز شده اند، اما بوسیله طور کلی فرم فاکتور دستگاهی نظیر لپ تاپ به نحو ای است که هرگز امکان مصرف از برخی قطعات رایانه های رومیزی را ارائه نمی دهد؛ زیرا عمده ی این قطعات نه عزب ابعاد بزرگ دارند بلکه به جهیز خنک کننده ی زیاد پرعضله نیازمندند. همین موضوع باعث شده فداکار شرکت ها طی سال های اخیر رایانه های دسکتاپ را به گونه ای بسازند که بتوان آن ها را به جاهای مختلف محموله کرد.

مدیاورک استیشنز (MediaWorkstations) شرکتی است که به دلیل پیدایش رایانه های سفارشی شناخته می شود و تاکنون محصولات متنوعی دردسترس کاربرد کنندگان صبر داده است. رایانه هایی که این همکاری تولید می کند می توانند قدرتی در کمیت و اندازه ی ورک استیشن ها ارائه دهند و می استعداد آن ها را حمل کرد. به علاوه رایانه های موردبحث گاهی اوقات طراحی ظاهری بسیار چشم نوازی هم دارند. البته استعمال از عبارت «قابل حمل» نباید شما را سردرگم درنگ. رایانه های تولیدشده توسط مدیاورک استیشنز درون حالت معمول بیش از ۱۰ کیلوگرم وزن دارند و بنابراین حمل آن ها به جاهای متنوع ساده تراشیدن.

مشارکت مدیاورک استیشنز به تازگی رایانه ی جدیدی با نام a-XP Workstation PC معرفی کرده است که نسخه ی قابل حمل رایانه های قدرتمند و نسبتا نام آشنای سری a-X که درون دسته ی ورک استیشن ها جای می گیرند به شمار می آید. رایانه های ورک استیشن موردبحث به تراشه های رده بالای بسیار قدرتمند سری Ryzen Threadripper AMD مجهز هستند.



 a-XP Workstation PC در نگاه مطلع همچون یکی از کیس های میکرو ATX بوسیله نظر می رسد که داخل بخش بالایی آن گروه ای دیده می شود. رایانه ی موردبحث ازلحاظ طراحی قشری حرف خاصی بخاطر گفتن ندارد، اما قدرت پردازشی متجاوز زیادی به شما عرضه می دهد. مدیاورک استیشنز می گوید رایانه ی جدیدش کسانی را هدف قرار داده است که قدرت پردازشی بیش بخاطر انجام کارهای تولید محتوا، ایجاد جلوه ی بصری، حکم با واقعیت افزوده و واقعیت مجازی، تحقیقات علمی و موارد مثل نیاز دارند.

رایانه ی جدید همدستی مدیاورک استیشنز کانفیگ های مختلفی دارد و درون پرعضله ترین کانفیگ به تراش ی AMD Threadripper 3990X حاضر شده است. این تراش ی رده پشته از ۶۴ هسته به همراه ۱۲۸ ترد بهره می گیرد و وظایف مختلف را با سرعت کلاک ۴٫۳۰ گیگاهرتز پردازش می بطی ء. کاربر درصورت تمایل می تواند کانفیگ ناتوان تر رایانه را با یکی دیگر از تراش های سری تردریپر تدارک بطی ء که به جای ۶۴ هسته، ۲۴ هسته دارد و به ۴۸ ترد فراهم شده است. مصرف از پردازنده ی سری تردریپر باعث شده است بتوان در رایانه ی رده بالای مدیاورک استیشنز کارهای بسیار وزین را به سادگی انجام داد.

استفاده از ۲۵۶ گیگابایت حافظه ی رم DDR4، فرایند انجام کارهای متنوع را متجاوز ساده تر می نرم. می توان در کانفیگ های مختلف رایانه، از حافظه ی رم با سرعت کلاک متفاوت نصیب گرفت؛ بدین ترتیب کاربر درصورت صدای زیر مردانه می تواند از حافظه ی رم با سرعت کلاک ۳٬۲۰۰ مگاهرتز خواه ۲٬۹۳۳ مگاهرتز بهره بگیرد. چنانچه درون پی تهیه ی کانفیگ هایی با حافظه ی رم کم باشید، مدیاورک استیشنز کانفیگ هایی دیگر با ۳۲، ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت ذهن ی رم ارائه می دهد که همه ی آن ها دارای سرعت کلاک ۳٬۲۰۰ مگاهرتز هستند. بیشترین حافظه ی رمی که رایانه می تواند نمایش دهد ۲۵۶ گیگابایت است که سرعت کلاک پایین نمدار دارد (۲٬۹۳۳ مگاهرتز). 



رایانه ی a-XP Workstation PC مدیاورک استیشنز در مجموع سه گانه درگاه بخاطر ذهن ذخیره سازی نمایش می دهد. حافظه ی پا بر جا به کاررفته در رایانه، متعلق به سامسونگ است، Samsung 970 EVO Plus PCIe SSD صیت دارد و به ۲۵۰ گیگابایت حجم مهیا شده. درایو ۲۵۰ گیگابایتی SSD سامسونگ حداکثر سرعت خواندن ۳٬۵۰۰ مگابایت بر ثانیه و حداکثر سرعت نوشتن ۲٬۳۰۰ مگابایت پیاده شدن ثانیه را ارائه می دهد.

کارت گرافیک پیش فرض رایانه، انویدیا GeForce RTX 2060 Superاست که از یک درگاه HDMI، سه گانه حضور DisplayPort به همراه یک درگاه DVI-D استفاده می یواش. اگر بوسیله قدرت گرافیکی بیشتری نیاز دارید و منابعی که RTX 2060 Super در اختیارتان قرار می دهد کافی نیست، می توانید سراغ تدارک ی کانفیگ قوی نم با دو کارت گرافیک انویدیا Quadro RTX 8000 48 GB GDDR6 بروید که درمجموع چهار حضور DisplayPort و یک خروجی VirtualLink ارائه می دهد.



مدیاورک استیشنز به همراه رایانه ی خود محفظه ی ویژه ای ارائه می دهد که محموله آن را متجاوز میسر می بطی ء. این کیف بزرگ، خیر عزب مجهز به صفحه نمایشی خاص است بلکه از صفحه کلید هم بهره می برد. در این صفحه کلیدِ فراهم بوسیله NumPad از ماوس پد کوچکی هم کاربرد شده است. مدیاورک استیشنز می گوید ارزش رایانه ی a-XP Workstation PC از ۷٬۹۹۷ دلار مطلع می شود و داخل قوی ترین کانفیگ دستگاه به ۳۸٬۶۰۹ دلار می رسد. کانفیگ محور ی رایانه ی مدیاورک استیشنز از از تراشه ی AMD Threadripper 3960X درکنار ۳۲ گیگابایت حافظه ی رم DDR4 و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ی پس انداز سازی Samsung 970 EVO استفاده می بطی ء. در این کانفیگ همچنین از PNY NVIDIA GeForce RTX 2060 Super استفاده شده است. همین کانفیگ پایه هم قدرت پردازشی بسیار زیادی دارد.

اگر ۱٬۶۰۰ دلار تکثیر صیقل کنید، کانفیگ مجهز به پردازنده ۳۲ هسته ای 3970X بوسیله شما ارائه خواهد شد؛ با صیقل ۳٬۶۰۰ دلار بیشتر، به پردازنده ی بسیار قدرتمند ۶۴ هسته ای 3990X دسترسی فاش خواهید کرد. همچنین کانفیگ های مختلف رایانه با گوناگون کارت های گرافیک سری GeForce و Titan و Quadro و Tesla انویدیا دردسترس قرار می گیرند. به علاوه کانفیگ های متنوع دارای حافظه های پس انداز سازی ساخته شده توسط شریک شدن های مختلفی محتوی سامسونگ و اینتل و میکرون و وسترن دیجیتال هستند.

یکی از زورمند ترین کانفیگ هایی که مدیاورک استیشنز ارائه می دهد دارای پردازنده AMD 3990X و کارت گرافیک ۳۲ گیگابایتی Tesla V100 انویدیا و ۶۴ گیگابایت رم و چهار ترابایت SSDو ۲۸ ترابایت حافظه ی SATA است. رایانه ی موردبحث باتری داخلی ندارد و باید مستقیما به برق وصل شود، ولی از فدایی قابلیت های امنیتی بهره می گیرد تا مطمئن شود درصورت قطعی ناگهانی برق، داده های شما به یک باره از بین نمی رود.  رایانه ی a-XP با نسخه ی ۶۴ بیتی لینوکس و ویندوز ۱۰ سازگاری دارد و حد آن امانت به کانفیگ، بین ۱۰ تا ۱۳ کیلوگرم اخبار شده است.بیشتر بخوانید:ترک پد بی سیم W-Touch برای کامپیوترهای ویندوزی معرفی شدپتنت جدید AMD با تمرکز بر روش های پردازشی هیبرید big.LITTLE-esque ثبت شدپردازنده AMD Ryzen 9 4950X با ۱۶ هسته ذن 3 رؤیت شداینتل چگونه می تواند از بحران های کنونی گذر کند؟سهم AMD از میدان نوت بوک ها بوسیله بالاترین حد در تاریخ رسید
اطراف ی بدوی شامل سرفصل های مبانی طراحی تجربه کاربر، پژوهش کاربر، طراحی تعامل، کاربرد پذیری، وبینارهای تخصصی و همچنین وبینارهایی داخل حوزه احاطه های نرم است. در این دوره ۹ تحصیل کلیدی برای افرادی که تازه به UX   بی وقفه اند درس می شود و در کنار آموزش های متخصص آموزش های مهارت نرم نیز در قالب وبینار بوسیله آن ها ارائه می شود. این پیرامون ارزان افرادی است که علاقمند به مفاهیم مدل سازی UX  هستند، داخل ابتدی حروف قرار دارند و مایل اند در این حوزه مبتلا کار شوند. این دوره ی آنلاین به علاقمندان دستیار می کند برای وارد شدن به این مملکت آماده شوند.

اطراف ی آموزشی پیشرفتهUX برای افرادی مناسب است که مفاهیم اولیه این حوزه را می شناسند و با چالش های مربوط بوسیله این حرفه آشنا هستند. این دوره تو سرفصل های والا برگزار می شود و انتظار می جوی کارآموزان بعد از پشت روال گذاشتن این آموزش ها اقتدار حل مسائل حوزه طراحی رابط و امتحان ی کاربر را کسب کرده و بتوانند بوسیله عنوان نیروی موثر خلاق و صنف ای داخل کسب و کار مرتبط بوسیله این مرزوبوم اثرگذار عمل کنند؛استراتژی محصول، طراحی سرویس، مبانی نقشه کشی امتحان کاربر و اسکرام، پژوهش طراحی، معماری اطلاعات، طراحی تعامل و طراحی بصری، استراتژی محتوا،کاربرد پذیری و مدل سازی مبتنی پیاده شدن داده، گیمیفیکشن، بستگی تیم محصول، خلاقیت و ایده پردازی، مهارت های درنگ ارتباطی تعاملی.

دوره پیشرفته آموزشی UX رهنما کالج طی ۹ هفته و با یادگیری ۱۸ درس کلیدی توسط ۱۲ استاد و منتور حرفه ای تدریس می شود و شامل ۲۴ ساعت وبینار تخصصی و همچنین آموزش مهارت های یواش ضروری برای بهبود تعامل و مناسبت در محیط کار است.

برای جزییات بیشتر و ثبت صیت در پرگیر به وب سایت رهنما کالج مراجعه کنید.بیشتر بخوانید:یادگیری مهارتهای شغلی با چراغخرید و فروش دنا پلاس ایران خودرو با خودرو45کد تخفیف جدید فروشگاه های اینترنتی را از تخفیفه بگیریدجامیت شبکه اجتماعی پول سازخرید کالای دیجیتال از سایت ببین و ببر
سونی مدتی پیش پتنتی جدید ثبت کرده که به لطافت منتشر شده است. این پتنت علامت می دهد سونی به فکر پیدایش کنسول پلی استیشن ۵ پرو افتاده. گمان می رود ژاپنی ها از حالا بوسیله فکر عهد بعد از عرضه ی  پلی استیشن ۵  محذوف باشند. معمولا به پشت ارائه ی کنسول های بازی، کنسول های میان نسلی نیز به راسته نمایش می شوند. این کنسول ها تغییراتی از لحاظ قابلیت هایی که قابلیت ایفا آن ها را دارند به خویشتن می بینند.

در گذشته بیشتر این کنسول های میان نسلی، نسخه ای جمع و جورتر نسبت بوسیله کنسول اصلی محسوب می شدند. با این حال در نسل اخیرِ کنسول ها تماشاگر عرضه کنسول های میان نسلی قوی خیس از نسخه واقعی بوده ایم که دربرگیرنده کنسول هایی همچون 3DS وایکس باکس وان ایکس  می شوند. سونی کنسول  پلی استیشن 4 پرو  را درون نسل مهیا ورزش های ویدیویی با امکان اجرای بازی با وضوح 4K، گشایش در فناوری واقعیت رمزی و پردازنده ی گرافیکی ارتقاءیافته روانه راسته کرد. خواهش می رود  مایکروسافت  و سونی در سراب آینده همین کار را تکرار کنند و  نینتندو  نیز مدل جدید کنسولنینتندو سوییچ   را معرفی کند. 

سونی پیش تر گفته بود احتمال تولید پلی استیش ۵ وجود دارد، اما برنامه ریزی ها بخاطر ساخت این کنسول احتمالا از انتظارات فراتر رفته اند. سونی بوسیله رطوبت پتنتی جدید درباره ی یک سخت ابزار ثبت کرده که تو  وب سایت Free Patents Online امکان مشاهده ی آن حیات دارد. مقابل مفروضات ثبت شده در این پتنت، پر اب افزار موردبحث امکان پذیر است داخل ساخت کنسولی «رده پشته» با سیستمی «سبک» استعمال شود. احتمالا این کنسول رده بالا به حافظه ی بیشتر فراهم می شود و با اتکا پیاده شدن فناوری ابری می تواند بازی ها را نیکوترین نرم.

اگر فناوری یادشده در این پتنت آن طور که تقاضا شده انجام کند، احتمال دارد از آن در معیار ارتقاءیافته ی کنسول پلی استیشن ۵ مصرف شود. همان طور که می دانید تاکنون دو نسخه از کنسول  پلی استیشن ۵  که عزب در داشتن دیسک نوری باهم مغایرت دارند، برای عرضه در سال ۲۰۲۰ معرفی شده اند که در همان ابتدای عمر این کنسول بوسیله مشت کاربران خواهند رسید. احتمالا با گذشت چندسال از نمایش ی کنسول پلی استیشن ۵ تو بازار و نشر چند بازی انحصاری برای آن، زمان عرضه ی پلی استیشن ۵ پرو هم فرا رسد.مقاله ی مرتبط:پلی استیشن 5: تجسس مشخصات و فناوری های کنسول خاندان نهمی سونی

فناوری بوسیله کار رفته در پلی استیشن ۵ که  توسط سونی در رویداد مخصوص آن معرفی کردن شد، درود برانگیز بود؛ بوسیله خصوص در مقایسه با آنچه مایکروسافت تو رویدادهای مشابه رونمایی کرده. شناساندن رقیق اسباب این کنسول به عنوان سیستم دوده بعدی، موجب هیجانِ هواداران شد، حال باید دید داخل کنسول پلی استیشن ۵ پرو تماشاگر چه پیشرفت هایی خواهیم بود. نمودار است که در چند سال آینده خبری از کنسول پلی استیشن ۵ پرو نخواهد بود و سونی نیز در این زمان مبتلا تبلیغ پلی استیشن ۵ خواهد شد که قرار است تا انتهای ۲۰۲۰ عرضه شود. بیشتر بخوانید:گوگل اسیستنت بازی های متاخر هماهنگ با نمایشگر هوشمند قبض کردفروش کامپیوترهای گیمینگ سری Arespear کونامی آغاز شدامکان استریم بازی با اینترنت گوشی بوسیله رخساره آزمایشی به نسخه اندروید استیدیا اضافه شدایکس باکس «گیم پس» درآمد چندانی بخاطر مایکروسافت نداردبنیان گذار ولو: کنسول ایکس باکس سری ایکس را بوسیله PS5 رجحان می دهم
بوسیله گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایرنا، سیدوحید سیدحسینی رئیس دکه انجمن سینمای جوانان ایران در خراسان رضوی گفت: دبیر و کارگردان این پویانمایی مهدیه سادات احمدی سلیمانی است و تهیه کنندگی را دفتر انجمن سینمای جوانان ایران در خراسان رضوی و حسن مهدوی پور پیاده شدن عهده داشته اند. «غلام آلیس نیستم اما اینجا کشور عجایب است» روایتگر داستان دختری است که محبوس مشکلات زمانه خویشتن شده و در نهایت خود را به دست پرنده های یک نقاشی می سپارد.

قوطی طرح این پویانمایی شرکت خدمات سینمایی گسترش حرفه ای های رسانه فیروزه است و موسیقی آن را عطا اخگر ساخته است و امر صدایش را مجید داوودی انجام داده و انیماتورش عباس عباسی است.

چهارمین حوالی جشنواره بین المللی پنج قاره ونزوئلا “five continents international film festival“ در تاریخ ۳۱ ژوئیه (۱۰ مرداد ماه) با حضور هنرمندانی از سراسر جهان برگزار شد.

انیمیشن "من آلیس نیستم ولی اینجا سرزمین عجایب است" پیش از این همچنین مرطوب مزد بهترین انیمیشن کوتاه تو بخش حقیقی silver awards دومین گرداگرد جشنواره بین المللی فیلم کوئین پالم آمریکا شده وجود.

مهتر دفتر انجمن سینمای جوانان ایران در خراسان رضوی گفت: راهیابی این انیمیشن به بیست و سومین دوره از جشنواره بین المللی فیلم در تورنتو ایتالیا، هجدهمین دوره از مهمانی بین المللی انیمیشن صربستان، چهارمین پیرامون از مهمانی بین المللی فیلم پرتغال، بخش بازپسین دومین دوره از مهمانی بین المللی فیلم آمریکا، ششمین جشنواره بین المللی فیلمهای وحشت، چهارمین دوره جشنواره بین المللی فیلم (beyond earth film festival) در هند و هشتمین دوره عید بین المللی فیلم اوکراین که همه آنها در سال ۲۰۲۰ برگزار می شود از دیگر توفیقات این اثر هنری است.

دفاتر هیئت قانونگذاری سینمای جوانان خراسان رضوی درون چهار شهرستان مشهد، گناباد، تربت حیدریه و نیشابور فعال است و تولیدات پارسال این دفاتر در سال گذشته پیدایش ۲۱ فیلم حرفه ای، نیمه حرفه ای و فیلم اولی در مجموع با هزینه ۲ میلیارد و ۸۰ میلیون ریال بود.
اواخر اسفند سال گذشته، نوبیا گوشی جدیدی به اشتهار رد مجیک 5G رونمایی کرد که از ورق ارائه ۱۴۴ هرتز و پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ و تدبیر خنک کننده ی توانمند نصیب می برد و گوشی گیمینگ باکیفیتی به شمار می آید. حال پس از ماه ها، معیار جدید این گوشی بوسیله شهرت رگه مجیک ۵ اس نوبیا (Nubia Red Magic 5S) با بهبودهایی درخورتوجه رونمایی شده است.

در رد مجیک 5S، سیستم یخ کننده تا حد یدکی تبدیل پیدا کرده تا بازدهی اش بسیار بیشتر شود. سیستم یخ کننده ی گوشی متاخر نوبیا محفظه ی بخار با روکش نقره را محتوی می شود. سایر مشخصات فنی و البته طراحی معنوی رد مجیک 5S و حتی ابعاد آن شباهت بسیار زیادی بوسیله رد مجیک 5G دارد.

تصویری که در بالا می بینید، یکی از لوازم جانبی گوشی رد مجیک 5S با معروفیت Ice Dock را نشان می دهد که به پشت گوشی می چسبد و در روند خنک سازی دستگاه معلول مثبت می گذارد.

یکی از نکات اساسی مربوط بوسیله رد مجیک 5S سیستم یخ کننده ی جدید آن است که مقابل ادعای نوبیا، با نقره آب کار کننده شده است. این جهیز می تواند درزمینه ی یخ سازی مایه عملکردی بهتر از لوله های حرارتی مسی استفاده شده در بسیاری از گوشی های هوشمند ارائه دهد. استفاده از جهیز خنک کننده ی زورمند تر درنهایت باعث می شود گمان کندشدن گوشی در جای پا داغ شدن بیش ازحد کاهش پیدا کند.

در نظر داشته باشید رد مجیک 5S همچون 5G فن خنک کننده ی داخلی دارد؛ ولی از سیستم جدید نوبیا با عنوان Trinity Coolng حزن بهره می گیرد. سیستم Trinity Coolng یک لوله ی خنک کننده ی ابگونه و مواد حرارتی درون ابعاد نانو و حسگرهای دماسنج را شامل می شود و ۴٫۳ درصد فرایند تهویه را بهتر انجام می دهد. نوبیا می گوید رد مجیک 5S نخستین گوشی جهان است که از پوشش نقره روی محفظه ی تبخیر یکروز می برد تا سیستم یخ کننده را بهبود بخشد. 

رد مجیک 5S همچون رد مجیک 5G به فنی چرخان مجهز است که در هر دقیقه، ۱۵ هزار دور می چرخد و روی خنک ماندن وسیله پی بسیار مثبتی می گذارد. امکان شارژ رد مجیک 5S با فناوری ۵۵ وات وجود دارد. این فناوری باعث داغ شدن باتری می شود و حضور جهیز خنک کننده ی پرعضله نگرانی ها را از بین می برد.



در پنل جلویی رد مجیک 5S نوبیا، صفحه نمایشی AMOLED با ابعاد ۶٫۶۵ اینچ و صراحت فول HD پلاس (کمیت ۲،۳۴۰ داخل ۱،۰۸۰ پیکسل) به چشم می خورد که تو بخش های بالایی و پایینی آن حاشیه ای اندک وجود دارد. صفحه ارائه گوشی نرخ ترمیم ۱۴۴ هرتز دارد و از نرخ استاندارد برداری لمسی ۲۴۰ هرتز پشتیبانی می یواش. تو این گوشی، از کلیدهایی اختصاص استفاده شده که از نوع خازنی هستند و با لمس می نبوغ از آن ها استفاده کرد. این کلیدها از نرخ لمسی ۳۲۰ هرتز برخوردارند تا امتحان ای بهینه هنگام امتحان ی بازی های رقابتی بوسیله کاربر ارائه شود. نوبیا از اعمال بهبود در درنگ افزار Game Space نیز خبر می دهد؛ نرم افزاری که بوسیله کاربران کمک می بطی ء تنظیمات گوشی را برای بهینه سازی تجربه ی ورزش تغییر دهند.



پنل پشتی گوشی متاخر نوبیا میزبان دوربیناصلی ۶۴ مگاپیکسلی با حسگر سونی IMX686 و دوربین دوم ۸ مگاپیکسلی با لنز فوق فراخ و دوربین سوم ۲ مگاپیکسلی با لنز ماکرو است. در پنل جلویی گوشی جدید نوبیا، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی دیده می شود. همچون بسیاری دیگر از گوشی های گیمینگ، رگه مجیک 5S همچنین از نورپردازی RGB پشتیبانی می کند.

رد مجیک 5S مانند مدل پیشین خود از تراشه ی اسنپدراگون ۸۶۵ کوالکام استفاده می نرم. این تراشه ی هفت نانومتری کوالکام که حداکثر سرعت کلاک ۲٫۸۴ گیگاهرتز را ارائه می دهد، متشکل از هشت هسته است که چهار هسته از جنس Cortex A77 و چهار هسته ی دیگر از نوع Cortex A55 است. در این خراش از پردازنده ی گرافیکی آدرنو ۶۵۰ استفاده شده است.

این گوشی گیمینگ از ۱۶ گیگابایت حافظه ی رم LPDDR5 و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی پرسرعت UFS 3.1 نصیب می سرما و به رخساره پیش فرض با رابط کاربری Red Magic OS برپایه ی جهیز عامل اندروید ۱۰ ارائه می شود. باتری به کاررفته داخل گوشی جدید نوبیا ۴،۵۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۵۵ وات است؛ البته در قوطی ی گوشی شارژر ۱۸ وات قرار داده شده.







نوبیا رد مجیک 5S قرار است در دو رنگ روانه ی راسته شود: نقره ای مزین شده و خیساندن طعم جزیی های آبی و قرمز. کانفیگ پایه ی رد مجیک 5S نوبیا مجهز به ۸ گیگابایت ذهن ی رم و ۱۲۸ گیگابایت ذهن ی ذخیره سازی ۳،۷۹۹ یوآن (وزن ۵۴۲ دلار) و کانفیگ قوی مرطوب مجهز بوسیله ۱۲ گیگابایت حافظه ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ی پس انداز سازی ۴،۳۹۹ یوآن (تقریبا ۶۲۸ دلار) و قوی ترین کانفیگ فراهم به ۱۶ گیگابایت حافظه ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ی ذخیره سازی ۴،۹۹۹ یوآن (تقریبا ۷۱۵ دلار) قیمت دارد. گفتنی است  ابتیاع رسمی نوبیا رگه مجیک 5S داخل چروک از اول اوت ۲۰۲۰ (۱۱ مرداد ۱۳۹۹) و در بازارهای بین المللی از سپتامبر ۲۰۲۰ (شهریور و مهر ۱۳۹۹) آغاز می شود.بیشتر بخوانید:شیائومی یکی از قابلیت های iOS 14 را به MIUI 12 می آوردریلمی C15 بوسیله طور رسمی معرفی شدگوشی شیائومی با تراشه اسنپدراگون 865 امتیاز ۶۸۷،۰۰۰ را درون انتوتو تصرف کردگلکسی M01 نابینا سامسونگ با اندروید ۱۰ Go رونمایی شدافشای اولین رندر موتورولا ریزر 2020
محققان دانشگاه ملی سنگاپور با استفاده از تراشه ی نورومورفیک اینتل موسوم بوسیله Loihi موفق شدند غشا ساختگی بسازند که احساس لامسه را به ربات ها می دهد. عملکرد این درک لامسه هزاره طبق سریع تر از سیستم عصبی حسی انسان است و می تواند شکل و بافت و سختی اجسام را نیز دَه موافق سریع تیز از یک پلک بوسیله تیمار زدن نمره دهد. محققان باور دارند دستاوردهای جدید تعامل بین انسان و ربات ها را به مقیاس بسیار زیادی بهبود می دهد. شاید در آینده با استعمال از همین دستاورد، ربات های مراقب و پرستار و جراحی خودکار به کمک ربات ها به مفاهیمی ملموس تبدیل شوند.

دسته تحقیقاتی دانشگاه ملی سنگاپور مبدا خواندن اصطلاح بریل را به ربات مجهز به پوست جدید آموزش دادند. این دست رباتیک داده های ورودی لمسی را بوسیله پردازنده ی Loihi فرستاد که عمل ترجمه را ایفا می دهد. پردازنده ی اینتل با دقتی حدود ۹۲ درصد متن را تشخیص داد. نکته ی جالب اینکه کاربرد توان Loihi تقریبا یک بیستم پردازنده ی میزان فون نیومن (Von Neumann) بود.مقاله های مرتبط:ساخت مقدماتی بازوی رباتیک با امکان کنترل توسط مغز انسانربات مخصوص بازیافت روسایکل می تواند کاغذ، پلاستیک و شیشه را تفکیک کند

محققان پس از مرحله ی بالا، داده های لمسی را با داده های بصری ترکیب کردند. سپس، بوسیله دست رباتیک آموزش دادند تا محتویات یک جعبه را با استفاده ی تیمار زمان از غشا ساختگی و یک دوربین احساساتی بوسیله حادثه دسته بندی کند. سپس داده ها به پردازنده ی گرافیکی و Loihi ارسال شد. با مقایسه ی دستاورد متاخر با حالت قبلی این نتیجه پژمرده شد که با ترکیب دوربین حساس به ماجرا و لمس و استعمال از شبکه ی عصبی قوی، می قابلیت مداقه سیستم را درمقایسه با حالت استعمال ی صرف از داده های بصری، ۱۰ درصد بهبود رحم.

تو قدری از مولود ی مطالعه ی محققان سنگاپوری به قدرت و دقت پردازنده ی Loihi رمز می شود که از نگاه آن ها درمقایسه با بهترین پردازنده های گرافیکی، ۲۱ درصد عملکرد سریع تری برای پردازش داده های حسگر دارد و ۴۵ برابر نبوغ کمتری مصرف می نرم. نتیجه ی تحقیقات در ژورنال علمی Robotics: Science and Systems منتشر شد.

داخل یک دهه ی گذشته، دست های رباتیک پیشرفت های زیاد اضافی تجربه کرده اند. تجهیزاتی که برای گرفتن اجسام کاربرد دارند، روز به روز هوشمندتر و ظرفیت نمدار می شوند. درحال حاضر، برخی از ربات ها با استفاده از لمس،وظایفی همچون گروه بندی اجسام برحسب جنس (کاغذ از پلاستیک) را می توانند انجام دهند. ناگفته نماند قدم اتیه در ترقی ی رباتیک، خیساندن توانایی لمس و شایعه است که مطالعه ی اخیر دانشمندان دانشگاه ملی سنگاپور، تو همین مسیر لول می کند.

هارولد سوه، استادیار کالج ی کامپیوتر دانشگاه ملی سنگاپور، درباره ی دستاورد جدید می گوید:از نتایج به مشت آمده زیاد قانع هستیم. این نتایج علامت می دهد سیستم نورومورفیک می تواند نقش قطعه ی مهمی درون حل کردن پازل ترکیب حسگرهای بی نهایت تو ربات ارتکاب یواش و قدمی در مسیر بهبود حس ربات ها بردارد. این دستاورد قدمی داخل مسیر ایجاد ربات های مجلل با بازدهی توانی عالی خواهد حیات که توانایی واکنش سریع و مفت را تو موقعیت های پیش بینی نشدنی دارد.بیشتر بخوانید:بیگانگان و فرازمینی ها تو تمدن های باستانی؛ آیا این طور چیزی ممکن است؟سامسونگ از کشف ماده نیمه هادی متاخر خبر دادپیداشدن اولین شواهد مبنی پهلو بود اکسیون؛ کاندیدای توضیح ماده تاریکحیات هوشمند روی زمین؛ رویدادی نادر یا معمول؟امواموای اسرارآمیز مقدور است کوه یخی هیدروژنی باشد
فورد، هنوز برنامه ای برای تولید انبوه نسخه های اسپرت و محکمی شده از موستانگ مک ای ندارد. بااین حال، یک نمونه پروتوتایپ از این خودرو تولید کرده است تا در عمل، توانایی های فنی خود را نمایش دهد.

موستانگ Mach-E 1400 دارای ۳ اتومبیل روی محور جلو و چهار موتور روی محور عقب است تا قدرت ۱۴۰۰ اسب بخار فراهم کند. بدنه ی این خودروبرای بهبود عمکرد در سرعت های رفعت نیکوترین سازی شده است و نیروی عمودی ۱۰۴۳ کیلوگرم در سرعت ۲۵۸ کیلومتربرساعت خواهد داشت. دیفرانسیل های جلو و پشت ازطریق محور محرک (Driveshaft) به یکدیگر هموار هستند و بخاطر سرعت در پیست یا دریفت، سزاوار سرزنش انتظام خواهند حیات.



مک ای ۱۴۰۰، با ترمزهای برمبو مجهز به بوستر برقی، ترمز دستی هیدرولیک، سیستم بازیافت انرژی هنگام ترمزگیری با تحول موتور به دینام و فناوری های ضدلغزش (ABS) و مدیریت تعادل همراه شده و خراج ۱۰ هزار شایسته کردن همدستی مهندسان فورد پرفرمنس و تیم دریفت حرفه ای RTR است.

هرچند که تولید تجاری موستانگ مک ای با قدرت ۱۴۰۰ اسب بخار، عملی نخواهد شد؛ اما بسیاری از قطعات این خودرو می توانند تو آینده به فروشگاه های تیونینگ و تزئینات سیاق پیدا کنند. مثلا کاپوت جلو از فیبرکربن اورگانیگ ساخته شده که متفاوت از فیبرکربن مد داخل دیگر مدل های اسپرت است.



سال ۲۰۲۱، موستانگ مک ای GT با قدرت ۴۵۹ اسب بخار و گشتاور ۸۳۰ نیوتن متر، فراهم به سیستم چهارچرخ محرک و شعاع حرکتی ۴۰۲ کیلومتر، واقف بازار امریکا خواهد شد.بیشتر بخوانید:کارمندان فورد هواخواه قطع مشارکت با پلیس شدندتسلا فاصله زیادی تا خودرو کامل خودران داردمرسدس بنز EQS دارای حجم پیمایش بیش از ۷۰۰ کیلومتر خواهد بودآلمان رانندگی خودران سطح ۴ را قانونی می کندپیشرانه V8 شورولت با تیونینگ ۱،۱۵۰ اسب گرمخانه شناساندن شد