لوگو ساز سه بعدی

۸ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

مایکروسافت در ژانویه ۲۰۲۰ میلادی نمونه ی بازسازی شده ی مرورگر Edge را شناساندن کرد که قرار است وارد دنیای لینوکس شود و می تواند تا انتهای سال ساری میلادی درون پلتفرم های متن باز مورد استفاده فراغت بگیرد.

مرورگر Edge مایکروسافت تاکنون در پلتفرم های مختلفی ازجمله آی او اس، اندروید، مک، ویندوز ۱۰ و ویندوز ۷ ارائه شده است؛ اما تاکنون در هیچگاه پلتفرم متن بازی شاهد این مرورگر نبوده ایم.

مایکروسافت اج برپایه ی کرومیوم که بازخوردهای مرحمت دریافت کرد، پیش از این دردسترس کاربران جهیز عامل های ویندوز و مک او اس راحتی داشته است. مایکروسافت اخیرا تأیید کرد که نسخه ی لینوکسی این مرورگر همچنین درحال ترقی است و بوسیله گفته ی این شرکت، مرورگر Edge تا پایان سال جاری میلادی بخاطر تمامی سیستم عامل های کامپیوترهای شخصی و موبایل ها نمایش خواهد شد.

سال گذشته تیم ترقی ی مرورگر اج، نظرسنجی مفصلی را برای توسعه دهندگان وب منتشر کرد تا بازخوردها و انتظارات ها آن ها را از مرورگر وب روی پلتفرم لینوکس تک مطالعه قرار دهد.

امروز، پس ازآن از بینایی های یدکی که درباره ی مرورگر لینوکسی Edge بوسیله گوش می رسید، در کنفرانس بیلد ۲۰۲۰ مایکروسافت، اشاره هایی قلیل بوسیله این مرورگر شد و درون طی یک جلسه یکی از مهندسان مایکروسافت Azure درحال استفاده از مایکروسافت اج لینوکسی دیده شد.

مقاله های مرتبط:مایکروسافت اج درون آزمون HTML5 Accessibility نمره تمام را کسب کردآموزش شخصی سازی صفحات مایکروسافت اج

یکی از مدیران مایکروسافت درحال اجرای مرورگر اج روی سیستم عامل لینوکس برای اولین وعده رویت شد؛ ولی متاسفانه اطلاعاتی درباره ی کتاب ارائه ی رسمی مرورگر و چگونگی عملکرد آن منتشر نشد. تنها چیزی که می قابلیت از آن اطمینان داشت این است که زودتر از پیش بینی ها این مرورگر ارائه خواهد شد.

مرورگر اج لینوکسی معین آشناتری بخاطر کاربران دارد و محل قرارگیری کلیدهای Back، Forward و Home و تازه سازی ورق همان جای قبلی قرین کرومیوم استراحت پژمرده است.



همیشه گزینه ی بازیگر در انتهای نوار آدرس قرار گرفته است و با کلیک روی آن، آدرس موجود تو نوار را بوسیله بخش «صفحه های محبوب» افزودن می کند. برخلاف کروم، نقشه کشی تب ها در مایکروسافت اج گزیه های «Focused، Inspirational و Informational» دراختیار کاربر قرار می دهد.

مرورگر جدید اج از افزونه های کروم و مایکروسافت Defender یکپارچه پشتیبانی می کند و منوی حریم شخصی آن مانند فایرفاکس طراحی شده است و فردی های کالکشن همچنین همچون گذشته، در این مرورگر تعبیه شده است.بیشتر بخوانید:ویندوز ترمینال 1 توسط مایکروسافت منتشر شدسوپرکامپیوتر مایکروسافت پیاده شدن پایه پلتفرم آژور داخل مراسم بیلد شناساندن شدمایکروسافت و فدکس پیمان نامه همکاری امضا کردندمایکروسافت و سونی درون مسیر بهبود دوربین های هوشمند قدم برمی دارندتاکنون ۲۰۰ میلیون نسخه از بازی ماینکرفت به خرید رفته است
دارک وب (وب سیاه) بوسیله شبکه ای گفته می شود که از دسترس عموم بیرون است و بخاطر گشت سرقت کردن تو آن باید از نرم افزارهای مخصوص استفاده کرد.

ویدئو: دارک وب چیست؟

تماشا تو آپارات | تماشا در یوتیوب 

اغلب این وب سایت ها به پسوند onion. ختم می شوند و ازطریق موتورهای جست وجو دردسترس نیستند. فروشندگان موادمخدر، هکرها، تروریست ها و افراد سودجو معمولا در این فضا فعالیت می کنند و ردیابی آن ها دشوار یا ناممکن است. گشت زدن در این هوا شاید ترس انگیز به نظر برسد؛ ولی رعایت نکردن نکات ایمنی مشکلات اهمیت به همراه خواهد داشت. در ادامه ی این مقاله ی زومیت، اشتباهاتی را بررسی می کنیم که بهتر است از انجام آن ها داخل دارک وب کناره گیری کنید.۱. بازکردن وب سایت های مختوم به onion. با مرورگر و استفاده نکردن از TORمقاله ی مرتبط:همه چیز درباره «دارک وب»: شبکه ی مکنون خلافکاران اینترنتی

وب سایت هایی مانند Tor2Web و Onion2web اذن ی دسترسی کاربران بوسیله وب سایت های onion. را به استراحت روی مرورگرهایی متشابه کروم فراهم می کنند. انجام این کار آدرس آی جای پا وسیله را افشا خواهد کرد و هکرها بوسیله سیستم حمله خواهند کرد. برای اینکه طعمه ی هکرها نشوید، طی گردش زدن در دارک وب از مرورگر TOR استفاده کنید. نرم ابزار TOR فعالیت ها و ارتباط ها را مخفی نگه می دارد و مطمئن است.

۲. کاربرد از TOR عاری استفاده از وی اثر ان

کاربرد از شبکه ی خصوصی مجازی یا به اختصار وی پی ان (VPN) خلال گشت زدن درون وب سیاه ضروری است. TOR در گذشته، چندین جنین دستخوش آسیب شده؛ بوسیله همین دلیل، استفاده از VPN درکنار مرورگر TOR توصیه می شود. پیش ازاین، مصرف از VPN فقط حکم لایه ی محافظتی اضافه را داشت؛ ولی ازآنجاکه آژانس های دولتی همچنین مانند هکرهای تاج سفید و کلاه سیاه درحال یافتن راهی برای شکستن جهیز رمزگذاری TOR هستند و IP حقیقی کاربر را پیدا می کنند، استعمال از آن ها ضروری شده است. VPNهای پولی معمولا بهتر از نسخه های رایگان هستند و قابلیت های بیشتری شبیه امکان ردیابی نشدن و مسدودکردن آگهی را به کاربر عرضه می دهند.۳. کوشا کردن ماکروها و اسکریپت ها

فعال کردن ماکروها (Macros) و اسکریپت ها (Scripts)، متشابه جاوااسکریپت، بسیار خطرناک است؛ جز اینکه با وب سایت آشنا و کاملا بوسیله آن اطمینان داشته باشید. به نشانی مثال، وب گردی درون یوتیوب ازطریق TOR نیازمند فعال کردن اسکریپت ها بوسیله عزم اجرای ویدئوهای آن است. فعال کردن اسکریپت ها در این مثال کنف است؛ از طرف یوتیوب وب سایتی ایمن و تامین است که گوگل آن را مدیریت می کند. بااین حال، فعال کردن اسکریپت ها در وب سایت های onion. بسیار خطرناک است. این وب سایت ها می توانند با اجرای اسکریپت ها و بدون آگاهی کاربر هرچیزی مانند ادور و اسب تروجان و سایر نرم افزارهای برنگ خون را روی سیستم دانلود کنند. این مسئله به عرضه دوباره پاپ آپ های آزاردهنده یا تا اینکه امکان کنترل کامپیوتر ازراه دور منجر می شود. TOR به طور پیش تصور تمام ماکروها و اسکریپت ها را غیرفعال می نرم.۴. دانلودکردن فایل از وب سایت های ناشناخته یا غیرمطمئن

دانلودنکردن فایل از وب سایت های ناشناخته و نامطمئن نیازی بوسیله ذکر ندارد؛ ولی هنوزهم بسیاری از کاربران گول می خورند یا فایل ها را خودکار روی کامپیوتر خود دانلود می کنند. هیچ فایلی را فقط بوسیله دلیل جذاب بودن محتوایش دانلود نکنید؛ جز اینکه به وب سایت ارائه دهنده ی آن اطمینان کامل داشته باشید. باوجوداین، چنانچه واقعا به انجام این کار مجبورید، وضع حلی ایمنی برایش وجود دارد. مصرف از سامان رمزی (Virtual Machine)، متشابه Virtual Box، داخل حالت سندباکس (Sandbox)، سیستم عامل نصب شده روی ماشین مجازی را از سیستم عامل واقعی کامپیوتر خواه مک جدا می نرم. این نحو به اندازه ای تامین است که می توانید محتوای مدنظر خویشتن را از دارک وب نیز دانلود کنید.۵. مغلوط اخذ دارک وب با دیپ وب

فدایی انسان گمان می کنند دارک وب و دیپ وب دو موضوع یکسان هستند؛ درصورتی که این طور نیست. واقعیت این است که دارک وب بخشی از دیپ وب است و تا زمان نوشتن این مقاله، فقط ۷ هزار وب سایت داشته است. برای حس بهتر کم بودن تعداد آن ها کافی است بدانید پاسبان فدرال آمریکا (FBI) بوسیله ازای هر وب سایت دارک وب ۵ کارمند دارد و ۷ هزار وب سایت آن عزت متجاوز نیست که آژانس های دولتی نتوانند آن ها را پوشش دهند. دیپ وب قسمتی از اینترنت است که لزوما بخاطر فعالیت های مخرب استفاده نمی شود؛ اما موتورهای خیز وجو به آن دسترسی ندارند. به عنوان مثال، شبکه های داخلی سازمان ها، راه اندازی ها، دانشگاه ها و قضا و قدر ها و همچنین گیرایی داده های تجاری قدری از دیپ وب هستند. درواقع، دارک وب بخشی از دیپ وب است که عمدا مکتوم نگه داشته می شود و فعالیت های مخربی دارد.

۶. قانونی بودن گشت زنی تو دارک وبمقاله ی مرتبط:فروش حربه از دارک وب سهل خیس از آب اشامیدن است

برخی گمان می کنند کاربرد و گشت کوفتن داخل وب سیاه ایرادی ندارد و قانونی است؛ درصورتی که این فکر کاملا اشتباه است. دلیل اینکه وب سایتی داخل دارک وب فعالیت می کند، این است که غیرقانونی است. بوسیله عنوان مثال، خریدوفروش موادمخدر و مهمات و هکرها معیار ای از فعالیت هایی است که در دارک وب ادا می شود. رادیکال نیست برای سودا میوه یا خدماتی وارد این وب سایت ها می شوید خواه فقط قصد کنجکاوی دارید، درهرصورت باید بدانید ورود بوسیله دارک وب قانونی نیست و خودتان مسئول اتفاق های بعد از آن خواهید حیات. بااین حال، استفاده از وب سایت های دیپ وب مشکلی ندارد و این یکی دیگر از تفاوت های دارک وب و دیپ وب است.۷. خریدن هر ثمر خواه خدمتی از راسته وب سیاه

همان طورکه تو پاراگراف سابق رمز کردیم، فروختن میوه خواه خدمت از وب سیاه قانونی محو و چنانچه ویژگی لمحه این فقره محبوس شود، عواقب مشقت تو انتظارش خواهد وجود و حدس دستگیری نیز هرروز بیشتر می شود. بسیاری از کاربران پلتفرم تجارت الکترونیک وب سیاه، مأموران اجرای قانون از سایر کشورها یا کلاه برداران یا تا اینکه کسانی هستند که چنانچه کد ردیابی نداشته باشند، به هیچ نشانی نمی توانید آن ها را مشخص کنید. علاوه براین، اغلب تراکنش های مالی با بیت کوین انجام می شوند؛ به همین دلیل، کاملا پیگیری نشدنی هستند. بسیاری از افراد سودجو هزینه ی میوه یا خدمت را می گیرند و ازآنجاکه پیگیری شدنی نیستند، هیچگاه محصولی را تحویل نمی دهند. وب سیاه ضابطه ندارد و تحویل شهود محصول یا خدماتی که بابت آن هزینه صیقل کرده اید، ابد در هاله ای از ابهام صبر خواهد داشت.

۸. خریدکردن با کارت اعتباری

خریدن ثمر خواه خدمت از دارک وب با کارت اعتباری بزرگ ترین اشتباه است. به غیر از بیت کوین و سایر رمزارزها، هیچگاه روش پرداخت دیگری ایمن نیست. مطمئنا هیچ شخصی دوست ندارد تراکنش خرید محصولی غیرقانونی را در فهرست تراکنش هایش داشته باشد. چنانچه مشیت معامله دارید، فقط از رمزارز کاربرد کنید. درحال حاضر، بیت کوین محبوب ترین و پناه ترین و پایدارترین رمزارز ازنظر ارزش و دسترسی پذیری است.۹. یار یا متخاصم شدن با کاربران وب سیاه

معمولا کاربران مختلفی در وب سیاه فعالیت می کنند. مودت ها تو این فضا واقعی نیستند و بهینه حکم این است که تاحدممکن از برقراری بستگی با آن ها جلوگیری کنید. بسیاری از این افراد مأمور پلیس هستند که برای شناسایی و دستگیری مجرمان اراده مودت با آن ها را دارند و به نعوظ کلی، اعتمادکردن به کاربران وب سیاه لغزش بزرگی است.بیشتر بخوانید:پروژه تور یک ثالث کارکنان خویشتن را برکنار می کندوب سایت های جعل کننده اینماد فیلتر شدنداینترنت هفته گذشته یک مشکل بزرگ را عقب سر گذاشتنگاهی به پرتال، سامانه ی ساخت وب سایت و فروشگاهبرندگان دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران برملا شدند
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایسنا، یک کارشناس روابط کار با اظهار این که اگر دربار قسط اداری به این نتیجه برسد که متن قانون در مصوبه مزد پاس نشده است می تواند آن را نقض کند، گفت: بوسیله احتمال زیاد دستمزد کارگران از ضابطه افزودن راست ساختمان اعاده می شود.

حمید حاج اسماعیلی داخل ارزیابی شکایت کارگران به دیوان داد اداری و ابطال مصوبه مزد ۱۳۹۹ ابراز باور کرد و گفت: دیوان رحم اداری که کمی از انباره قضاییه به احصائیه می آید به همین سرود تعریف شده است؛ یعنی مادامی که وزارت امر  ضابطه را رعایت نکند کارگران یا هر گروه دیگری می توانند از آن به دیوان عدالت اداری شکایت کنند.

وی ادامه داد: اگر چه داخل آیین نامه هایی که داخل شورای عالی حکم مطرح است تغییراتی ایجاد شده و رای اکثریت را ملاک راحتی داده و پیاده شدن همین اساس غصه مصوبه اجر بوسیله امضا رسیده است ولی عنصر قانون فقره برای شورای ممتاز فقره یک گروه ۹ نفره است که سه نفر پاسبان کارگری، سه گانه نفر پاسبان کارفرمایی و سه نفر نمایندگان دولت هستند.

حاج اسماعیلی تصریح کرد: اگر دیوان عدالت اداری بر مبنای سر و بدون توجه بوسیله آیین نامه داخل خصوص شکایت کارگران تفحص یواش می تواند مصوبه دستمزد را برگرداند اما اساسا دیوان عدالت اداری نمی تواند در ماهیت مناظره هوشیار شود و بگوید چرا حداقل حقوق کارگران اندک اضافه شده است، بلکه دربار می تواند پاس قانون را از این حیث داشته باشد که آیا امضا نکردن صورتجلسه توسط نمایندگان کارگری وجاهت داشته یا نه؟

این ممیز روابط کار داخل ادامه درپاسخ بوسیله این پرسش که آیا موسسه بازرسی امکان ابطال مصوبه عطیه را دارد یا خیر؟ گفت: استوار است که راه اندازی بازرسی می تواند مصوبات را ابطال کند ولی امکان ورود به مباحث در حوزه مسایل دولتی را به لحاظ عرفی ندارد.

وی امتداد عدل: سازمان بازرسی کل کشور چنین اختیاری ندارد که درون مملکت یک کار سه گانه جانبه ای که نتیجه چانه زنی دو گروه کارگری و کارفرمایی است و ارتباطی بوسیله موسسه بازرسی طاس کشور ندارد ورود نرم. اگر آنها واحدهای تابعه سازمان بازرسی کل ناحیه بودند عبث دخالت درون این کلکسیون ها برای بازرسی را داشت و داخل آن صورت می توانست مصوبه کارمزد را باطل سازی کند.

حاج اسماعیلی گفت: ورود سازمان بازرسی بوسیله مسایل نهادهای عمومی محل مذاکره حقوقی است. درست است که بوسیله سازمان تامین اجتماعی ورود کرده و نظارتهایی اتفاق محذوف است اما بخاطر ادخال این دایره بوسیله بخش خصوصی ملاحظاتی وجود دارد و نهادهای دیگر باید بر این کلکسیون ها بازرسی کنند. مانند خویشتن گروههای کارگری و کارفرمایی و سازمانهایی که به نوعی به این افراد مرتبط هستند و از ابزارها و امکانات و قدرت چانه زنی برخوردارند.

این ممیز روابط کار با پیش روی اینکه بخاطر ورود سازمان بازرسی بوسیله این مجموعه ها و افزودن اختیارات آن نیازمند مصوبات محفل هستیم، گفت: فقره سازمان بازرسی نظارت بر مصوباتی است که در حوزه دولت است؛ همچنان که در حال حاضر دربار محاسبات که داخل جماعت است عزب در حوزه بودجه فعالیت دارد برای اینکه کمیسیون بودجه را تصویب می درنگ و دیوان محاسبات غصه درون آن حوزه می تواند کنار نحوه هزینه پولها نظارت و رصد کند.

حاج اسماعیلی در سرانجام خاطرنشان کرد: چنانچه تو مصوبه اجرت طریق پاس نشده باشد  می توان به دیوان عدالت اداری شکایت کرد و در صورتی که دیوان بوسیله این نتیجه برسد که متن روال تجلیل نشده آن زمان ملاحظاتی موافقت می افتد که مصوبه کارمزد الغا می شود اما برداشت غلام این است که به گمان زیاد عبث بناء کارگران افزایش می یابد و از این شیوه در دستمزد کارگران جبران می شود.

به گزارش ایسنا، به پشت تصویب افزایش ۲۱ درصدی حداقل دستمزد سال ۱۳۹۹ جماعت عالی شوراهای اسلامی فقره و کانون برجسته انجمن های صنفی کارگران ناحیه در تعرض به عدم رعایت قانون و اختلاف مصوبه با ماده ۴۱ طریق کار به دیوان عدالت اداری شکایت کردند.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رسم قرائت دعای جوشن کبیر و سخنرانی و احیای شب نوزدهم ماه میمون رمضان حرم بانوی کرامت، به رخ زنده از شبکه دو اشکار کردن و شبکه استانی قمپخش می شود.

این عادات از زمانه ۲۲:۳۰ با قرائت دعای جوشن کبیر حاج میثم مطیعی و بعد سخنرانی و احیا توسط حجت الاسلام و المسلمین رفیعی برگزار خواهد شد.

برنامه تسبیح جادو نیز از روز هجدهم تا ۲۲ ماه مبارک رمضان ساعت سه بامداد هر روز از شبکه استانی قم پخش می شود.
فناوری یادگیری ماشین (Machine Learning) زیرمجموعه ای از علم ادراک ساختگی به شمار می آید که در آن ماشین های کامپیوتری با جمع آوری و تجرید اطلاعات مختلف، کارایی خود را ارتقاء می دهند و به تدریج قدرت بیشتری بوسیله دست می آورند. دراین میان ظاهرا گوگل  قصد دارد با بهره گیری از درس سامان به معاون استودیوهای ورزش سازی کوچک برود و آن ها را قادر سازد بازی هایی مبصر ساختن کنند.

گوگل برای دستیار بوسیله استودیوهای بازی سازی کوچک، پروژه ای تحت عنوان کایمرا (Project Chimera) سیاق اندازی کرده و تیمی از مهندسان این همدستی از پتانسیل شبکه های مولد تخاصمی (GAN) برای دست یابی به این کمال مطلوب استفاده می کنند (GAN یکی از مباحث متاخر و پیچیده داخل ارتباط با شعور جعلی و یادگیری ماشین است).

اریک هافمن-جان، رئیس مقدر شدن نوآوری مرکز تحقیق و توسعه ی گوگل استیدیا (Google Stadia) به تازگی در این رابطه مصاحبه ای با روزنامه ی MCVUK عمل داده و از نبوغ های جالب فراگیری ماشین برای دستیار به ورزش سازهای کوچک گفته است؛ به طوری که آن ها تو آینده قادر خواهند وجود از این طریق حتی آثاری در ابعاد دنیای وارکرفت (World of Warcraft) تولید کنند و با کمک یادگیری ماشین به خلق محتوای مجلل موردنیاز برای پروژه های بزرگ خود بپردازند:ما در حال کار روی مواردی هستیم که تولیدکننده های بازی های ویدیویی فعلاً نمی خواهند ریسک دخول به آن ها را تجربه کنند. ما به سراغ ورزش سازهای مختلف می رویم و از آن ها سؤالاتی می پرسیم قرین: «تا امروز یار داشته اید سراغ چه کارهایی در آثار خویشتن بروید که توانایی انجام آن ها را نداشته اید؟ چه چیزهایی را از بازی های خود حذف کرده اید، به این دلیل که فرصت کافی بخاطر تفحص بوسیله آن ها نداشتید یا قدرت پردازش آن ها در دسترس شما نبوده است؟»

اندیشه کنید چه اتفاقات جالبی می افتد اگر یک آویشن بازی سازی ۱۴ نفره بتوانند آثاری داخل کمیت و کمیت های دنیای وارکرفت خلق کنند. چنین چیزی واقعاً هدف عظیمی برای آویشن های کوچک محسوب می شود، نه؟ نکته ی مهمی که در تک تولید ورزش های وقار شبیه دنیای وارکرفت حیات دارد این است که این سنخ پروژه ها نیازمند تولید محتوای بسیار زیاد و تکراری هستند و هنرمندان و طراحان این بازی ها باید بسیار بیشتر از حالت عادی روی آن ها کار کنند و همین سیلان هم باعث افزایش بودجه و زمان تولید این بازی ها می شود.

چنانچه به بودجه ی تولید ورزش هایی شبیه دنیای وارکرفت دقت کنید، حدود ۷۰٪ آن را تولید محتوا دربرمی گیرد و ۳۰٪ یا حتی کمتر شامل کدنویسی بازی می شود. یعنی با اینکه میزان کدهای نوشته شده برای بازی هم درون نوع خود بوسیله شدت عظیم است، ولی بخش اعظم فرمان را محتوای آن تشکیل می دهد.



چیزی که گوگل سرود دارد به سراغ آن برود، کم و بیش بوسیله پرورش ماشین StyleGAN از انویدیا ( Nvidia) شبیه است؛ پروژه ای که انویدیا به کمک آن توانست درک قدر یا بهای چیزی جعلی ای را ساختن درنگ که اقتدار طراحی شخصیت هایی با استیل بصری و حال و هوای شخصیت های مدل سازی شده توسط  اوسامو تزوکا، معروف به بابا مانگا را دارد. پروژه کایمرای گوگل هم سرود دارد با کاربرد از یادگیری ماشین بوسیله خلق آثار بهتر و حفظ تعادل درون تولید بازی های ویدیویی دستیار و کارهای مفرط پیچیده را بوسیله پروسه ای ساده بخاطر استودیوهای کوچک تحول کند. هافمن-جان در این اساس می گوید: ما تو حال کار روی نوعی پرورش تقویتی (یکی از گرایش های یادگیری ماشینی) هستیم که پس از آشنایی با قوانین یک ورزش ویدیویی، می تواند میلیون ها بار آن را ایفا دهد و به مرحله ای برسد که نقش یک تِستر را ایفا یواش و با رفع ایرادات بازی، آن را به اعتدال مناسبی برساند. به این نظم استودیوهای کوچک که اقتدار استخدام صدها تستر بخاطر آزمایش بازی های خویشتن را ندارند، می توانند با معاون تدریس سامان آثار خود را به وضعیت مطلوبی برسانند و ایرادات آن ها را برطرف کنند.

در این حالت درایت قلابی می تواند با امتحان کردن بازی به سازندگان آن بگوید چه بخش هایی از پروژه ی آن ها ایراد دارد و نیازمند رفع مشکل است تا به تعادل برسد. همین طور آن ها به جای اینکه هر بار چیزی را درون فضای خود بازی تجربه کنند تا مقاوم و غلط بودن آن را بااطلاع شوند، فهمیدن مصنوعی عزب با شهود ایده ها و تئوری های طراحی شده توسط ورزش سازها اعلام می بطی ء این تئوری ها بوسیله درد ورزش آن ها می خورند یا خیر.مقاله های مرتبط:قسمت متاخر پروگرام Stadia Connect به زودی برگزار می شوداپلیکیشن گوگل استیدیا بیش از یک میلیون کود دانلود شده است

فهم مصنوعی به سرعت تو حال ترفیع است و در دنیای بازی حزن شاهد نمونه های جالبی متشابه AlphaStar از همکاری DeepMind هستیم که توانایی شکست اعطا کردن ۹۹.۸٪ از بازیکن های استارکرفت 2 ( StarCraft II)را دارد. ولی قرار ازاله هوش جعلی متصل درون نقش رقیب بازیکن ها بی پرده شود و با تلاش گوگل و سایر شرکت های فراهم در صنعتی بازی می توان امیدوار بود که در آینده ای نه چندان دور، هوش تقلبی به یاری بازی سازها بیاید و بوسیله ابداع آثاری هرچه بهتر و کم ایرادتر معاون کند.

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی در این مورد دارید؟بیشتر بخوانید:گوگل درون هم چشمی با زوم، استعمال از گوگل میت را برای همه کاربران رایگان کردمروری بر کتاب ایموجی هاگزارش مالی آلفابت در سه ماهه ابتدا ۲۰۲۰ منتشر شدقابلیت ضبط ارتباط اندروید احتمالا بوسیله رخساره منطقه ای منتشر می شودتمامی اعلان کنندگان در گوگل باید هویت خود را بی پرده کنند
فناوری یادگیری ماشین (Machine Learning) زیرمجموعه ای از دانش هوش تقلبی به شمار می آید که در آن ماشین های کامپیوتری با جمع آوری و تفریق مفروضات مختلف، کارایی خود را ارتقاء می دهند و بوسیله تدریج غلبه بیشتری به دست می آورند. دراین میان ظاهرا گوگل  عزیمت دارد با بهره گیری از یادگیری ماشین به کمک استودیوهای بازی سازی کوچک برود و آن ها را قادر سازد ورزش هایی بزرگ خلق کنند.

گوگل برای معاون به استودیوهای بازی سازی کوچک، پروژه ای پایین تر عنوان کایمرا (Project Chimera) سیاق اندازی کرده و تیمی از مهندسان این همکاری از پتانسیل شبکه های مولد تخاصمی (GAN) برای مشت یابی بوسیله این هدف استفاده می کنند (GAN یکی از مباحث جدید و پیچیده در وابستگی با درک قدر یا بهای چیزی جعلی و پرورش ماشین است).

اریک هافمن-جان، رئیس بخش نوآوری مرکز رسیدگی و توسعه ی گوگل استیدیا (Google Stadia) بوسیله تری در این ربط مصاحبه ای با روزنامه ی MCVUK انجام داده و از قابلیت های جالب یادگیری ماشین برای دستیار بوسیله بازی سازهای کوچک گفته است؛ بوسیله طوری که آن ها در آینده قادر خواهند بود از این سر حتی آثاری در ابعاد دنیای وارکرفت (World of Warcraft) تولید کنند و با معاون تحصیل سامان به ابداع محتوای عظیم موردنیاز برای پروژه های بزرگ خویشتن بپردازند:ما در حال امر روی مواردی هستیم که تولیدکننده های بازی های ویدیویی فعلاً نمی خواهند ریسک ورود به آن ها را امتحان کنند. ما بوسیله سراغ بازی سازهای مختلف می رویم و از آن ها سؤالاتی می پرسیم مثل: «تا امروز شناخت داشته اید سراغ چه کارهایی در آثار خود بروید که اقتدار ایفا آن ها را نداشته اید؟ چه چیزهایی را از بازی های خود حذف کرده اید، به این برهان که فرصت کافی برای استفهام به آن ها نداشتید خواه قدرت پردازش آن ها در دسترس شما نبوده است؟»

اندیشه کنید چه اتفاقات جالبی می افتد اگر یک تیم بازی سازی ۱۴ نفره بتوانند آثاری در قطع و حد های دنیای وارکرفت خلق کردن کنند. این طور چیزی واقعاً هدف عظیمی برای تیم های کوچک محسوب می شود، نه؟ نکته ی مهمی که در مورد تولید بازی های بزرگی مثل دنیای وارکرفت وجود دارد این است که این سنخ پروژه ها نیازمند تولید محتوای بیش زیاد و تکراری هستند و هنرمندان و طراحان این ورزش ها باید بسیار بیشتر از حالت عادی روی آن ها کار کنند و همین قضیه هم باعث تکثیر بودجه و زمان تولید این بازی ها می شود.

اگر به بودجه ی تولید بازی هایی مثل دنیای وارکرفت دقت کنید، حدود ۷۰٪ آن را تولید محتوا دربرمی گیرد و ۳۰٪ خواه حتی کم شامل کدنویسی بازی می شود. یعنی با اینکه معیار کدهای تصنیف شده برای بازی هم درون جنس خود به شدت مجلل است، اما بخش اعظم فرمان را محتوای آن تشکیل می دهد.



چیزی که گوگل قصد دارد به سراغ آن برود، اندک و بسیار به یادگیری سامان StyleGAN از انویدیا ( Nvidia) شبیه است؛ پروژه ای که انویدیا به کمک آن توانست فهم مصنوعی ای را خلق نرم که توانایی طراحی شخصیت هایی با استیل بصری و حال و هوای شخصیت های طراحی شده توسط  اوسامو تزوکا، معروف به پدر مانگا را دارد. پروژه کایمرای گوگل بی قراری ترانه دارد با استفاده از فراگیری ماشین بوسیله خلق آثار بهتر و حفظ اعتدال درون تولید بازی های ویدیویی کمک و کارهای بی اندازه پیچیده را بوسیله پروسه ای میسر برای استودیوهای کوچک دگرگونی درنگ. هافمن-جان در این بنیاد می گوید: ما درون حال کار روی نوعی پرورش تقویتی (یکی از گرایش های یادگیری ماشینی) هستیم که پس از آشنایی با قوانین یک ورزش ویدیویی، می تواند میلیون ها وعده آن را انجام دهد و به وعده ای برسد که نقش یک تِستر را عمل نرم و با رفع ایرادات بازی، آن را بوسیله تعادل مناسبی برساند. به این زیبایی استودیوهای کوچک که توانایی استخدام صدها تستر برای آزمایش بازی های خویشتن را ندارند، می توانند با معاون یادگیری ماشین آثار خود را بوسیله وضعیت مطلوبی برسانند و ایرادات آن ها را برطرف کنند.

داخل این حالت شعور مصنوعی می تواند با تجربه کردن بازی به سازندگان آن بگوید چه مقدر شدن هایی از پروژه ی آن ها ایراد دارد و نیازمند رفع مشکل است تا به تعادل برسد. همین طور آن ها به جای اینکه هر بار چیزی را درون فضای خویشتن بازی تجربه کنند تا معتمد و اشتباه وجود داشتن آن را واقف شوند، شعور جعلی تنها با دریافت ایده ها و تئوری های نقشه کشی شده توسط ورزش سازها اعلام می بطی ء این تئوری ها به درد بازی آن ها می خورند یا خیر.مقاله های مرتبط:تقدیر جدید برنامه Stadia Connect بوسیله زودی برگزار می شوداپلیکیشن گوگل استیدیا بیش از یک میلیون وهله دانلود شده است

هوش مصنوعی به سرعت در حال ترفیع است و داخل دنیای بازی بی آرامی تماشایی معیار های جالبی مثل AlphaStar از شرکت DeepMind هستیم که توانایی انقراض دادن ۹۹.۸٪ از بازیکن های استارکرفت 2 ( StarCraft II)را دارد. اما قرار نیست هوش تقلبی متصل در نقش رقیب بازیکن ها ظاهر شود و با تلاش گوگل و سایر همدستی های حاضر در صنعت بازی می توان امیدوار بود که در آینده ای خیر چندان دور، هوش قلابی به یاری بازی سازها بیاید و بوسیله خلق آثاری هرچه بهتر و ناچیز ایرادتر کمک کند.

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی در این مورد دارید؟بیشتر بخوانید:گوگل در هم چشمی با زوم، کاربرد از گوگل میت را بخاطر همه کاربران مجانی کردمروری پهلو کتاب ایموجی هاگزارش مالی آلفابت تو سه ماهه فاتحه ۲۰۲۰ منتشر شدقابلیت ضبط تماس اندروید احتمالا به رخ منطقه ای منتشر می شودتمامی تبلیغ کنندگان در گوگل باید هویت خویشتن را فاش کنند
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از لوس آنجلس تایمز یکی از پرسش ها در باره ویروس کرونااین است که تو افرادی که دچار بیماری شده اند و گشایش یافته اند، آیا آنتی بادی های تولید شده بر نقیض ویروس باعث مصونیت افراد در برابر عفونت دوباره با ویروس می شود یا نه.

آنتی بادی ها یا پادتن ها مولکول های زیستی تخصص یافته ای هستند که در دستگاه ایمنی در پاسخ به عفونت با یک عامل بیماری زای معین می سازد.  آزمایش های سرولوژی به عقب همین آنتی بادی ها داخل سرم خون افراد مبتلا می گردند.

مشکل این است که همه آنتی بادی های تولید شده در بدن بیماران جزو «آنتی بادی های خنثی کننده» نیستند که با اتصال بوسیله سطح ذرات ویروسی جلوگیری کننده از حمله آنها به سلول های بدن می شوند.

دانشمندان داخل حال مجهز نمی دانند کدام یک از آنتی بادی های تولید شده در بدن بیماران بهبودیافته باعث ایجاد حراست درون برابر ویروس جدید کرونا می شوند. شناسایی این آنتی بادی ها افزار سنجش مهمی در تولید واکسن هم به احصائیه می رود.

واکسن ها باید بدن را به تولید آنتی بادی های خنثی کننده وادار کنند و این آنتی بادی های خنثی کننده هستند که باعث حفاظت در موافق عفونت دوباره با ویروس می شوند.

بسیاری از آزمایش های آنتی بادی در مشت ساخت به عنوان راهی برای شناسایی افراد دارای مصونیت پیشنهاد شده اند، ولی هنوز دانشمندان نمی دانند چگونه این آزمایش ها را تفسیر کنند. تست آنتی بادی بخاطر کرونا اشتی درون مقابل ویروس را نشان نمی دهد

نیز هنوز پیدا نیست چه غلطتی از آنتی بادی داخل خون افراد لازم است تا واقعا باعث مصونیت افراد شود. ممکن است میزان های پایین آنتی بادی به اندازه میزان های بالای آنتی بادی باعث مصونیت نشود. به هر حال دانشمندان لازم است بدانند واکسن تا چه حد بدن را به ایجاد پاسخی ایمنی موثر وا می دارد.

گلچین اینکه چه میزان آنتی بادی موثر بر ضد ویروس ایجاد می شود، برای انجام پلاسمادرمانی یا سرم درمانی غصه بنیادی است. انگاره در این قاعده درمانی این است که آنتی بادی های در خون بیماران بهبودیافته را می توان برای معاون به افراد دارای عفونت فعال داخل مبارزه با ویروس به آنها اماله کرد. سرم درمانی برای کووید-۱۹ | داروی ویروس کرونا در خون بهبودیافتگان از مصیبت

ولی افراد بهبودیافته میزان های متفاوتی از آنتی بادی ها در خونشان دارند و پلاسمای یک ناتندرست بهبودیافته از کووید۱۹ ممکن است به اندازه پلاسمای خون بیمار دیگر موثر نباشد.

یک استفسار دیگر که دانشمندان به قفا اعطا کردن پاسخ به آن هستند این است که کدام یک از بهبودیافتگان کووید-۱۹ استاندارد بالای ایمنی نسبت به ویروس دارند و مصونیت آنها تا چه مدتی طول می کشد.

برای مثال آیا پاسخ حمایت داخل افرادی که علائم خفیفی دارند یا بی علامت هستند، بوسیله همان اندازه پاسخ ایمنی تو افراد دستخوش بیماری شدیدتر قوی و بادوام است خواه نه؟ اگر اینگونه نیست طیف پاسخ زنهار در بیماران چگونه است؟ آیا سن بیمار تو سلامت فرد بهبودیافته در برابر ویروس نقشی دارد؟ چه عوامل دیگری دست در اندکار هستند؟

پاسخ دادن بوسیله این پرسش ها به نمایان شدن استاندارد مصونیت تو جوامع و تصمیم گیری درباره بازگشایی اقتصاد کمک می بطی ء. آیا اقدامات قرنطینه واقعا مربوط به طبقه کارگر و زحمتکش هستند؟

مقامات بهداشت عمومی در کشورها سیاست های واریته را برای درنگ کردن پراکندن کووید-۱۹ و بوسیله کلمه «پهن کردن نمودار عالمگیر» سیاست های گوناگونی از جمله تعطیلی کردن مدارس، بستن کسب وکارهای جاهل ضروری، رخصت دادن به ساکنان شهرها بخاطر داخل بناء ماندن، سرقت کردن ماسک تو فضا های بیرون و رعایت فاصله گیری اجتماعی به فرمان اندوهناک اند.

هنوز دقیقا نمودار حلق که این اقدامات تا چه معادل مفید بوده اند و آیا باید آنها را شدیدتر کرد خواه آنها را کمتر کرد و مثلا بوسیله کودکان دستور روبیدن به مدرسه ها را داد.

شیوع بلای ناگهانی داخل جوامع گوناگون روندهای متفاوتی دارد که به علت زمان های متفاوت مبدا شیوع بلای ناگهانی و الگوهای متفاوت تماس میان اعضای جوامع است.

پاندمی یا همه گیری جهانی ویروس کرونا در واقع از شمار بسیاری همه گیری های محلی تشکیل شده است که هر کدام مشخصات خودشان را دارند و اقدامات ویژه خودشان را می طلبند.
چندی پیش، شیائومی گوشیمی ۱۰ لایت را رونمایی کرد. حال به نظر می رسد این شرکت چینی خود را برای معرفی نسخه ی دیگری از سری می ۱۰ آماده می درنگ. این محصول که درواقع می ۱۰ Youth Edition نام دارد، همراه با رابط کاربری جدید شرکت چینی، MIUI 12، رونمایی می شود.

تو گزارش ها، زمان رونمایی محصولات جدید شیائومی ۸ اردیبهشت اخبار شده است و بوسیله دیدن می رسد رسم رونمایی همچنین به صورت لایو استریم خواهد بود و علاقه مندان به گوشی هوشمند جدید شیائومی و رابط کاربری MIUI 12 می توانند آنلاین معرفی آن ها را مشاهده کنند.

متأسفانه اطلاعات بیش کمی از گوشی شیائومی می ۱۰ Youth Edition در دست داریم و نمی دانیم مشخصات ابکی افزاری محصول متاخر شیائومی چیست. درواقع، تفاوت این نسخه با مدل معیار می ۱۰ هنوز مشخص نشده است. با این حال، گزارش ها حاکی از عرضه ی می ۱۰ Youth Edition در چهار رنگ بندی متنوع است و احتمالا داخل پنل پشتی این محصول همچنین از ماژول چهارگانه دوربین استفاده می شود.

از ویژگی های ماژول چهارگانه دوربین کاربرد شده در می ۱۰ Youth Edition برخورداری از دوربین پریسکوپ است؛ البته هنوز این مدل تأیید یا رد نشده و در حد شایعه است. درحقیقت، تاکنون هیچ یک از مدل های سری می ۱۰ دوربین پریسکوپ نداشته اند و همین امر احتمال برخورداری می ۱۰ Youth Edition از دوربین پریسکوپ را کاهش می دهد.مقاله های مرتبط:پاشیدن نخستین اسکرین شات های منتسب به رابط کاربری MIUI 12 شیائومیشیائومی می نوت 10 لایت با دوربین پنج گانه عاری فوکوس لیزری در فهرست تأییدیه NBTC روبرو شد



امید می جوی مقیاس جدید سری می ۱۰ همچنین از ارتباطات 5G پشتیبانی کند و از خراش ی اسنپدراگون 765G برخوردار باشد. متأسفانه اطلاعات بیش اندکی نیز از رابط کاربری MIUI 12 منتشر شده است و دقیقا نمی دانیم شیائومی برای علاقه مندان بوسیله محصولات خود چه محدودیت های جدیدی معرفی می یواش. باوجوداین، باید صبر کنیم و ببینیم شرکت چینی چه شگفتانه هایی برایمان در رویت پژمرده است.بیشتر بخوانید:ردمی K30i ارزان ترین گوشی هوشمند با فناوری 5G خواهد بودهوامی ارائه Mi Band 5 شیائومی و Amazfit جدید را تأیید کردانتشار اولیه اسکرین شات های منتسب بوسیله رابط کاربری MIUI 12 شیائومیشیائومی می نوت 10 لایت با دوربین پنج گانه بدون فوکوس لیزری در سیاهه تأییدیه NBTC محسوس شدپتنت متاخر شیائومی حاکی از گوشی جدیدی با نمایشگر Waterfall است