لوگو ساز سه بعدی

۴ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

کشف مونولیتنقره ای رنگ بسیار ساطع داخل یکی از درّه های کمتر عمق صحرای قرمز یوتا گمانه زنی های زیادی تو فضای مجازی به حیات آورده بود و حتی برخی ماجراجویان و کوه نوردان هم مجاهدت کردند خود را به محل انتصاب آن برساند. حال اطلاع می رسد که این مونولیت تیره همان طور که به گونه مشکوکی از وادی قاعده درآورده بود، عاری بوسیله جا گذاشتن مدال و ردپایی مکتوم شده است.

به گفته دفتر مدیریت زمین های یوتا، این مونولیت روز جمعه تو زمانی نامشخص از محلی برداشته شده است که در آن گذاشته شده بود. درون بیانیه رسمی این اداره آمده است:برابر گزارش های معتبر، سازه ای که به عارض غیرقانونی نصب شده بود و از آن به نشانی «مونولیت» صیت توقیف می شد، از اراضی عمومی اداره مدیریت زمین های یوتا برداشته شده است... ازآنجاکه این سازه جزو اموال مخصوص محسوب می شده، دفتر مدیریت زمین های یوتا نقشی درون برج حمل آن انجام نکرده است.

مأموران اداره ایمنی عمومی یوتا این مونولیت ۳/۶ متری را اولین بار ۱۸ نوامبر (۲۸ آبان) کشف کردند. آنان به همراه بالگرد در حال سرشماری هوایی گوسفندهای بزرگ شاخ منطقه داخل جنوب خاوری یوتا بودند که متوجه شیء براقی شدند. بِرت هاچینگز، خلبان بالگرد، درون این باره بوسیله شبکه محلی کی اس ال تی وی، از زیرمجموعه های شبکه تلویزیونی CNN گفت:درحالی که مشغول تصعید بر بلندی این شیء براق بودیم، یکی از زیست شناسان حاضر در بالگرد خبردار اش شد و با قلق گفت «بایست بایست... برگرد آنجا چیزی است که باید نگاهی به آن بیندازیم».

آنچه در میان صخره های سرخ رنگ خودنمایی می کرد، مونولیت خواه تک سنگ نقره ای بسیار براقی حیات. هاچینگز حدس زد بالا آن را بین ۳/۳ تا ۳/۶ متر اعلام کرده بود. او به کی اس ال تی وی گفت به نظر نمی رسید این شیء تصادفا روی زمین محذوف باشد؛ بلکه کاملا کاشته شده وجود. این خلبان بالگرد افزود تصور می کند مونولیت کار پریدن هنری موج ابتکاری یا یکی از هواداران فیلم سینمایی «۲۰۰۱: ادیسه فضایی» بوده باشد. مونولیت پرابهت و سیاه فام فیلم مشهور استنلی کوبریک یکی از عناصر اصلی این فیلم سینمایی بود.

بااین حال، اداره امنیت عمومی یوتا داخل بیانیه روز دوشنبه هفته گذشته اش اعلام کرد نصب هرگونه سازه یا معلول هنری به هر عنوانی تو اراضی عمومی نوبت فدرال غیرقانونی است. همچنین، مقام ها محل نصب این مونولیت را همچنین فاش نکردند؛ چرا که التهاب آن می رفت بسیاری از افراد حادثه تصمیم بگیرند خودشان بوسیله محل نصبش بروند و باتوجه به ناهمواری سیاق های منتهی به مونولیت، گم شوند و بعدا به خلاصی نیاز رک کنند.مونولیت بدون به جاگذاشتن هیچ نشانی از خود مخفی شده است



افشانشدن محل دقیق مونولیت از ظن و گمان های کاربران اینترنتی عایق نشد. مختصات GPS محل مونولیت داخل شبکه اجتماعی رِدیت دست به مشت می گشت؛ ولی هیچ کدام از کاربران نتوانستند صحت آن را تأیید کنند. بوسیله گفته سه نفری که بوسیله محل نصب مونولیت رفته اند، بخاطر الحاق بوسیله محل گمارش آن باید شبانه رانندگی می کردند و با گذر از مسیری ناهموار و سنگلاخی خود را به محل نصب مونولیت می رساندند. دست کم یک نفر از این افراد ماجراجو در ابتدا راهش را گم کرد؛ اما بوسیله گفته این ماجراجوان، تا اینکه چنانچه مونولیت امر موجودات فضایی نبوده باشد، بازهم سیر سخت و پرمخاطره این چنینی ارزشش را داشت.

دیوید سوربر ۳۳ ساله، افسر سابق خیل آمریکا، یکی از اولیه کسانی بود که شخصا خود را بوسیله مونولیت رساند و مختصات دقیق محل نصب مونولیت را تأیید کرد. سوربر پس از اینکه توانست درستی مختصات را تأیید کند، نتیجه یافته های خود از بازدید محل مونولیت را با کاربران ردیت به ابونمان گذاشت. ازجمله یافته های سوربر این وجود که مونولیت آهن ربایی یا محکم نبود؛ بلکه بیشتر قرین جعبه مقوایی بود. او همچنین دستورالعمل های گام بوسیله گامی برای رانندگی تا محل مونولیت بوسیله تعهد پرداخت گذاشت.

سوربر در ایمیلی به CNN گفت:نهایتا چه این مونولیت امر موجودات فضایی بوده یا گنجایش هنری داشته باشد، فرصتی برای هزاران نفر حاضر کرد تا دوباره پیاده شدن طریق موضوعی مثبت گردهم بیایند. این ماجرا انحراف مناسبی از تمام اتفاقات ناخوشایند و سلبی حیات که در سال ۲۰۲۰ امتحان کردیم.

پس از اخبار شناسایی گم شدن مونولیت، اداره امنیت عمومی یوتا در پستی اینستاگرامی بوسیله آن واکنش مدال داد و گفت: «تقریبا به همان سرعتی که ظاهر شده بود، ناپدیده شد.» مقام های اداره ایمنی عمومی در ادامه پست به شوخی نوشتند: «ظن می زنیم برداشتن مونولیت کار موجودات فضایی بوده باشد!»

دیوید سوربر، افسر قبلی ارتش آمریکا، از اولین کسانی بود که خود را به محل مونولیت در صحرای قرمز یوتا رساند

نحوه نصب بی سروصدای مونولیت خودش راز سربه مُهری بود که حالا با ناپدیدشدن ناگهانی مونولیت هیچگاه گاه فاحش نمی شود. ستوان نیک استریت، واج گوی موسسه امنیت عمومی یوتا، درباره نصب مونولیت گفته وجود این شیء کاملا درون سنگ فرورفته حیات. او بیان کرد:کسی وقت گذاشته بود و با نوعی اسباب برش سنگ و بتن خواه ابزارآلات دیگر گودالی با ابعاد دقیق در زمین حفر کرده و مونولیت را داخلش گذاشته بود. این موضوع واقعا عجیب است. البته جاده هایی در معاشرت محل مونولیت وجود دارد؛ ولی محموله ابزارآلات شکاف سنگ و ورقه های فلزی با ابعاد ۳/۵ متری بوسیله چنین خال ی دورافتاده ای واقعا شگفت انگیز است.

درحالی که گمانه زنی ها درباره ماهیت این مونولیت اسرارآمیز دنباله داشت، بسیاری حدس می زدند این سازه اثری هنری است. به باور کارشناسان هنری، سازه ذکرشده به آثار مجمسه ساز مینیمالیست، جان مک کراکن، شباهت اضافی داشت که خودش از علاقه مندان داستان های علمی تخیلی بود. مک کراکن در سال ۲۰۱۱ در بخشیدن. بااین حال، پاتریک، پسرش، هفته گذشته در گفت وگو با نیویورک تایمز اعلام کرده حیات پدرش داخل سال ۲۰۰۲ به او گفته وجود می خواهد برخی از آثار هنری اش را داخل مکان های دورافتاده بگذارد تا بعدها کشف شوند.

مقاله های مرتبط:حقیقت آزمایش اسرارآمیز فیلادلفیا چه بود؟سیگنال اسرارآمیزی از اعماق فضا هر ۱۵۷ روز یک بار جبران می شود

دفتر مدیریت زمین های یوتا اعلام کرده است درباره ناپدید شدن این مونولیت رسیدگی نمی کند؛ بمنظور کلانتری های محلی به جرایم مرتبط بوسیله اموال مخصوص باید تفحص کنند. تا به حال، مقام های دفاتر کلانتری سن خوان و گراند کانتی، نزدیک ترین حوزه های کلانتری به نگرش نصب مونولیت، درباره این موضوع اظهارنظری نکرده اند.

شب گذشته، سوربر پس از اطلاع دادن خبر ناپدید شدن مونولیت در استوری اینستاگرامی نوشت: «مونولیت ظاهرا گم شده است. گمان می کنم طبیعت دوباره بوسیله همان حالت دست نخوردگی خود بازگشته باشد.»بیشتر بخوانید:باستان شناسان از حیات حکاکی های نفرین مومیایی ها درون قبر های سقاره خبر دادندکشف یک مونولیت بی سابقه درون صحرای یوتا داخل آمریکاربوده شدن دست نوشته های چارلز داروین از کتابخانه دانشگاه کمبریجبوئینگ 737 مکس که ۳۴۶ نفر را به مقصود مرگ کشاند، مجوز پرواز مجدد گرفتکشف دهکده ها تابوت و مجسمه طلاکاری شده از دوران بطلمیوس داخل مصر
بوسیله گزارش همشهری آنلاین، پس ازآن از جابجایی تصادفی دیگو مارادونا تابوت حاوی پیکر او در کاخ ریاست جمهوری بوئنس آیرس داخل معرض تماشای جمله گذاشته شد تا خویش داران او بتوانند برای آخرین بار به پیکر اسطوره گیرایی ادای اعتبار کرده و با دیگو خداحافظی کنند.

ولی فرصت طلبانی هم بودند که از این فرصت برای تبلیغ کسب و حکم خود یا تبلیغ شخصی بخاطر اسمی شدن استفاده کردند و با زیر پا گذاشتن قوانین خبرساز شده و به شدت مورد انتقاد فراغت گرفتند. کسانی که حتی در دوران غصه و درد خانواده دیگو از هیچ فرصتی برای منفعت شخصی موجودی نگذشتند و حریم خصوصی آنها را دامن پا گذاشتند.



ورزش 3 تو این خصوص نوشت: مشهورترین اتفاقی که هیبت نزدیکان و دوست داران مارادونا را به پشت داشته تصویر شخصی به معروفیت دیگو مولینا است که از خویشتن در به خشکی امدن تابوت مارادونا عکس اندوهناک و از آن به عنوان تبلیغ شخصی مصرف کرده است.

ماتیاس مورلا وکیل و دوست خانوادگی نزدیک قوم مارادونا با انتقاد از این شمایل گفت: با توجه به عمومی شدن تصویری که با باز کردن تابوت دیگو مارادونا و به نمایش گذاشتن جسد او پژمان شده غلام کامل سعی ام را خواهم کرد که انسان کفاره ای که این عکس را اندوهناک ظاهر کنم. همه ترسوهایی که در این لول دخالت داشته اند بهایش را خواهند صیقل.

سپس از این گپ های مباشر قوم مارادونا اما هویت این شخص معین شد. دیگو مولینا یکی از کارمندان همدستی کفن و دفن پینیر بوده که با باز کردن تابوت مارادونا داخل کنار جسد او عکس یادگاری گرفته است.

این انبازی کفن و دفن موقت اطلاع دادن کرد که این کارمند خویشتن را اخراج کرده و بوسیله عارض خصوصی از قوم مارادونا عذرخواهی کرده است. بوسیله هر حال تحقیقات پلیسی درباره این باهم اتحاد کردن و کارکنانش آغاز شده است.



مورلا کارپرداز قوم مارادونا تو ادامه با انتشار یک توییت اعلام کرد: عوضی ای که آن عکس را درون کنار جنازه مارادونا خمود دیگو مولینا است. غلام به خاطر خاطره دوستم مارادونا همه تلاشم را خواهم کرد تا او بهای این طور رفتار زشت و شنیعی را بپردازد.
هیوندا سانتافه ازجمله محصولات محبوب شرکت اکراه ای هیوندا موتورز بوسیله حساب می رود که نامش از شهری واقع تو کشور نیومکزیکو ایالات متحده اقتباس شده است. این خودرو مقدماتی مرتبه حدود ۱۹ سال پیش، یعنی از سال ۲۰۰۱، به جمع تولیدات مشارکت هیوندا اضافه شد و تاکنون در قالب چهار قبیله به حضور خود درون جوامع مختلف دنباله داده است.

هیوندا سانتافه با نسل دوم خویشتن بین سال های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۳ به راسته ایران سیاق پدیدار کرد و از همان ابتدا با استقبال چشمگیر شاسی بلندسواران ایرانی روبه رو شد که دسترسی چندانی به حریفان مشابه این محصول نداشتند. پس ازآن نیز هیوندا سانتافه دودمان دوم جای خود را به نسل سوم، یعنی هیوندا سانتافه DM داد. سانتافه جدید نیز تا پیش از شروع بایکوت ها و با مدل ۲۰۱۷-۲۰۱۶ مهمان بازار ایران بود و استاندارد های صفرکیلومتر آن بوسیله وفور در ناحیه یافت می شد؛ اما با لغو واردات خودرو و همچنین مشکلات ناشی از تحریم ها، درحال حاضر نسل چهارم سانتافه در میدان تویی عرضه نمی شود.طراحی ظاهری جوان پسند و کاملا متحول شده درمقایسه با نسل پیشین

هنگامی که نخستین بار هیوندا سانتافه ix45 قبیله سوم در خیابان های کشور مشاهده شد، اکثر مشتریان به طراحی ظاهری این خودرو واکنش های مثبتی علامت دادند و آن را متجاوز زیبا پنداشتند. طراحی ظاهری متحول شده این خودرو درمقایسه با گذشته سبب شگفتی و تحسین بسیاری از مشتریان و خریداران شد که از پیشرفت شریک کره ای در امر طراحی قشری محصولاتش حکایت می کرد.

 هیوندا سانتافه دی ام از معنوی نسبتا اسپرت و مدرن روزی می برد تا هم جوانان و هم خانواده ها بوسیله ظاهر خودرو شاسی اهتزاز خود عاطفه مناسبی داشته باشند. بهره گیری از خطوط منحنی بوسیله همراه برخی دشواری هندسی تندوتیز درون ظاهر هیوندا سانتافه جدید انگیزه شده تا نمایی عامه پسند و بگرمی را بخاطر این خودرو تماشایی باشیم. درحال حاضر نیز، این محصول داخل مقایسه با تولیدات روز گیتی همچنان نقشه کشی نسبتا به بهره دارد و ناهماهنگی چندانی داخل ظاهر آن به چشم نمی خورد. 

ناگفته نماند اولاد سوم سانتافه داخل میزان های ۲۰۱۷-۲۰۱۶ دچار فیس لیفت پشیز شد و بخش هایی همچون سپرها، مه شکن ها، چراغ ها و خطوط جلوپنجره آن به روز شدند که مولود آن به نمایش ظاهری نسبتا زیباتر و به روزتر از مدل پیشین منجر شد. علاوه بر آسان اتومبیل این دشت شرکت هیوندا را کرمان موتور نیز مونتاژ کرد و روانه ی بازار ایران شد. مدل سازی تویی مدرن سانتافه سلسله سوم

خلاقیت های به کاررفته درون طرح بیرونی هیوندا سانتافه جدید بوسیله تو اتاقک آن همچنین راه یافته است. این خودرو در زمان عرضه کابینی نسبتا نوین و بسیار زیبا ارائه می داد؛ بوسیله گونه ای که کمتر محصولی درون میدان سرزمین می توانستیم با این سبک از نقشه کشی داخلی بسیار زیبا اسپرت و مهیج مشاهده کنیم. به خاص طرح کنسول میانی داشبورد این خودرو با وجود دکمه ها و کلیدهای مختلف به همراه حالت خاص دریچه های تهویه در دو طرف نمایشگر لمسی، وجهه ای آینده نگرانه و نسبتا فانتزی از خود بوسیله نمایش می گذارد. طرح غربیلک فقره و پنل کیلومترشمار تعاقب آن نیز تأکید بیشتری پیاده شدن جنبه های اسپرت خودرو می کند.

ارگونومی صندلی ها مناسب به نظر می رسد و صندلی ها بدن سرنشینان را تا کمیت زیادی مهار می کند؛ اما میزان دیدن به سمت عقب این خودرو مقداری محدود و بدون دوربین عقب کار برای حرکت داخل این جانب بغرنج خواهد شد. صندلی ها نیز فضای مناسبی برای نشستن سرنشینان، به ویژه داخل ردیف عقب مهیا آورده اند و محدودیت چندانی برای آن ها ساختن نمی کنند.تجهیزات و امکانات هیوندا سانتافه دی ام ۲۰۱۷-۲۰۱۶

هیوندا سانتافه دوده ثالث با آپشن های مختلفی درون راسته موجود است و قبل از فروش آن باید از وجود تمامی امکانات مدنظرتان در خودرو مطمئن شوید. گفتنی است این خودرو را کرمان موتور همچنین بوسیله راسته عرضه می کند که از تجهیزاتی همچون رادارهای خال کور، حرکت بین خطوط، پیشگیری از تصادف در جلو و عقب بی بهره خواهد وجود. در اصطلاح بازاریان، سانتافه های فول کرمان موتور بوسیله پنج مفتاح و سانتافه های آسان موتور بوسیله هفت کلید اسمی اند که داخل سمت چپ فرمان می توان آن ها را مشاهده کرد. در ادامه، به برگ هیوندا سانتافه نیو فیس ۲۰۱۷-۲۰۱۶ آسان موتور اشاره می کنیم:

کروز کنترل هوشمند، کنترل کشش و پایداری، اتوپارک، حسگرهای پارک و باران و فشار نفخ تایر، رادارهای خال کور و تغییر لاین و رخداد از هر دو سمت، ترمز پارک برقی، ترمز اضطراری، اتو هلد، نوربالا خودکار، چراغ های مه شکن، چراغ چرخشی، فرمان برقی چهار حالته، پدال شیفتر، گرم کن فرمان، سیستم صوتی با ۶ خواه ۱۰ اسپیکر، نمایشگر ۸ اینچی لمسی، دوربین های تعاقب و جانبی و ۳۶۰ درجه، بلوتوث، USB، قطب نما، کیسه های هوای جلو و پرده ای و جانبی جلو، ادخال و استارت بدون کلید، تهویه خودکار دوگانه، صندلی های جلو برقی، صندلی و سردکن جلو، مجری برقی هوشمند، آینه ی وسط الکتروکرومیک، آینه های جانبی تاشونده برقی با گرم کن، سقف پانوراما و سان ر وف.مشخصات فنی هیوندا سانتافه

سانتافه دی ام نیوفیس از پیشرانه چهارسیلندر تزریق مستقیم به ۲/۴ لیتری ۱۸۸ اسب تبخیر قدرت و ۲۴۵ نیوتن متر گشتاور شهود می کند و آن را ازطریق جعبه کنگره ی ۶ دنده خودکار بوسیله علاوه دو مغز دیفرانسیل با قفل الکترونیک به لفظ تمامی چرخ ها می فرستد. شتاب صفر تا صد این خودرو ۱،۶۵۰ کیلوگرمی ۱۱.۶ ثانیه و حداکثر سرعتش نیز ۱۹۰ کیلومتربرساعت است. میانگین کاربرد سوخت هیوندا سانتافه ۲۰۱۷-۲۰۱۶ حدود ۸/۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر ارزیابی شده است.

این خودرو داخل پدیدار قدرت راضی کننده ای دارد؛ اما بوسیله گفته برخی مالکان، پیشدستی کردن و کشش آن بوسیله اختصاص در سربالایی ها چندان رضایت بخش نیست. همچنین، برخی بررسی ها علامت می دهند که درصد ویرانی و یاتاقان کوفتن اتومبیل سانتافه دوده سوم بوسیله برهان حساسیت سیستم اویل پمپ به روغن کم چونی در مقایسه با سایر رقبا بسان تویوتا راو ۴، رنو کولئوس، نیسان ایکس تریل اندکی بیشتر بوده و نارضایتی برخی از مالکان این خودرو را بوسیله دنبال داشته است.جمع بندی

هیوندا سانتافه DM یکی از خودروهای شاسی اهتزاز محبوب در بازار ایران بوسیله احصائیه می جوی و رونق معامله آن به حدی است که فعالان راسته آن را تقریبا با پول نقد مساوی می دانند. خدمات پس از فروش گسترده و وفور قطعات اضافی و تعمیر راحت پیشرانه ازجمله مزایای این خودرو محسوب می شوند که سبب گرمی بازار خرید و فروش هیوندا سانتافه آن در بازار ایران شده است. درمقابل، ناخرسندی هایی از درصد خرابی سواری و میزان طول خودرو داخل سربالایی ها میان مشتریان هیوندا سانتافه طایفه ثالث گزارش شده است.بیشتر بخوانید:از سورپرایزهای بلک فرایدی «خانومی» هوشیار شویدنرم افزار crm دانا ابزاری مفید موجب توفیق در کسب وکارابرآروان داخل جست وجوی ابریاران کوچ ابریسئو را با سئو روز آغاز کنیدایران ایکس جای پا پن پاسبان قلم نوری XP Pen در ایران