لوگو ساز سه بعدی

اطراف ی بدوی شامل سرفصل های مبانی طراحی تجربه کاربر، پژوهش کاربر، طراحی تعامل، کاربرد پذیری، وبینارهای تخصصی و همچنین وبینارهایی داخل حوزه احاطه های نرم است. در این دوره ۹ تحصیل کلیدی برای افرادی که تازه به UX   بی وقفه اند درس می شود و در کنار آموزش های متخصص آموزش های مهارت نرم نیز در قالب وبینار بوسیله آن ها ارائه می شود. این پیرامون ارزان افرادی است که علاقمند به مفاهیم مدل سازی UX  هستند، داخل ابتدی حروف قرار دارند و مایل اند در این حوزه مبتلا کار شوند. این دوره ی آنلاین به علاقمندان دستیار می کند برای وارد شدن به این مملکت آماده شوند.

اطراف ی آموزشی پیشرفتهUX برای افرادی مناسب است که مفاهیم اولیه این حوزه را می شناسند و با چالش های مربوط بوسیله این حرفه آشنا هستند. این دوره تو سرفصل های والا برگزار می شود و انتظار می جوی کارآموزان بعد از پشت روال گذاشتن این آموزش ها اقتدار حل مسائل حوزه طراحی رابط و امتحان ی کاربر را کسب کرده و بتوانند بوسیله عنوان نیروی موثر خلاق و صنف ای داخل کسب و کار مرتبط بوسیله این مرزوبوم اثرگذار عمل کنند؛استراتژی محصول، طراحی سرویس، مبانی نقشه کشی امتحان کاربر و اسکرام، پژوهش طراحی، معماری اطلاعات، طراحی تعامل و طراحی بصری، استراتژی محتوا،کاربرد پذیری و مدل سازی مبتنی پیاده شدن داده، گیمیفیکشن، بستگی تیم محصول، خلاقیت و ایده پردازی، مهارت های درنگ ارتباطی تعاملی.

دوره پیشرفته آموزشی UX رهنما کالج طی ۹ هفته و با یادگیری ۱۸ درس کلیدی توسط ۱۲ استاد و منتور حرفه ای تدریس می شود و شامل ۲۴ ساعت وبینار تخصصی و همچنین آموزش مهارت های یواش ضروری برای بهبود تعامل و مناسبت در محیط کار است.

برای جزییات بیشتر و ثبت صیت در پرگیر به وب سایت رهنما کالج مراجعه کنید.بیشتر بخوانید:یادگیری مهارتهای شغلی با چراغخرید و فروش دنا پلاس ایران خودرو با خودرو45کد تخفیف جدید فروشگاه های اینترنتی را از تخفیفه بگیریدجامیت شبکه اجتماعی پول سازخرید کالای دیجیتال از سایت ببین و ببر
  • ۹۹/۰۵/۱۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی