لوگو ساز سه بعدی

بوسیله گزارش همشهری آنلاین، پس ازآن از جابجایی تصادفی دیگو مارادونا تابوت حاوی پیکر او در کاخ ریاست جمهوری بوئنس آیرس داخل معرض تماشای جمله گذاشته شد تا خویش داران او بتوانند برای آخرین بار به پیکر اسطوره گیرایی ادای اعتبار کرده و با دیگو خداحافظی کنند.

ولی فرصت طلبانی هم بودند که از این فرصت برای تبلیغ کسب و حکم خود یا تبلیغ شخصی بخاطر اسمی شدن استفاده کردند و با زیر پا گذاشتن قوانین خبرساز شده و به شدت مورد انتقاد فراغت گرفتند. کسانی که حتی در دوران غصه و درد خانواده دیگو از هیچ فرصتی برای منفعت شخصی موجودی نگذشتند و حریم خصوصی آنها را دامن پا گذاشتند.



ورزش 3 تو این خصوص نوشت: مشهورترین اتفاقی که هیبت نزدیکان و دوست داران مارادونا را به پشت داشته تصویر شخصی به معروفیت دیگو مولینا است که از خویشتن در به خشکی امدن تابوت مارادونا عکس اندوهناک و از آن به عنوان تبلیغ شخصی مصرف کرده است.

ماتیاس مورلا وکیل و دوست خانوادگی نزدیک قوم مارادونا با انتقاد از این شمایل گفت: با توجه به عمومی شدن تصویری که با باز کردن تابوت دیگو مارادونا و به نمایش گذاشتن جسد او پژمان شده غلام کامل سعی ام را خواهم کرد که انسان کفاره ای که این عکس را اندوهناک ظاهر کنم. همه ترسوهایی که در این لول دخالت داشته اند بهایش را خواهند صیقل.

سپس از این گپ های مباشر قوم مارادونا اما هویت این شخص معین شد. دیگو مولینا یکی از کارمندان همدستی کفن و دفن پینیر بوده که با باز کردن تابوت مارادونا داخل کنار جسد او عکس یادگاری گرفته است.

این انبازی کفن و دفن موقت اطلاع دادن کرد که این کارمند خویشتن را اخراج کرده و بوسیله عارض خصوصی از قوم مارادونا عذرخواهی کرده است. بوسیله هر حال تحقیقات پلیسی درباره این باهم اتحاد کردن و کارکنانش آغاز شده است.



مورلا کارپرداز قوم مارادونا تو ادامه با انتشار یک توییت اعلام کرد: عوضی ای که آن عکس را درون کنار جنازه مارادونا خمود دیگو مولینا است. غلام به خاطر خاطره دوستم مارادونا همه تلاشم را خواهم کرد تا او بهای این طور رفتار زشت و شنیعی را بپردازد.
  • ۹۹/۰۹/۰۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی