لوگو ساز سه بعدی

۱۰ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

خلال سال های گذشته، متصل یکی از بخش های جذاب نمایشگاه الکامپ، رویداد الکام استارز بوده است؛ رویدادی که با میزبانی از استارتاپ های نوپا، ایده ها و برنامه های این کلکسیون های کوچک را به بازدیدکنندگان نمایشگاه پول اعانه می گذارد و فرصتی را برای دیده شدن جوانان منتظر فراهم می کرد. ناگفته نماند که رویداد الکام استارز نه تنها برای کاربران و بازدیدکنندگان؛ بلکه بخاطر وزیر ارتباطات نیز جذابیت دارد؛ جهرمی تو روند افتتاحیه ی الکامپ ۲۵، با ستایش شهرت رویداد، از استارتاپ ها به عنوان ستارگانی یاد کرد که در پهلو بزرگان صنعتی در فلک ایران می درخشند.

امروز تو جریان روز دوم نمایشگاه الکامپ، فرصتی فراهم شد تا در گفت وگویی با آرش برهمند، مدیر اجرایی الکام استارز، از او درباره ی صعود های این رویداد و برنامه های آتی آن سؤال کنیم. برهمند با رمز بوسیله اینکه پیرامون ی نخست الکام استارز، ۵ سال پیش داخل انتهای تالار ۱۸ نمایشگاه بین المللی تهران و با شرکت حدود ۵۰ استارتاپ برگزار شد، خاطرنشان کرد که در نمایشگاه الکامپ ۲۵، رویداد الکام استارز پذیرای ۵۳۰ استارتاپ در قالب ۷ سالن است.

شما می توانید درون ادامه ، مصاحبه ی تمام زومیت با آرش برهمند را تماشا کنید:



اگر از امسال به الکامپ قاعده زده اید امتحان ی خود را با ما و دیگران تو میان بگذارید؟بیشتر بخوانید:درون اپ، فروشگاه اختصاصی بر بستر اپلیکیشناستارتاپ بازی چی، مدیریت رویدادهای بازی آنلاین و آفلاینارزجو نخستین کیف پول ارزهای دیجیتال را به کاربران ایرانی عرضه می کنداستارتاپ هیناوا، تولید بومی ابکی افزار و نرم وسایل بناء هوشمندمصاحبه زومیت با مدیرعامل تسکو در نمایشگاه الکامپ 25
برخلاف آنچه تابه امروز آموخته ایم، هرکسی می تواند خلاقباشد.خلاقیت فقط ویژۀ موسیقی دانان، هنرمندان و نویسندگان نیست. خلاقیت درون تمام شغل ها و اساس های زندگی حیات دارد و صرفا تو آثار هنری یافت نمی شود. وقتی بوسیله این اعتقاد برسیم که ما هم می توانیم فردی خلاق باشیم و از خلاقیت خویشتن برای صعود و کشف کردن رویه های بدیع استفاده کنیم، نگرش متفاوتی پیدا می کنیم، از تکرار کارهای پایا دست برمی داریم و سعی می کنیم راه های تازه ای را امتحان کنیم. البته تو این مسیر نباید از اشتباه و شکست بترسیم، بمنظور بدون خبط و شکست نمی توانیم بوسیله موفقیت و صعود برسیم. تو ادامه ابتدا نمونه هایی از افراد خلاقی را بیان می کنیم که تغییر های بزرگی در گیتی ایجاد کرده اند، سپس ۳ مورد از تأثیرات روزی گیری از خلاقیت پنهان خفیه مان را به خشکی امدن زندگی فردی تجسس می کنیم.

حتما بخوانید:۷ اصلی که برای خلاق بودن باید بدانیدافزایش خلاقیت؛ حتی اگر فکر می کنید ذاتا خلاق نیستید، این نکات را بخوانید۷ سفارش بخاطر داشتن ذهن خلاق

منظور از خلاقیت، ویژگی های خلاقانه ای مانند پندار کردن به شکلی مبتکرانه و متفاوت، یافتن اسلوب حل های جدید برای مشکلات قدیمی و اختلاط کردن دو ایده بخاطر رسیدن به ایده ای متاخر است. بخاطر نمونه، زمانی که هنری فورد (مؤسس شرکت خودروسازی فورد) اتومبیل را ساخت، مردم فقط به این تفکر می کردند که اسب های سریع تری داشته باشند!

یا ایلان ماسک (Elon Musk) را در رویت بگیرید. او بخاطر حل کردن دشوار ازدحام خیابان ها در شهرها نحو حلی کاربردی یافت؛ راه محلول او هایپرلوپ (Hyperloop) بود. هایپرلوپ شکل جدیدی از حمل ونقل نوک تیز زمینی است که مسافران را با سرعتی زیاد از ۱۱۲۵ کیلومتر به خشکی امدن شایسته کردن جابه جا می کند. هایپرلوپ سیستمی از تونل های زیرزمینی است که شهرهای اساسی مرکزی را بوسیله یکدیگر متصل می نرم. در این سیستم برای جابه جایی مسافران، سواری ها، و بار از کپسول های مبرا و بسیار سریعی استفاده می شود که درون تونل های زیرزمینی قرار دارند. ماسک در نظر دارد که بخاطر محموله ونقل موتور ها به تونل، از آسانسورهایی مصرف کند که سواری ها را به زیر زمین می برند.



شهید آخر، مثالی است از شرکت Saltwater Brewery درون خانه دادن فلوریدای امریکا. این شرکت کمیسیون هایی شش تایی را بخاطر بسته بندی قوطی های خود خلق کرده است که جانواران دریایی می توانند آنها را بخورند. در حالی که باشگاه های ریه تایی معمول که تو نهایت از دریاها و اقیانوس ها سر درمی آورند، موجودات بحری را می کشند، این محفل ها غذای موجودات دریایی را تأمین می کنند. برای ساخت این محفل ها از محصولات جانبی تولید آب جو استعمال شده است و دارای جو یا گندم هستند. البته این حلقه ها فقط برای ماهی ها شایان نوشانیدن نیستند و انسان ها نیز می توانند آنها را بخورند! تأثیر خلاقیت کنار زندگی فردی

بعد از مرور چند نمونه از ایده های خلاقانه، تأثیر خلاقیت پهلو عمر ویژگی را بررسی می کنیم: ۱. خلاقیت علت می شود چشم انداز بهتری داشته باشیم



افرادی که مجاهدت می کنند در زندگی روزمرهٔ خود خلاق باشند (مثلا مسیرهای جدیدی را به محل کارشان می یابند، در آشپزی خلاقیت بوسیله نفقه می دهند یا جدول حل می کنند) ویژگی های شخصیتی مشترکی با افراد خلاقی مشابه هنرمندان، طراحان و موسیقی دانان دارند. این فردی های مشترک عبارت اند از: کنجکاوی انگیزه (Drive) فکر و ذهنیت باز استقامت و پشتکار مثبت اندیشی

بعضی از مطالعات نیز نشان داده است افرادی که همواره به دنبال یافتن روش های خلاقانه هستند، کمینه درمورد دیگران قضاوت می کنند و انعطاف پذیری بیشتری دارند. بنابراین تعجبی ندارد که میان خلاقیت و افزایشسلامت قضیه رابطهٔ جلوه گر و واضحی وجود دارد (که می تواند بوسیله دلیل احاطه های برتر متفکران خلاق داخل حل جریان باشد).

امیدوارم که این دلایل کافی باشد و متقاعد شده باشید که کاوش در نیمهٔ خلاق خود می تواند چشم اندازتان در عمر را بهتر نرم. ولی بهترین طرز رسیدن به خلاقیت چیست؟افزایش اعتما بوسیله وقت.

وقتی اعتمادبه ثانیه بالایی داریم، از امتحان کردن چیزهای جدید و بیرون شدن از کنج صبر خواه فضا حمایت خود ترسی نخواهیم داشت. کنج صبر خواه comfort zone حالتی رفتاری است که در آن، عملکرد فرد خنثی است و سعی می درنگ با حاضر بودن فعالیت و دوری از ریسک پذیری زیاد، شرایط مدلل خود را حفظ کند.

امتحان کردن چیزهای متاخر و بیرون شدن از کنج راحتی، هر دو انگیزه می شوند که غول خلاقیت درونی ما از چراغ جادو خارج بیاید و قدرت جادویی اش را به ما نشان دهد!

ولی چطور می توانید اعتمادبه نفس خود را بالا ببرید؟ با رویارویی مداوم با چالش ها و غلبه بر آنها. ۲. خلاقیت سبب تکثیر فرصت ها می شود



معمولا افراد خلاق فرصت های بیشتری را درون زندگی خود می یابند. چون آنها آموخته اند که چطور با موانع و مشکلات از زاویهٔ دیگری برخورد کنند و آنها را بوسیله فرصت تبدیل کنند. آنها بیشتر از دیگران فرصت ها را می بینند، مربوط به ذهن بازتری دارند. اما کسانی که از خلاقیت خویشتن استفاده نمی کنند ممکن است این فرصت های پنهان را از مشت بدهند.

بخاطر نمونه انفراد که مدیر ارشد یک شرکت بیمه بود، اشتغال خویشتن را از دست عدالت. او بیش از ۱۰ سال درون آن شریک کار کرده بود و هرچند شغلش چندان جذابیتی برایش نداشت ولی با درآمد آن هزینه های زندگی اش را تأمین می کرد.

وقتی به او گفتند کارش را از دست داده است، فاتحه شوکه شد و بوسیله شدت ناراحت شد. اما او فردی انعطاف پذیر و خلاق است و پس از چند روز پروگرام ای ریخت تا علاوه پهلو پیدا کردن شغلی جدید، تبدیل مثبتی در زندگی حرفه ای خویشتن ایجاد کند. او با کاربرد از تسلط های مدیریتی و علم عمیقی که درمورد امورمالی و بیمه داشت، به نشانی وکیل کسب وکار شروع به حکم کرد.

با وجود اینکه او تازه در این فرمان مشغول شده است، چندین مشتری فاش کرده است و به دیدن می رسد که شغل جدیدش، شغلی مسرور و چیره خواهد بود.

اگر حساسیت می کنید زندگی یکنواخت و خسته کننده ای دارید، برای مختار کردن خود از این زندگی ملالت بار بعضی از موارد زیر (یا همهٔ آنها) را امتحان کنید: حرکت کنید: محرر و بی حرکتی یعنی محبوس ماندن. ولی حرکت کردن، آزاد شدن از بندهاست! به تعاقب چیزهای مثبت باشید: وقتی به دنبال چیزهای مثبت باشید، در را بوسیله روی فرصت ها باز می کنید. از چیزهای کوچک فاتحه کنید: لزوما نباید جهش بزرگی داشته باشید. با ایجاد تغییرات کوچک همچنین می توان روند روبه جلوی ایستادگی را ساختن کرد که توقف ناپذیر است. ۳. خلاقیت سبب می شود آزاد باشیم و بتوانیم همگی چیز را بوسیله هم بریزیم

من شکست نخوردم. فقط ۱۰ هزار راهی را یافتم که بوسیله مولود نرسیدند. – توماس ادیسون پول اعانه گذاری در Facebook ابونمان گذاری در Twitter

این سخن توماس ادیسون به شکل هوشمندانه ای علامت می دهد که خلاقیت، بوسیله معنای تجربه کردن و آزمودن است و تجربه کردن و آزمودن نیز معمولا با اشتباه کردن همراه است!

اگر تابه حال نقشه کش گرافیکی را تو حال امر کردن تماشا کرده باشید، حتما متوجه شده اید که آنها دائما چیزها را تغییر می دهند تا زمانی که به تصویر و حسی که می خواهند برسند. بیشتر افراد خلاق هم بوسیله همین شکل کار می کنند. آنها به تجربه کردن چیزهای جدید و متفاوت دنباله می دهند تا زمانی که به مولود ای که می خواهند برسند و بگویند: «آها، خودشه».

شما چطور؟ آیا از امتحان کردن چیزهای جدید می ترسید؟ سراسیمه از دست دادن اعتبارتان هستید؟ چنانچه چنین است، خلاقیت درونی خود را سرکوب کرده اید. برای رها کردن آن باید هشیاری را کنار بگذارید و از موانع مجرد ساختهٔ خودتان گذر کنید. وقتی بیاموزید که افکار و ایده هایی داشته باشید که از تفکرات و معیارهای استحقاق فعلی تان افسون شده هستند، راز داشتن زندگی خلاق را خواهید آموخت.

همهٔ ما خلاق هستیم و با انجام پیشنهادهای گفته شده درون بالا برای قدیم می توانیم از این نیروی پنهان خود بهره مند شویم. با یکروز گرفتن از خلاقیت درونی خود، عمر ما تو مسیر بدیع ای فراغت می گیرد، مسیری که بوسیله شادی، خرسند و موفقیت می رسد. در دنباله بخوانید: ۱۰ درس زندگی که برای موفقیت به آن نیاز دارید

مجموعه صوتی یادگیری، هوش و استحکام حافظهمجموعه بهترین مقالات «چطور» بخاطر داشتن ذهن ای قدرتمند و استواری ادراک و غلبه تدریس

مشاهده محصول
فوبیا احساس بی مزه و آزاردهنده ای است که بوسیله دلیل ترس هایی پا بر جا خواه خیالی خلق کردن می شود. گاهی این بی تابی بخاطر فردِ دچار فوبیا غیرقابل طاقت است. حتی گاهی این افراد فرض می کنند عاملی که موجب ناراحتی و وحشت آنها شده است، زندگی شان را ترساندن می بطی ء. باوجود این، از دیدگاه دیگران، این ترس های غیرعادی و غیرمنطقی بسیار جالب هستند. در ادامه، فهرستی شامل ۱۰ تک از رایج ترین فوبیاهای دنیا را معرفی کرده ایم؛ فهرستی که موارد آن براساس معیار شیوع این فوبیاها نیکو شده است. با شمارش معکوس، در سرانجام بوسیله فوبیایی می رسیم که بیش از طولانی موارد این فهرست، در میان انسان جهان شایع است و افراد بیشتری را درگیر کرده است. پس تا ته مقاله همراه ما باشید تا با هیجان هایی عجیب، غیرمنطقی و گاهی خنده دار آشنا شوید.

حتما بخوانید:فوبیای کوتاه کردن تاک چیست و چطور می نبوغ پیاده شدن آن غلبه کرد؟نوروفیدبک چیست و چطور به درمان اختلالات روانی دستیار می کند؟اختلال استرس پس از سانحه خواه PTSD و چیزهایی که باید درباره آن بدانید ۱۰. تریپوفوبیا (Trypophobia)، ترس از الگوهای نامنظم یا خوشه ای، سوراخ های کوچک خواه حفره ها

تنفر زیست شناختی و بی تابی های آموخته شدهٔ فرهنگی دلایل حقیقی «تریپوفوبیا» هستند. تریپوفوبیا ترسی شدید و غیرمنطقی از سوراخ ها و حفره هاست.



این هیجان برای افراد عادی، غیرمنطقی و نادیده بوسیله دیدن می رسد. فرد مبتلا به این فوبیا صرفا با نظر یا فکر کردن بوسیله سوراخ ها دستخوش هراس زدگی خواه حملات پانیک می شود. درون نتیجه، این افراد از چیزهایی مثل مرجان، اسفنج، پوست، گوشت، شانهٔ عسل خشک شده و هر چیز دیگری که از سوراخ ها تشکیل شده باشد، دوری می کنند. برای این افراد، سوراخ ها ظاهری نفرت انگیز و بی مزه دارند و آنها برای دوری از این سوراخ ها هر طرز کار می کنند. ۹. اِروفوبیا (Aerophobia) یا تپش از پرواز

تقریبا ۶٫۵ درصد جمعیت دنیا به «اروفوبیا» خواه تشویش از پرواز دستخوش هستند. این خوف معمولا با اضطراب های دیگری مرتبط است، قلق هایی مانند آگورافوبیا (Agoraphobia، ترس از ناتوانی درون هزیمت [از مکان های باز]) و تنگناهراسی خواه کلاستروفوبیا (Claustrophobia، ترس از فضاهای کوچک و محدود). غریزی است که این ترس بر زندگی کاری و شخصی بی همتا تأثیر می گذارد، زیرا مسافرت هوایی بخاطر او غیرممکن است. در این افراد تا اینکه تفکر کردن بوسیله پرواز تیمار می تواند موجب ژولیدگی موکد شود و حالت هایی مانند حالت تهوع و حملهٔ پانیک را در آنها ایجاد کند. ۸. آلودگی هراسی یا میسوفوبیا (Mysophobia)، ترس از میکروب ها

«میسوفوبیا» ترس بیش ازحد از میکروب ها و آلودگی هاست. این فوبیا معمولا با اختلال وسواس فکری و نظریه (اختلال شک جبری، obsessive compulsive disorder) بستگی معاشرت دارد. بسیاری از افراد مبتلا به میسوفوبیا به اختلال وسواس جبری نیز دستخوش هستند که درون نتیجهٔ آن ممکن است داخل حمام کردن خواه شستن دست های شان زیاده روی کنند. این ترس ناسالم و بیمارگونه از میکروب ها انگیزه می شود که فرد از آلودگی موادغذایی یا رابطه پیدا کردن با مایعات بدن افراد اطراف خود همچنین بترسد. میسوفوبیا عوارض فراوانی دارد، در مدت این افراد تلاش می کنند که از موضع های اجتماعی کناره گیری کنند. انزوا از نشانه های متعارف این فوبیاست. این فوبیا می تواند علت فوبیاهای دیگری مانند آگورافوبیا و انواع اختلالات اضطراب شود. ۷. تنگناهراسی خواه کلاستروفوبیا (Claustrophobia)، ترس از فضاهای کوچک



«کلاستروفوبیا» نیز یکی از مرسوم ترین فوبیاهای دنیا است. تقریبا ۵ تا ۷ درصد انباشتگی جهان بوسیله این فوبیا دچار هستند. این فوبیا معمولا با ترس از خفگی خواه محدودیت مرتبط است. متخصصان و دانشمندان مطالعات فراوانی دربارۀ این فوبیا انجام داده اند، ولی متأسفانه تنها ۲ درصد افراد مبتلا بوسیله این فوبیا به دنبال درمان آن هستند. معمولا کلاستروفوبیا با کلیسروفوبیا (Cleithrophobia / ترس موکد از در تله افتادن و داخل جایی گیر افتادن) سهو گرفته می شود. ۶. تُندرهراسی خواه استرافوبیا (Astraphobia)، ترس از تیر کوچک و رعدوبرق

تندباد و رعدوبرق پدیده ای طبیعی است که در بسیاری از بخش های جهان موافقت می افتد. طوفان می تواند به شدت سبب ناتوانی و آزار افراد مبتلا به «استرافوبیا» شود. بیشتر افراد مبتلا به این فوبیا کودکان هستند؛ البته گاهی این فوبیا تا بزرگ سالی نیز دنباله معین می نرم. حتی وحشی ترین و درنده ترین حیوانات همچنین به شدت از تندر و آذرخش می ترسند و پنهان شدن واکنشِ دفاعی طبیعی آنهاست. نام دیگر استرافوبیا «برونتوفوبیا» (Brontophobia) است. این فوبیا تقریبا ۲ درصد مردم آمریکا را بنده کرده است. خوشبختانه این فوبیا سزاوار سرزنش درمان است و روش های درمانی فراوانی برای آن وجود دارد. ۵. سگ هراسی یا سینوفوبیا (Cynophobia)؛ از متداول ترین فوبیاهای دنیا

«سینوفوبیا» یا اضطراب اکید از سگ ها یکی از رایج ترین فوبیاهای حیوانات در سرتاسر جهان است. تقریبا ۳۶ درصد افراد مبتلا به این فوبیا مجاهدت می کنند این اضطراب خود را درمان کنند و بیشتر آنها از گربه نیز می ترسند. بی تابی اکید از سگ ها شاق سازتر از ترس از عنکبوت ها خواه مارهاست، زیرا سگ ها بیشتر از این جانواران در مناطق مسکونی و فضا حوالی ما پیشگاه دارند. زنان تقریبا ۷۵ درصد از افراد دستخوش سینوفوبیا را تشکیل می دهند؛ البته این ترس داخل مردان نیز وجود دارد. معمولا این هیجان در کودکی اول می شود، ولی بیماران زیادی نیز حیات دارند که این اضطراب آنها در دوران ارشد سالی ایجاد شده است. ۴. آگورافوبیا (Agoraphobia) یا تپش از فضاهای باز یا اشفته



تقریبا از هر ۱۰۰ آمریکایی، ۲ نفر به «آگورافوبیا» مبتلا است. این فوبیا مشکلات زیادی درون زندگی بی تا ابداع می کند، زیرا موجب می شود که از رفتن به مرکزخرید، بازار، تماشاخانه و سایر جا های شلوغ و نیز زمین های باز اجتناب یواش. این افراد صرفا با فکر کردن کردن یا رویت چنین فضاهایی (که دریافتن می کنند فرار کردن از آنها بغرنج است) دچار وحشت شدید می شوند. آگورافوبیا دور باطلی ابداع می کند، در برابر فردِ مشغول از خلق حملهٔ پانیک می ترسد و همین افکار او منجر بوسیله حملهٔ پانیک می شوند. محدود کردن فعالیت ها و دوری کردن و رفتار اجتنابی به بخشی از زندگی این افراد تبدیل می شود. بنابراین افسردگی یکی از تیر های رایج این فوبیاست. ۳. بی تابی از ارتفاع یا آکروفوبیا (Acrophobia)

ترس از ارتفاع یا «آکروفوبیا» یکی از رایج ترین فوبیاهای دنیا است. این فوبیا ترسی غیرمنطقی از بالا و نزول است (حتی زمانی که بی مانند داخل ارتفاع یدکی فراغت ندارد). آکروفوبیا سبب می شود که فردْ بوسیله شدت مضطرب یا وحشت خورده شود و نتواند از جایی که از آن فراز رفته است، پایین بیاید. در مواردی از آکروفوبیا، تا اینکه زمانی که بی تا از صندلی بالا و پایین می رود همچنین دستخوش حملهٔ پانیک می شود. تقریبا ۱۰ درصد مردم آمریکا به آکروفوبیا دستخوش هستند. ۲. ترس از مار خواه اوفیدیوفوبیا (Ophidiophobia)

ترس از مار یا «اوفیدیوفوبیا» دومین حیوان هراسی یا زوفوبیایِ (zoophobia) رایج در جهان است که در فهرست ما، درست بعد از رایج ترین فوبیا صبر می گیرد. این فوبیا تقریبا در یک سومین مبصر سالان وجود دارد. ترس از اژدر همچنین مانند فوبیای شمارهٔ یک این فهرست، تو تکامل ما لب دارد، چون خوف از مارهای سمّی بخاطر بقای ما ضروری است. اوفیدیوفوبیای جدی می تواند پهلو زندگی فرد تأثیر نامطلوبی بگذارد، زیرا سبب می شود که از پیاده روی و چادر کوفتن در نهاد و فعالیت های مشابه اجتناب کند. حتی ممکن است فرد از مارها و سایر خزندگان موجود داخل فروشگاه های حیوانات خانگی نیز بترسد.

و اما مورد بعدی، فوبیای عده یک سیاهه ما و متداول ترین فوبیا در تمام دوران هاست. ۱. عنکبوت هراسی یا آراکنوفوبیا (Arachnophobia)



جولا هراسی یا «آراکنوفوبیا» فوبیای شمارهٔ یک در فهرست ما از رایج ترین فوبیاهای دنیا است. این فوبیا ترس شدید و بیش ازحد از عنکبوت ها یا سایر تنندگان (عنکبوتیان) متشابه عقرب ها است. عنکبوت هراسی یکی از مد ترین فوبیاهای حیوانات در گیتی بوسیله حساب می جوی. معمولا علت این ترسْ تکاملی است، زیرا بعضی از گونه های جولا ها اجل مرحله هستند و این ترسْ واکنشی طبیعی داخل مردم برای حی ماندن است. معمولا افراد مبتلا به آراکنوفوبیا سعی زیادی می کنند تا مطمئن شوند هوا آنها خالی از جولا است. این شک و تلاش آنها موجب می شود که زحمت و دردسر اضافی برای خود ایجاد کنند.

متأسفانه فوبیا مشکل نسبتا رایجی است و بسیاری از ما دست کم به یک تک از ترس های موجود داخل این سیاهه (تا حدی) دچار هستیم. شما چطور؟ آیا شما نیز دستخوش فوبیا هستید یا در اطرافیان خود کسی را می شناسید که بوسیله شکلی غیرطبیعی و غیرمنطقی از چیزی بترسد؟ خوشدل می شویم که نظرات و تجربه های تان را با ما در میان بگذارید. تو ادامه بخوانید: از گفتن این ۵ عموم به کسانی که اختلال اضطراب دارند خودداری کنید
مایکروسافت درون راستای شکل پذیری چشم اندازش بخاطر ساختن آینده ای که درون آن کاربران بتوانند روی هر دستگاهی از اجرای ورزش های ویدئویی باکیفیت کنسول ها لذت ببرند، بی شک مستلزم جا به جایی برخی از مرز های محدود کننده کنونی است.

با این حال، اعتماد کردن بوسیله رابط های لمسی عزب طرز حل امکان پذیر محو و ردموندی ها باید راهکاری خلق کنند تا بازی ها بوسیله همان اندازه که روی کنسول ها لذت بخش هستند، روی گوشی ها و تبلت ها نیز لذت بخش باشند. مقاله های مرتبط:Project xCloud؛ هرآنچه باید درباره سرویس گیمینگ ابری مایکروسافت بدانید

حال برطبق اسناد تیم تحقیقات مایکروسافت، به دید می رسد که مایکروسافت درصدد فراهم کردن راهی برای اتصال نوع جدیدی از کنترلر های فیزیکی به دستگاه هایی با صفحات لمسی است. 

باتوجه به یادگیری گوشی های هوشمند و تبلت ها، موبایل گیمینگ موکد نم از گذشته شده است. جای تعجب نیست که ورزش های محبوب بخاطر این پلتفرم ها روی تعامل مبتنی پیاده شدن لمس تمرکز دارند؛ با این حال، بسیاری از بازی ها سازگاری کمتری با دستگاه های موبایلی ارائه می کنند. صرف دید از سیستم هایی نظیر AdaptControl که روی کنترل های رمزی روی نمایشگر گمارش می شود، قرین ساز های لمسی که دکمه های سنتی کنترلر ها نظیر دی پد، رود استیک و تکمه ها را بوسیله همراه می آورند، اغلب تجربه ی رضایت بخشی را نمایش نمی کنند.

دستگاه های گیمینگ قابل حمل نظیر پلی استیشن پرتابل و نینتندو DS و سوئیچ، پلتفرم هایی هستند که این محدودیت ها را با کنترل های فیزیکی از میان برداشته اند. مؤفقیت کنسول نینتندو سوئیچ، خود معترف بر ارزش بالای کنترل های فیزیکی در پلتفرم های گیمینگِ موبایلی است. بعضاً محصولات ارزان زیاده چرب یا شیرین حیات دارند که کنترلر فیزیکی دستی را بوسیله گوشی های هوشمند متصل می سازند؛ محصولاتی مثل ION iCade، Game Case، Game Vice و تولیدات شریک شدن Moga؛ با این حال، حالت ثابت این محصولات به معنای نبود انعطاف پذیری و بزرگ بودنشان است.

مایکروسافت طرح اولیه ای را از سنخ فوم ساخته و بعد آن را به قیافه سه گانه اتیه پرینت کرده است. اهالی ردموند از سال ۲۰۱۴ روی چنین پروژه ای کار می کردند؛ اما تیم تحقیقات مایکروسافت تصمیم پژمان تا با توجه بوسیله اشاعه قریب الوقوع درخت سرو xCloud، بازنگری و مهندسی مجددی روی طرح پیشین شان انجام دهند.



درون حالی که احتمالاً محصول نهایی فاصله ی بسیاری با این طرح اولیه داشته باشد؛ اما جدیت مایکروسافت برای ارائه ی امتحان ی غنی از اجرای ورزش های ویدئو یی روی وسیله های ریزنقشِ لمسی همانند گوشی های هوشمند، قطعاً از منظور راسخ این باهم اتحاد کردن برای تبدیل کردن پروژه xCloud به یکی از جریان های حقیقی دنیای بازی خبر می دهد. راهکار های مبتنی بر لمس متصل امتحان ای نیم کاره را ارائه داده اند. حال باید منتظر ماند و دیدن مایکروسافت می تواند تغییری را درون این زمینه ابداع کند یا خیر.بیشتر بخوانید:اگر مایکروسافت موجد اندروید بود، بازهم دنیای امروز همین شکل را داشت؟بیلد 15254.575 ویندوز 10 موبایل دردسترس کاربران قرار گرفتمایکروسافت به زودی ۶ بازی اینترنتی و کلاسیک ویندوز را غیرفعال می کندموفقیت درایت قلابی مایکروسافت تو درک واژه غریزی  به روزرسانی ماه مه ویندوز 10 رنگ بعضی مانیتورها را به هم ریخته است
برخی از رفتارهای غلط ترافیکی محتوی توقف وسیله نقلیه در خلاف جهت سایر خودروها، توقف تو محل های پارک ممنوع، سوار یا پیاده کردن مسافر در نگرش های غیرمجاز به نحوی که سبب ایجاد اختلال در تردد سایر خودروها یا عابران پیاده شود، توقف تاکسی های عاری راننده درون ایستگاه های تاکسی، اسکان دوبله تو محل متوقف شدن ممنوع، توقف و سدمعبر در حریم میدان ها و توقف در ایستگاه های وسایل نقلیه اشتراکی هستند که قرار است از این پس در نقاط احساساتی جنوب تهران اجرا شود. این نقاط داخل منطقه۱۶ عبارتند از شاهراه بعثت (برابر ترمینال جنوب)، تقاطع بزرگراه بعثت و خیابان شهید رجایی، میدان بهمن، میدان دوم نازی آباد و میدان ارم. در منطقه۱۷ اندوه خیابان امین الملک (تقاطع مثال صبوری)، میدان ابوذر، میدان بهاران و تقاطع خیابان های ابوذر با خیابان سجاد برای اجرای طرح سهیل تو رویت گرفته شده است.

در منطقه ۱۸اهالی تماشاگر اجرای این طرح درون میدان الغدیر، تقاطع بزرگراه شهید آیت الله سعیدی و شهرک یافت آباد و بزرگراه آزادگان (خروجی شمس آباد و بلوار معلم) خواهند بود. در منطقه۱۹هم تقاطع خیابان های میعاد و شقایق، لطفی و مهران، هاشمی و مولایی و خیابان شهید رجایی تو تقاطع امام خمینی(ره) بخاطر اجرای این طرح انتخاب شده اند. در شهرری هم این طرح تو میدان مبدا دولت آباد، مقابل جایگاه مترو جوانمرد قصاب، سه روش ورامین، میدان شهرری و خیابان شهید رجایی اجرا می شود.
هنگامی که کانر اسپرولس به عنوان نماینده ی خدمات مشتریان درون مرکز تماس شرکت بیمه ی MetLife مبتلا پاسخگویی به بستگی های مشتریان است چشم از گوشه سمت عبث پایین ورقه مانیتور خویشتن برنمی دارد. چرا که در این قسمت یک ورقه کوچک باز شده و در آن هوش مصنوعی وی را از کیفیت پاسخگویی به ربط گیرندگان نخست می سازد.

چنانچه اسپرولس با سرعت زیادی با مخاطبان مصاحبت کند، آیکون سرعت سنج درون ورقه مربوط به هوش مصنوعی به ارائه درآمده و به او یادآوری می درنگ که باید سرعت صحبت کردن خود را کاهش دهد. چنانچه صدای کانر خواب آلود باشد، آیکون انرژی به همراه تمثال یک لیوان قهوه داخل ورقه مذکور به نمایش داخل خواهد آمد. چنانچه نغمه پاسخ وی چندان گرم و صمیمی نباشد یک آماج قلب توسط فهمیدن جعلی به نمایش داخل می آید تا هوشیار نقصان موجود در فرایند پاسخگویی خود شود.

برای سال های متمادی مردم تخیل می کردند که سرانجام روزی ربات هایی پیشرفته و با کارایی بالا وارد ادارت و کارخانه ها شده و شغل انسان ها را کسب خواهند کرد؛ ولی واقعیتی که درون این میان ممکن است نادیده گرفته شده باشد این است که درایت مصنوعی خیر عزب جایگاه کارمندان و کارگران، بلکه ایستگاه مدیران را نیز امکان پذیر است اشغال یواش.

مقاله های مرتبط:Gen؛ زبانی متاخر برای برنامه نویسی هوش مصنوعیهوش مصنوعی فوق پیشرفته؛ تهدیدی مبصر بخاطر آینده بشرموفقیت هوش مصنوعی مایکروسافت داخل رنگی کردن ویدئوها فقط با یک تصویر

آقای کانر اسپرولس و بسیاری از همکاران او در مرکز ارتباط هنوز تعداد اضافی از مدیران و ناظران را بالای سر خود می بینند. اما یواش افزار مبتنی بر هوش مصنوعی که روی ورقه نمایش آن ها خودنمایی می کند و توسط شرکت Cogito واقع در بوستون ایالات متحده مدل سازی و ساخته شده است نقش مدیر کمکی را ادا کرده و همواره به آنان بازرسی می درنگ. در پایان هر تماس، تمامی نشانه های ارائه داده شده توسط هوش مصنوعی ذخیره شده و به داشبورد آماری بازرس کارمندان منتقل می شود و داخل دسترس وی قرار می گیرد. نکته جالب توجه دراین میان آن است که اگر پاسخ دهندگان، دریچه مربوط به درایت جعلی را ببینند، مدیران و ناظران موقت متوجه این موضوع خواهند شد.

نرم افزار مدل سازی شده توسط شرکت Cogito عزب یکی از درنگ افزارهای موجود داخل راسته بوده که در تعداد متناسب توجهی از انبازی ها و ادارات تک استفاده قرار می گیرند. به گفته جاشوا فیست مدیر اجرایی شرکت Cogito مرام پا بر جا از مدل سازی این طور برنامه ای کمک به افزایش استاندارد بهره وری کارمندان ازطریق ارائه بازخورد بلافاصله است. در همین ارتباط آقای فیست معتقد است : «عملکرد انسان تنوع متجاوز زیادی دارد. ما از لحن و نحوه صحبت کردن افراد می توانیم دریابیم که آیا همگی چیز روبه نحو است خواه خیر؟»



نگرانی اولیه تاثیر مردم نسبت به نقش هوش مصنوعی در آینده بشر است

مرام از اتوماسیون و مصرف از ماشین افزایش بهره وری بوده است. اما این روزها فضای ادارات و کارخانه ها متفاوت شده و بوسیله دید می رسد هوش جعلی انسان را بوسیله عنوان موجودی که می توان عملکرد او را مورد بازرسی و سازش قرار داد می نگرد. براساس گزارش های منتشر شده، شرکت آمازون از الگوریتم های پیچیده ای در مرکز تحقق اهداف خود برای تخمین عملکرد و میزان بهره وری کارگران خود استفاده کرده و این الگوریتم ها به رخساره خودکار امر طرد کارگرانی را که بوسیله اهداف از پیش گلچین شده کارگر خود نمی رسند، صادر می درنگ. اگرچه آمازون اعلام کرده است که مدیران این همکاری می توانند تو فرایند صدور امر اخراج کارگران دخالت کنند، اما این موضوع نافی استفاده این غول خرده فروشی آمریکایی از فهمیدن قلابی برای نظارت پیاده شدن کارکنان خود نیست. شرکت IBM از پلتفرم اختصاصی هوش مصنوعی خود با اشتهار واتسون استفاده می کند. واتسون بیشتر در جریان انجام مصاحبه های شغلی به کمک مدیران IBM آمده و با تحلیل پاسخ های متقاضی فقره مقیاس روزی وری وی در آینده را پیش بینی می بطی ء. براساس ادعای مدیران IBM واتسون دقتی برابر با 96 درصد دارد.باوجود تمامی صعود های صورت اندوهناک در مرزوبوم شعور مصنوعی، کاربرد از این تکنولوژی بخاطر مدیریت و نظارت پیاده شدن کارکنان این روزها به یک موضوع مناقشه برانگیز بدل شده است



پس از همدستی های بزرگ، اقبال به استارتاپ ها می رسد. مدیران شریک بطی ء افزاری Cogito ادعا می کنند که تو کنار شرکت بزرگی نظیر MetLife و Humana و درکنار مؤسسات مالی و لقمه فروشی های معتبر، 20 هزاره کاربر دیگر هم دارند که از نرم افزارهای طراحی شده پیاده شدن پایه فهمیدن قلابی این شرکت برای نظارت بر عملکرد و میزان بهره وری کارمندانشان استفاده می کنند. براساس اطلاعات منتشر شده از سوی شرکت Cogito استارتاپ هایی مانند Percolata و 7- Eleven از جمله باهم اتحاد کردن هایی هستند که با کاربرد از سنسورهای مخصوص تو فروشگاه های خود مدل روزی وری واقعی و نحوه عملکرد کارمندان خود را تقویم و پالایش کرده و با استفاده از مکانیزم نمره دهی، فعال ترین و کم کارترین کارمندان خود را رک می کنند.

مدیریت توسط الگوریتم یک مفهوم جدید ازاله. در اوایل قرن بیستم میلادی، فردریک وینسلو تیلور با نظریه مدیریت علمی خود انقلابی در کارخانه ها و شرکت های تجاری ایجاد کرد. وی با استفاده از این نظریه تکاپو کرد تا با استفاده از زمان بندی و محاسبه گنجایش های متنوع مشاغل، معیار ناکارآمدی را تو کارخانه ها کاهش دهد. اخیرا همدستی های موفقی مانند اوبر و لیفت با برون سپاری برخی وظایف نیروی انسانی نظیر برنامه ریزی، پرداخت حقوق و جایزه و مرور عملکرد کارکنان خود و استفاده از کامپیوتر برای انجام این وظایف میلیاردها دلار بر میزان درآمد خویشتن افزوده اند.

باوجود تمامی پیشرفت های صورت پژمان درون مملکت هوش مصنوعی، استفاده از این تکنولوژی بخاطر مدیریت و نظارت به خشکی امدن کارکنان این روزها به یک موضوع بحث برانگیز بدل شده است. منتقدان شرکت ها را متهم می کنند که از الگوریتم ها برای انجام وظایف مدیریتی خود استعمال می کنند. به اعتقاد این منتقدین جهیز های خودکار می توانند علت غیرانسانی شدن تعامل با کارکنان شده و آنان را به صورت غیرمنصفانه تهذیب کنند. بااین حال و داخل شرایطی که مدیران باهم اتحاد کردن ها بوسیله تعاقب استفاده از هوش ساختگی و الگوریتم ها برای مدیریت و بازرسی بر عملکرد کارکنان خود هستند، بی پرده نیست که آیا کارگران و کارمندان نیز کاربرد از چنین تکنولوژی هایی را برمی تابند خواه خیر.



تخیل صراحت از ادراک قلابی در میان عموم مردم حیات ندارد

داخل همین راستا و در ماه آوریل گذشته، مارک پرون مدیر سندیکا بین المللی کارگران و مواد غذایی تو ربط با استعمال آمازون از الگوریتم ها بخاطر مدیریت کارکنان با صدور بیانیه ای اظهار داشت: «اینکه همکاری ها بدون دخالت نیروی انسانی و صرفا براساس استفاده از الگوریتم های مدیریتی اقدام بوسیله طرد کارمندان شان کنند بسیار غیرواقعی بوسیله دید می رسد.»

در اقتصاد گیگ، مدیریت کارکنان با استفاده از الگوریتم ها منشاء نهضت میان کارمندان و پلتفرم هایی است که آنان را به مشتریان متصل می نرم. درون سال جاری، رانندگان شریک شدن هایی نظیر Postmates و DoorDash و سایر همدستی هایی که در مرزوبوم حمل و نقل فعالیت می کنند، محصول الگوریتمی که میزان اجر پرداختی بوسیله آنان را لحاظ می کند به مخالفت برخاستند. چرا که ابهامات زیادی در رابطه با نحوه محاسبه مقیاس عطیه پرداختی توسط الگوریتم وجود دارد. بخاطر مثال الگوریتم مورد استفاده، انعام پرداخت شده توسط مسافران را به پایین ترین میزان اجاره اطلاع دادن شده از سوی رانندگان اختصاص می دهد که این موضوع تعرض سایر رانندگان را برانگیخته است.

با وجود جنجال ها و انتقادات صورت گرفته ثمر استفاده از الگوریتم ها، تو مرکز پاسخگویی تماس شرکت بیمه MetLife اعتراضی از سوی کارمندان مشاهده نمی شود. آن ها تو بدترین حالت کند ابزار نظارت کننده باهم اتحاد کردن Cogito را یک موضوع آزاردهنده خفیف ارزیابی می کنند. درون نظرسنجی صورت گرفته از اپراتورهای مرکز ارتباط همکاری Cogito بسیاری از آن ها نظر مثبتی نسبت به نرم وسایل مذکور داشتند و فداکار دیگر مشکلاتی از قبیل ارائه پی درپی نشان افت سرسپردگی در ندا پاسخگویی را گزارش می کردند (این درون حالی است که باهم اتحاد کردن Cogito توقع می کند نرم وسایل طراحی شده توسط این انبازی از تُن صدای مشتریان و اپراتورها حالت روحی آنان را مورد ارزیابی قرار داده و داخل اکثر موارد از اپراتورهای مرکز تماس می خواهد تا صدا گفتگو خود را به ندا صحبت مشتریان نزدیک کنند).

دراین میان شرکت MetLife اعلام کرده است که استفاده از یواش افزار بازرسی کننده بر عملکرد اپراتورهای مرکز وابستگی این همکاری سبب بهبود عملکرد ۱۵۰۰ نیروی شاغل درون این بخش شده و نمونه رضایت مشتریان را بوسیله معیار 13 درصد اضافه داده است. در همین بستگی کریستوفر اسمیت مدیر بسرنوشت شوم دچار کردن عملیات جهانی شرکت MetLife می گوید: «مصرف از شعور بدلی تو فرایند بازرسی پیاده شدن عملکرد کارکنان انگیزه بهبود عملکرد و اقدام افراد می شود عاری آنکه خودشان خبردار این موضوع شوند.» به اعتقاد آقای اسمیت استفاده از فهم مصنوعی ناظر به خشکی امدن عملکرد اپراتورهای مرکز ارتباط این همکاری انگیزه شده است تا ارتباط و تعامل انسانی بهتری میان کارمندان این مرکز و مشتریان برقرار شود.

مدیران باید به این نکته توجه کنند که از هوش قلابی و قابلیت های آن همانند نظارت و تجرید دائم عملکرد نیروی انسانی و در خراج اضافه کنترل بر کارکنان سندیت استعمال نکنند



باوجود تمامی جنبه های مثبت استفاده از هوش مصنوعی تو مدیریت و نظارت بر کارکنان و میزان یکروز وری آن ها، همچنان افکار عجیب و علمی-تخیلی داخل رابطه با فهمیدن مصنوعی و نحوه اثرگذاری آن بر اقدام آدم ها با یکدیگر وجود دارد. به باور بسیاری از افراد این مسئله یادآور راه بازی های کار کننده است که تو یک بازه زمانی در باهم اتحاد کردن های تجاری آمریکا مورد استقبال قرار اندوهناک بود. در این عهد مدیران و غرض سازان شرکت ها از ترفندهای جریان که از بازی های ویدئویی الگوبرداری شده بود برای بهبود عملکرد و افزایش معیار بهره وری کارکنان خود کاربرد می کردند.

درون همین رابطه فیل لیبین مدیر اجرایی همدستی All Turtles که در سانفرانسیسکو واقع شده و در حوزه هوش بدلی بوسیله فعالیت می پردازد، زمانی که از نحوه کار اپراتورهای مرکز تماس انبازی MetLife و نظارت فهم مصنوعی بر عملکرد آنان شروع شد باک کرد! وی داخل این باره معتقد است: «تصور کار کردن داخل یک چنین شرایطی بسیار غم انگیز است.» وی افزود: «فکر نمی کنم کسی بخواهد جهانی بسازد که در آن عملکرد آدم ها توسط یک بطی ء افزار هوش مصنوعی و صفحه آن روی نمایشگر، قضاوت شود.»

داخل چنین شرایطی مدافعان استفاده از درایت بدلی در محل کار ممکن است ادعا کنند که این سامانه ها برای سرکوب کارکنان مخلوق نشده اند؛ بلکه شعار از طراحی و مصرف از این طور سامانه هایی بهبود عملکرد و اضافه بهره وری کارمندان ازطریق اطلاع دادن بانگ به آن ها در وفاق با سپاسگزاری از مشتری، همدردی و صمیمیت با یک مشتری ناراضی و درنهایت فرار نکردن از ایفا وظایف شان است.



فهمیدن قلابی مدت اضافی موضوع فیلم های علمی تخیلی بوده است

نیکوترین استدلال برای مفید بودن استعمال از فهمیدن مصنوعی در نگرش کار زمانی است که تعصبات انسانی فرایند تصمیم گیری در رابطه با موضوعات بنیانی مشابه استخدام نیروی امر را مختل می کند. بهترین مثال در این زمینه باهم اتحاد کردن Pymetrics است. این استارتاپ نیویورکی اخیرا تصمیم گرفته است تا فرایند غربالگری متقاضیان کار و رزومه های آنان را بوسیله درایت مصنوعی واگذار بطی ء. این نرم افزار مبتنی به خشکی امدن هوش مصنوعی نیز از یک سری بازی های مختلف برای سنجش مقیاس مهارت فرد متقاضی استفاده کرده و سپس الگوریتم های طراحی شده پاسخ ها و عملکرد شخص را به دقت تحلیل می کنند تا از لیس اتخاذ تصمیم های متعصبانه و سمت دارانه در فرایند استخدام نیروی کار مورد حاجت اجتناب کرده و گروهی را کنار گروهی دیگر برتری ندهند.

فریدا پلی مدیر اجرایی شرکت Pymetrics در همین تماس می گوید:ما می توانیم تا زمان حصول اطمینان از قضاوت و غرض جماز فهمیدن مصنوعی تنظیمات و داده ها را دگرگونی دهیم. اما این فرمان را نمی توان با یک انسان انجام داد.

استفاده از شعور مصنوعی برای به صفر رساندن خطاها و تعصبات انسانی در محیط کار و فرایند تصمیم گیری نکته مثبتی است. اما مدیران باید به این نکته توجه کنند که از هوش مصنوعی و قابلیت های آن بسان نظارت و تحلیل دائم عملکرد نیروی انسانی و در خراج افزایش کنترل بر کارکنان شان استفاده نکنند؛ چرا که در این صورت خیر ربات ها، بلکه این انسان ها خواهند بود که محصول فهمیدن جعلی به پا خواهند خاست.بیشتر بخوانید:ماهی رباتیکی که از باتری چیز ابکی انرژی می گیردچه زمانی کامپیوترهای کوانتومی کنار کامپیوترهای عادی برتری پیدا می کنند؟ویدیوی طنزی که باعث مطرح شدن پرسیدن های اخلاقی شد؛ آیا باید بخاطر ربات ها حزن دل سوزاند؟هوش ساختگی فوق پیشرفته؛ تهدیدی بزرگ برای آینده بشرهمه چیز درباره برنامه نویس شدن: ماجراجویی در دنیای کدها
ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی تو سال ۹۸ بوسیله چه صورت است؟ با شرایط و نحوه ثبت معروفیت آن آشنایید؟ برای آشنایی با شرایط ثبت نام عاری آزمون دانشگاه غیرانتفاعی، باید دفترچۀ اینترنتی ثبت معروفیت داخل سایت اداره سنجش را مطالعه کنید و پس از انتشار اطلاعیۀ این سازمان، فرایند ثبت نام را براساس مقررات اخبار شده و نیز خلاصه ای دنبال کنید که تو این یادداشت عرضه شده است. با ما همراه باشید.

ظرفیت مقبول دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی قلمرو در سال ۱۳۹۸ هم قرین سال های قبل، بیش از تقاضا بوده است. این فزونی عرضه پهلو تقاضا، فرصتی است برای تحصیل بی دردسر متقاضیان تدریس در مراکز آکادمیک، از کاردانی تا کارشناسی ارشد. ظرفیت پذیرش نامزد با تجسس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) ۵۸۲ هزار نفر است. این میزان در متجاوز از ۴۰۰ دانشگاه در ۳۱ استان ناحیه پراکنده شده است. معمولا بیش از نیمی از این ظرفیت، خالی می ماند و در مراحل تکمیل ظرفیت، کامل می شود. ایران ۲۸۰۰ دانشگاه دارد و هزینۀ تحصیل باکیفیت تو ایران، همچنان ارزان برنده از بیرون کشور است. دورۀ کارشناسی بزرگ دانشگاه های غیرانتفاعی سراسر ملک باآزمون است.

چنانچه مشتاق یادگیری در بیرون از کشور هستید، تحصیل کم ارزش قیمت در دانشگاه های غیردولتی و غیرانتفاعی سرزمین را در سال ۹۸ موعظه می کنیم. دانشگاه های غیرانتفاعی داخل ۳۱ استان کشور، صدها فرصت تحصیلی داخل اختیار شما استراحت می دهند. چه کسانی می توانند تو رشته های بدون آزمون ثبت نام کنند؟

شورای عبرت و تصویب دانشجوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال های اخیر تصمیم گرفت شیوۀ جدیدی برای اجابت براساس سوابق تحصیلی اجرا کند. این قانون از سال ۱۳۹۲، درون پهلو اجابت باآزمون (همکاری تو آزمون سراسری) اجرا می شود. راحتی است از امسال، اجابت مهرماه ۹۸ در فرایندی خارج از کنکور باشد. این ابتدایی کود است که به داوطلبان امکان داده می شود که درون فرصت زمانی ریه ماهه ای، دانشگاه موردعلاقۀ خویشتن را تفویض کنند. فعلا سازمان عبرت اسامی پذیرش شدگان تو سال ۹۸ را اعلام می درنگ. این شهریه از سال ۹۹ به دانشگاه ها واگذار خواهد شد. راحتی بر این بوده است که اردیبهشت ۹۸ دانشگاه ها درون این زمینه آموزش ببینند.

شیوۀ مقبول با بررسی سوابق تحصیلی است. تو واقع، از فرورین ۹۸ تا شهریور ۹۸ برای ترم مهرماه می توانید دانشگاه و رشته را در دانشگاه های غیرانتفاعی و غیردولتی برگزینی کنید؛ به تعهد اینکه قوانین و مقرراتی را که داخل همین مقالۀ چطور دات کام ارائه کرده ایم، تجلیل کنید. معدل کتبی دیپلم و سوابق تحصیلی تان در قبولی خواه عدم قبولی شما مؤثر است.



اما چه کسانی می توانند در رشته های بدون آزمون انبازی کنند؟ موارد زیر را درنظر داشته باشید: بصیرت آموزان سال آخر دورۀ متوسطه تزیین متاخر آموزشی ۳-۳-۶ می توانند ثبت معروفیت کنند. پس از آنکه در امتحانات بازپسین شریک شدن کردند و کارنامه گیرایی را از اداره بی مو آموزش وپرورش استان محل سکونت خود اخذ کردند، معدل کتبی شان را درج کنند. همۀ افرادی که فتوا نظام آموزشی جدید دارند، حداکثر تا ۳۱ مرداد ۹۸ باید فتوا شان را ارائه کنند. همۀ داوطلبانی که مدرک پیش دانشگاهی (سالی-واحدی) دارند، باید تا ۳۱ شهریورماه ۹۸ سند شان را نمایش کنند. همۀ داوطلبانی که مدرک نظام قدیم دارند، می توانند درون رشته های بدون کنکور دانشگاه های غیرانتفاعی شریک شدن کنند. اگر مدرک کاردانی از دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالیِ دولتی خواه غیردولتی دارید، می توانید در رشته های بدون کنکور دانشگاه های غیرانتفاعی شرکت کنید. اگر سند کاردانی مستمر آموزشکدۀ فنی وحرفه ای دارید، می توانید در گرداگرد های بدون آزمون دانشگاه های غیرانتفاعی ثبت شهرت کنید. اگر دارای دیپلم متخصص وحرفه ای و کاردانش زیبایی ابد هنرستان هستید و مدرک پیش دانشگاهی ندارید، حق ثبت نام و شرکت درون دوره های عاری آزمون را ندارید. شیوۀ پسند نامزد تو رشته های بدون آزمون دانشگاه های غیرانتفاعی پذیرش داوطلبان درون بازۀ زمانی ای ایفا می شود که راه اندازی سنجش اعلام می کند. پذیرش داوطلبان واجدشرایط که شرایط اشتراکی و اختصاصی اشاره شده داخل این گفتار را دارند، براساس معدل خواهد بود. معدل داوطلبان از بیشترین معدل به کمترین معدل معاینه خواهد شد. جنس دیپلم و رشتۀ انتخابی تو پذیرش مؤثر است. در معاینه سوابق تحصیلی داوطلبان، سقف پذیرش تو هریک از سهمیه ها، ملاک خواهد بود. پاسخ گویی به اعتراضات، شکایات و انتقادات داوطلبان دربارۀ لیس تصویب درون کد لفافه محل موردنظر، برعهدۀ مؤسسۀ آموزش ممتاز غیرانتفاعی ذی ربط است و به وزارت علوم ارتباطی ندارد. چنانچه دانشگاه غیرانتفاعی برای پذیرش دانشجو شرط مصاحبه گلچین کند، غیرقانونی است؛ مگر رشته هایی با شرایط اختصاص و شرایط استخدامی با مصوبۀ شورای برجسته انقلاب فرهنگی. فقط معدل کتبی دیپلم ملاک پذیرش برای رشته های کاردانی بدون کنکور است. توجه داشته باشید که فتوا داوطلبان با توجه بوسیله دروسی که درون مقطع نظری (ریاضی ـ تجربی ـ انسانی) گذرانده اند، با حزن اختلاف دارد. پس، تجویز داوطلب با دسته تحصیلی ای که متقاضیِ آن است، مغایرت دارد. از این رو، درصد اعمال معدل کتبی متفاوت خواهد حیات. ضریب تأثیر معدل براساس جدولی است که درون ادامه، معرفی شده است. ضریب تأثیر اِعمال سوابق تحصیلی برای رشته های بدون آزمون دانشگاه های غیردولتی

ضریب تأثیر اِعمال سوابق تحصیلی با توجه به نوع فتوا و قسمت قسمت کردن های تحصیلی پنج گانه، به تطویل زیر است: ضریب تأثیر معدل داخل دسته تحصیلی ریاضی و متخصص تأثیر معدل برای داوطلبانی که تجویز ریاضی و فیزیک دارند: ۱۰۰؛ تأثیر معدل برای داوطلبانی که دیپلم ادبیات و علوم انسانی دارند: ۵۷.۱؛ تأثیر معدل بخاطر داوطلبانی که تجویز علوم تجربی دارند: ۱۰۰؛ تأثیر معدل بخاطر داوطلبانی که دیپلم علوم و معارف اسلامی دارند: ۵۷.۱؛ تأثیر معدل برای داوطلبانی که دیپلم کد ۱۳، ۱۵، ۱۶، ۱۷، ۲۰، ۲۱ و۲۲ دارند: ۵۱.۴. ضریب تأثیر معدل داخل گروه تحصیلی علوم تجربی تأثیر معدل برای داوطلبانی که فتوا ریاضی و فیزیک دارند: ۱۰۰؛ تأثیر معدل بخاطر داوطلبانی که دیپلم علوم تجربی دارند: ۱۰۰؛ تأثیر معدل بخاطر داوطلبانی که تجویز داستان و علوم انسانی دارند: ۵۷.۱؛ تأثیر معدل بخاطر داوطلبانی که دیپلم علوم و معارف اسلامی دارند: ۵۷.۱؛ تأثیر معدل بخاطر داوطلبانی که تجویز کد ۱۳، ۱۵، ۱۶، ۱۷، ۲۰، ۲۱ و۲۲ دارند: ۵۱.۴. ضریب تأثیر معدل تو گروه تحصیلی علوم انسانی تأثیر معدل بخاطر داوطلبانی که تجویز ریاضی و فیزیک دارند: ۵۷.۱ تأثیر معدل برای داوطلبانی که دیپلم علوم تجربی دارند: ۵۷.۱ تأثیر معدل برای داوطلبانی که تجویز رمان و علوم انسانی دارند: ۱۰۰ تأثیر معدل برای داوطلبانی که تجویز علوم و معارف اسلامی دارند: ۱۰۰ تأثیر معدل برای داوطلبانی که دیپلم کد ۱۳، ۱۵، ۱۶، ۱۷، ۲۰، ۲۱ و۲۲ دارند: ۵۱.۴. ضریب تأثیر معدل در گروه تحصیلی هنر تأثیر معدل بخاطر داوطلبانی که فتوا ریاضی و فیزیک دارند: ۱۰۰؛ تأثیر معدل برای داوطلبانی که دیپلم علوم تجربی دارند: ۱۰۰؛ تأثیر معدل بخاطر داوطلبانی که دیپلم شعر و علوم انسانی دارند: ۱۰۰؛ تأثیر معدل بخاطر داوطلبانی که دیپلم علوم و معارف اسلامی دارند: ۱۰۰؛ تأثیر معدل بخاطر داوطلبانی که دیپلم کد ۱۳، ۱۵، ۱۶، ۱۷، ۲۰، ۲۱ و۲۲ دارند: ۱۰۰. ضریب تأثیر معدل در گروه تحصیلی زبان های خارجی تأثیر معدل بخاطر داوطلبانی که دیپلم ریاضی و فیزیک دارند: ۱۰۰؛ تأثیر معدل برای داوطلبانی که فتوا علوم تجربی دارند: ۱۰۰؛ تأثیر معدل برای داوطلبانی که دیپلم ادبیات و علوم انسانی دارند: ۱۰۰؛ تأثیر معدل برای داوطلبانی که تجویز علوم و معارف اسلامی دارند: ۱۰۰؛ تأثیر معدل برای داوطلبانی که فتوا کد ۱۳، ۱۵، ۱۶، ۱۷، ۲۰، ۲۱ و۲۲ دارند: ۱۰۰.

توجه داشته باشیدکه ضریب تأثیر معدل داوطلبانی که تجویز ریاضی و فیزیک یا علوم تجربی دارند، برای پسند عاری آزمون داخل مقاطع کاردانی و کارشناسی مؤسسات دولتی در لفافه های زیر، ۱۰۰ است. حسابداری اقتصاد روان شناسی علوم ورزشی مدیریت امور بانکی مدیریت صنعتی مدیریت مالی مدیریت تجارت مدیریت بیمه مدیریت دولتی مدیریت امور گمرکی مدیریت فرهنگی و هنری مدیریت کسب وکارهای کوچک مدیریت و بازرگانی دریایی مدیریت جهانگردی و هتل داری مدیریت معرفت معلومات و دانش شناسی مدیریت گردشگری کاردانی امور بانکی کاردانی بیمه کاردانی امور دولتی کاردانی امور مالی و مالیاتی سهمیه ها در پذیرش داوطلبان لفافه های بدون کنکور غیرانتفاعی سهمیه های منطقه ۱، منطقه ۲، منطقه ۳ و خانوادۀ معظم شهدا : ۲۵ درصد؛ سهمیه های خانوادۀ ایثارگران و جانبازان انقلاب اسلامی: ۵ درصد؛ سهمیۀ رزمندگان نامزد جبهه های حق میوه باطل: مقابل اطلاع دادن سازمان عبرت در پیش نویس. هر داوطلب، یک کد رشته و یک دانشگاه

همان طور که قبلا اشاره شد، شما عزب داخل یک کد لفافه و یک دانشگاه، راست فراگیری دارید و نمی توانید هم زمان در دو دانشگاه غیرانتفاعی داخل دو لفافه تحصیل کنید. چنانچه شما داخل سال ۹۸ چیره به دریافت پذیرش از مؤسسات غیرانتفاعی و غیردولتی در ۳۱ استان سرزمین شوید، باید پس ازآن از معلوم شدن نتایج قبولی دانشگاه ها و مؤسسات در بازۀ زمانی مربوطه، تجسس های لازم را ارتکاب دهید و رشته محل موردنظرتان را تفویض کنید. پس از این، باید با مدارک موردنظر، برای ثبت نام نهایی و پرداخت شهریۀ ترم شروع به دانشگاه مراجعه کنید. اینجاست که باید فرم تعهد مبنی پیاده شدن عدم ثبت نام تو سایر دانشگاه ها یا مؤسسات را اتمام کنید.

چنانچه شما تو رشته محل های صرفا براساس سوابق تحصیلی پذیرش شده باشید و در آزمون سراسری سال ۹۸ هم باهم اتحاد کردن کرده باشید، در یک کد رشته نگرش (به انتخاب خود) مجاز به تحصیل هستید؛ یعنی هر داوطلب مجاز بوسیله ثبت شهرت تو یک کد رشته است. فقط استعدادهای درخشان ـ براساس آیین نامه های ابلاغی ـ در دو رشته محل می توانند یادگیری کنند. زمان بندی پذیرش لفافه های عاری آزمون مؤسسات غیرانتفاعی و غیردولتی انتشار رشته محل های تحصیلی و اطلاع رسانی بوسیله داوطلبان توسط راه اندازی سنجش: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷؛ ثبت نام داوطلبان و انتخاب رشته محل های موردنظر و ویرایش معلومات: ۲۰ اسفند ۹۷ تا ۶ شهریور ۱۳۹۸؛ ارسال مفروضات بازپسین داوطلبان بوسیله دانشگاه ها یا مؤسسات آموزش عالی توسط موسسه سنجش: ۸ شهریور ۹۸؛ بررسی درخواست ها و مدارک متقاضیان و تعیین پذیرفته شدگان توسط دانشگاه غیرانتفاعی: ۹ تا ۲۰ شهریور ۱۳۹۸؛ اعلام نتایج قبول شدگان رشته های عاری آزمون سال ۹۸: ۲۳ تا ۲۸ شهریور ماه ۱۳۹۸؛ مراجعه و ثبت معروفیت پذیرفته شدگان و ارائۀ قول بوسیله مؤسسۀ موردنظر مبنی بر درس در رشته محل مربوطه و عدم رجوع و ثبت معروفیت در سایر دانشگاه ها: ۳۰ شهریور تا ۲ نرمی ۱۳۹۸. اطلاعات بنیانی دربارۀ ثبت اشتهار بدون کنکور دانشگاه های غیرانتفاعی سال ۹۸

یکی از فرصت های آموزشی آکادمیک نسبتا کم قیمت و صبر که در سال ۹۸ داخل اصالت جامعۀ فرهیختگان و دانشجویان ایرانی صبر دارد، ثبت نام بدون کنکور در رشته های دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی شبیه دانشگاه های غیرانتفاعی است. مدارک صادرشده ازسوی این دانشگاه ها داخل ۳۱ استان کشور، همگی توان ترجمۀ رسمی دارند؛ بنابراین، برای ادامۀ تحصیل در دانشگاه های بیرون از کشور (که موردتأیید وزارت علوم باشند) معتبر خواهد بود. از این رو، چنانچه قصد تحصیل در خارج از کشور درون سال های آینده دارید، یادگیری داخل این دانشگاه، خوش نویسی شما را هموارتر می نرم.

با توجه به نوسانات قیمت ارز و داخل سال رونق تولید، تحصیل در دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد تو ایران، بسیار مقرون به صرفه تر از تحصیل بدون بورس تحصیلی در این دو مقطع در کشورهای اروپایی و آسیایی است. پس این دانشگاه ها را جدی بگیرید.

متقاضیان ثبت اشتهار بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی در سال ۹۸، درون دو مرحلۀ مهرماه و بهمن ماه می توانند برای نیم سال نخست و دومِ سال تحصیلی ۹۸-۹۹ ثبت معروفیت کنند. در زمانی که انتخاب رشتۀ آزمون سراسری سال ۱۳۹۸ اعلام می شود، شما می توانید در رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی در سراسر کشور ثبت نام کنید.

به این منظور، شما باید از عادت سایت دایره سنجش در تابستان ۹۸، حداکثر ۱۵۰ کد لفافه محل (که در دفترچۀ اینترنتی انتخاب رشتۀ آزمون سراسری سال ۹۸ اعلام می شود) را تفویض کنید.

لازم نیست در کنکور مشارکت کنید، در مدت این رشته ها بدون آزمون است؛ یعنی کنکور ندارد و پذیرش داوطلبان صرفا براساس تجسس سوابق تحصیلی است. قبولی یا عدم قبولیِ شما اواخر شهریور ماه ۹۸ (برای ورودی مهرماه ۹۸) تیمار زمان با اعلام اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون سراسری سال ۹۸ روشن می شود.

درون بهمن ماه ۹۸ غصه می توانید داخل فداکار از لفافه های برخی از دانشگاه های غیرانتفاعی سراسر کشور، ثبت نامِ حضوری کنید. برای معلومات بیشتر تو این زمینه، حتما به سایت دانشگاه های غیرانتفاعی در ۳۱ استان کشور مراجعه کنید. معمولا مهلت ثبت شهرت حضوری عاری آزمون رشته های کارشناسی ناپیوسته دانشگاه های غیرانتفاعی در سال ۹۸، تو هفتۀ دوم یا سوم بهمن خواهد بود.

اگر نتوانستید تو رشته های بدون آزمون دانشگاه غیرانتفاعی پذیرفته شوید و ثبت نام کنید، نگران نباشید. شما می توانید در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد اسلامی سال ۹۸، رشته های بدون آزمون دانشگاه تام علمی ـ کاربردی ۹۸ و رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور ۹۸ ثبت نام کنید. پس براساس ضوابط و مقررات، اقدامات لازم را ایفا دهید و به جمع دانشجویان ایران درون سال ۹۸ بپیوندید. وضعیت ثبت صیت بدون آزمون لفافه های کارشناسی ناپیوسته تو دانشگاه های غیرانتفاعی در بهمن ماه

شرایط ثبت نام بدون آزمون لفافه های کارشناسی ناپیوسته تو دانشگاه های غیرانتفاعی در بهمن ماه ۹۸ به شرح پایین تر است: شهروند ایران بودن؛ پایبندی بوسیله طریق بنیادی و ادیان رسمی کشور؛ تکریم کلیۀ قوانین و مقررات آموزش عالی؛ عدم معروفیت به فساد اخلاقی؛ اقتدار جسمی سزاوار سرزنش با رشتۀ انتخابی؛ مراعات مقررات دانشگاه؛ تبعیت از قوانین کشور؛

علاوه به خشکی امدن این، بخاطر ورود بوسیله رشته های مقطع کارشناسی ناپیوسته، باید تا پایان نیم سال تحصیلی اول سال ۹۸-۹۹، سند کاردانی داشته باشید؛ یعنی حداکثر تا ۳۰ بهمن ماه ۱۳۹۸ خرد آموخته شوید. مدارک خویشتن را برای مطالعه سوابق تحصیلی باید داخل اختیار مؤسسات موردنظر صبر دهید. هزینۀ ثبت اشتهار در رشته های بدون کنکور مقطع کارشناسی ناپیوستۀ دانشگاه های غیرانتفاعی، از طریق سایت سازمان سنجش پرداخت می شود. هر داوطلب حلال است که فقط یکی از کد رشته نگرش های مؤسسۀ موردعلاقه اش را انتخاب بطی ء. کد لفافه نگرش دانشگاه موردعلاقۀ خود را درون زمان ثبت شهرت به دقت در سامانۀ سازمان سنجش باخبر کنید. پس از ثبت کد رشته محل، امکان دگرگونی یا تعویض آن وجود نخواهد داشت. سال های پیش، بی توجهی به این موضوع، مشکلاتی برای فدایی از داوطلبان دانشگاه های غیرانتفاعی ایجاد کرده است. اگر قبلا درون فهرست پذیرفته شدگان نهایی دوره های کارشناسی ناپیوسته آزمون کاردانی بوسیله کارشناسی ناپیوسته سال ۹۷ بودید و دوباره متقاضی ثبت اشتهار و ادامۀ تحصیل باشید، قبولی قبلیِ شما حذف می شود. اگر متقاضی ثبت نام درون دوره های بدون کنکور دانشگاه های غیرانتفاعی هستید، نباید مشکل نظام مقرری داشته باشید. اگر خواستگار ثبت معروفیت درون پیرامون های عاری کنکور دانشگاه های غیرانتفاعی موکد و در مؤسسۀ غیرانتفاعی موردنظرتان ثبت نام کردید، پذیرشِ شما مشروط است. این پسند وقتی قطعی می شود که ثبت نام موکد شما را سازمان سنجش به مؤسسه مذکور ابلاغ نرم. حتما بوسیله تاریخ های اعلام شده جهت ثبت نام تو رشته های بدون کنکور دانشگاه های غیرانتفاعی توجه کنید. پس از آخر مهلت مقرر، هر ثبت نامدار مردود خواهد بود. سازمان سنجش آموزش کشور تو سال ۹۸، تأخیر داوطلبان را با هیچ عذری نمی پذیرد. اگر مدرک فتوا فنی وحرفه ای دارید، برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های غیرانتفاعی ۹۸، نمی توانید متقاضی کد رشته های مقطع کارشناسی باشید. شما باید فقط از کد رشته های کاردانی انتخاب لفافه کنید. اگر رشته ای را انتخاب کنید که به مدرک دیپلم شما ربطی ندارد، مشکلی برای ثبت نام ندارید. باوجود این، فقط استاندارد سوابق تحصیلی شما داخل مطالعه احراز صلاحیت علمی تان، کاهش خواهد یافت. دانشگاه های غیرانتفاعی براساس مواجب های مصوب، داوطلبان واجد شرایط را ثبت نام می کنند. بنابراین اگر دانشگاهی متجاوز از مبلغ مصوب وزارت علوم درخواست اسکناس کرد، به سازمان بازرسی کل قلمرو اطلاع دهید. بنیانی ترین مقاطعه ثبت نام عاری کنکور تو دانشگاه های غیرانتفاعی سال ۹۸ در مقطع زبر دیپلم، مدرک تحصیلی است. اگر دارای سند فتوا فنی وحرفه ای خواه کارودانش هستید خواه تجویز سه سالۀ لفافه های نظری (انسانی، تجریی و ریاضی) خواه چهارسالۀ زیبایی قدیم دارید، حلال به ثبت نام عاری کنکور در دانشگاه های غیرانتفاعی درون مقطع کاردانی درون سال ۹۸ هستید. دانشگاه های غیرانتفاعی هیچ تعهدی دربارۀ تأمین خوابگاه بخاطر داوطلبان ندارند. فداکار از رشته محل های شهرهای بزرگ سرزمین در لیست لفافه های عاری کنکور دانشگاه های غیرانتفاعی قرار ندارند. برای ثبت معروفیت در این رشته ها باید داخل آزمون سراسری باهم اتحاد کردن کنید. می توانید تو ورودی بهمن ماه ۹۸ داخل فرایند اتمام ظرفیت رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی همچنین شرکت کنید؛ در این صورت حزن مجاز به گزینش یک رشته محل هستید. معرفی کردن لفافه ها عکس از خبرگزاری مهربانی لفافه های بدون کنکور دانشگاه های دولتی سال ۹۸ در گروه علوم انسانی ادیان و عرفان اسلامی اقتصاد باستان شناسی کتاب و تمدن ملل اسلامی جغرافیا حقوق اصطلاح شناسی واژه و ادبیات ترکی زبان و ادبیات عربی علم اطلاعات و دانش شناسی علوم قرآن و حدیث علوم ورزشی فقه شافعی فقه و حقوق اسلامی فقه و مبانی حقوق اسلامی فلسفه و کلام اسلامی کاردانی علوم ورزشی کاردانی گردشگری کاردانی هتل داری گردشگری مدیریت صنعتی مردم شناسی مشاوره مدیریت صنعتی معارف اسلامی و اخلاق معارف اسلامی و ادیان معارف اسلامی و تاریخ معارف اسلامی و علوم تربیتی معارف اسلامی و علوم قرآنی معارف اسلامی و کلام هتل داری رشته های بدون کنکور دانشگاه های دولتی سال ۹۸ تو گروه علوم تجربی اقتصاد کشاورزی اقیانوس شناسی بهداشت و بازرسی گوشت انتشار و آموزش کشاورزی پایدار زمین شناسی زیست شناسی حیوانی زیست شناسی دریا زیست شناسی سلولی و مولکولی زیست شناسی گیاهی شیمی کاربردی شیمی محض علوم آزمایشگاهی تله پزشکی علوم دامی علوم و مهندسی باغبانی علوم و مهندسی جنگل علوم و مهندسی شیلات علوم و مهندسی صنایع غذایی علوم و مهندسی محیطزیست کاردانی فنّاوری تولیدات دامی کاردانی فنّاوری تولیدات گیاهی کاردانی فنّاوری مرتع و آبخیزداری کاردانی تولید و یکروز برداری از گیاهان دارویی و معطر کاردانی تولید و فرآوری خرما کاردانی شیمی آزمایشگاهی گیاه پزشکی مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی مهندسی صنایع چوب و فرآورده های سلولزی مهندسی صنایع مبلمان مهندسی نهاد مهندسی فضای سبز رشته های بدون کنکور دانشگاه های دولتی سال ۹۸ تو دسته ریاضی و فنی آمار ریاضیات و کاربردها علوم رایانه علوم مهندسی علوم مهندسی و آب فیزیک فیزیک مهندسی کاردانی فن شناسی ماشین های زراعت کاردانی فنی برق کاردانی متخصص جوشکاری کاردانی فنی خط و ابنیه کاردانی فنی صنایع کاردانی فنی عمران کاردانی متخصص معدن کاردانی فنی مکانیک کاردانی معماری کاردانی نقشه برداری مهندسی اپتیک و لیزر مهندسی انرژی مهندسی ایمنی و نظارت مهندسی برق مهندسی پزشکی مهندسی شهرسازی مهندسی شیمی مهندسی صنایع مهندسی عمران مهندسی رایانه مهندسی ماشین های صنایع غذایی مهندسی معدن مهندسی معماری مهندسی مکانیزاسیون کشاورزی مهندسی مکانیک مهندسی بیوسیستم مهندسی مواد و متالوژی مهندسی هوافضا رشته های بدون کنکور دانشگاه های دولتی سال ۹۸ در دسته کلمه های خارجی آموزش اصطلاح انگلیسی زبان روسی زبان و ادبیات اردو تعبیر و ادبیات ارمنی واژه و شعر انگلیسی زبان و ادبیات فرانسه مترجمی زبان انگلیسی رشته های بدون کنکور دانشگاه های دولتی سال ۹۸ در قسمت قسمت کردن هنر باستان شناسی صنایع دستی طراحی صنعتی فرش مرمت آثار تاریخی تعمیر بناهای تاریخی هنر اسلامی هنرهای صناعی رشته های بدون حاجت بوسیله آزمون تو دانشگاه های غیرانتفاعی در سال ۹۸ گروه ریاضی و فنی آمار و عبرت آموزشی ریاضیات و کاربردها علوم کامپیوتر علوم مهندسی علوم و مهندسی آب فیزیک فیزیک مهندسی کاردانی ارتباطات و فنّاوری مفروضات کاردانی آمار کاردانی پالایش گاز کاردانی شهرسازی کاردانی فنّاوری مفروضات و ارتباطات کاردانی فنی برق کاردانی فنی جوشکاری کاردانی فنی صنایع کاردانی متخصص عمران کاردانی فنی عملیات پتروشیمی کاردانی فنی مکانیک کاردانی مخابرات کاردانی معماری کاردانی معماری سنتی کاردانی اطلس برداری معماری داخلی مهندسی اپتیک و لیزر مهندسی انرژی مهندسی کنف صنعتی مهندسی صاعقه مهندسی پزشکی مهندسی پلیمر مهندسی خط و سازه های ریلی مهندسی سیاق آهن مهندسی ساخت و تولید مهندسی شهرسازی مهندسی شیمی مهندسی صنایع مهندسی عمران مهندسی کامپیوتر مهندسی ماشین های ریلی مهندسی مدیریت پروژه مهندسی معدن مهندسی معماری مهندسی مکانیزاسیون کشاورزی مهندسی مکانیک مهندسی مواد و متالورژی مهندسی نساجی مهندسی نفت مهندسی اطلس برداری مهندسی هوافضا رشته های بدون نیاز به آزمون در دانشگاه های غیرانتفاعی در سال ۹۸ گروه علوم انسانی ادیان و عرفان اقتصاد باستان شناسی برنامه ریزی مدنی و تعاون تاریخ تاریخ و تمدن ملل اسلامی جامعه شناسی جغرافیا حسابداری حقوق روابط عمومی روان شناسی روزنامه نگاری کلمه شناسی تعبیر و داستان عربی کلمه و داستان فارسی کلمه و اتیکت عربی شیعه شناسی بصیرت اطلاعات و خرد شناسی علوم تربیتی علوم سیاسی علوم قرآن و حدیث علوم قضائی علوم ورزشی فرهنگ و معارف اسلامی فقه و حقوق اسلامی فقه و مبانی حقوق اسلامی فلسفه فلسفه و حکمت اسلامی فلسفه و عرفان اسلامی فلسفه و کلام اسلامی کاردانی اشتغال کاردانی قناعت کار و بهره وری کاردانی امور بانکی کاردانی امور دولتی کاردانی امور فرهنگی کاردانی امور مالی و مالیاتی کاردانی بیمه کاردانی تربیت معلم قرآن کریم کاردانی حسابداری کاردانی حقوق قضائی کاردانی روابط امر کاردانی علوم قضائی کاردانی علوم ورزشی کاردانی گردشگری کاردانی مدیریت بازرگانی کاردانی مدیریت صنعتی کاردانی هتل داری گردشگری مترجمی کلمه عربی مددکاری اجتماعی مدیریت امور بانکی مدیریت امور گمرکی مدیریت بازرگانی مدیریت بیمه مدیریت دولتی مدیریت صنعتی مدیریت فرهنگی ـ هنری مدیریت تصرف وکارهای کوچک مدیریت مالی مشاوره تبلیغ و ارتباطات معارف اسلامی و علوم تربیتی معارف اسلامی و مدیریت هتل داری لفافه های عاری نیاز به آزمون در دانشگاه های غیرانتفاعی درون سال ۹۸ گروه علوم تجربی اقتصاد کشاورزی اشاعه و آموزش زراعت پایدار زمین شناسی زیست شناسی جانوری زیست شناسی دریا زیست شناسی سلولی و مولکولی زیست شناسی گیاهی زیست فنّاوری شیمی کاربردی شیمی محض علوم دامی علوم و مهندسی باغبانی علوم و مهندسی شیلات علوم و مهندسی صنایع غذایی (زراعت) علوم و مهندسی محیط زیست کاردانی شیمی آزمایشگاهی کاردانی امور اراضی کاردانی امور زراعی و باغی کاردانی فن شناسی تولیدات گیاهی کاردانی تکنولوژی مواد غذایی علف هرزه پزشکی مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی مهندسی فضای سبز میکروبیولوژی کاردانی تولید و نصیب برداری از گیاهان دارویی و خوشبو مهندسی صنایع مبلمان رشته های عاری نیاز به آزمون در دانشگاه های غیرانتفاعی تو سال ۹۸ قسمت قسمت کردن هنر شعر نمایشی ارتباط تصویری بازیگری تلویزیون و هنرهای دیجیتالی طبع سینما صنایع دستی مدل سازی پارچه طراحی صحنه طراحی صنعتی طراحی لباس طراحی و ساخت زر و جواهر عکاسی فرش کاردانی انیمیشن کاردانی باستان شناسی کاردانی نگاهداری و مرمت آثار تاریخی کاردانی طراحی پوشاک کاردانی گرافیک کاردانی هنر سفالگری کارگردانی تلویزیون کتابت و نگارگری تعمیر بناهای تاریخی نقاشی عرضه عروسکی نوازندگی موسیقی ایرانی هنر اسلامی هنرهای صناعی متاخر ترین اطلاعات دانشگاه های غیرانتفاعی سراسر ناحیه را از اداره بی مو امور دانش آموختگان وزارت علوم، استعلام کنید جدیدترین فهرست دانشگاه های غیرانتفاعی مجوزدار سال ۱۳۹۸

برابر بررسی های ما داخل فروردین ۹۸، ۱۸۵ مؤسسۀ آموزش برجسته غیرانتفاعی در ۳۱ استان ناحیه فعالیت دارند. چندی از این مؤسسات، آموزش رمزی نیز در اصالت داوطلبان صبر می دهند. همان طور که گفتیم، سند تحصیلی صادرشده از کلیۀ دانشگاه های غیرانتفاعی بکلی کشور، به دلیل میلیونر وجود داشتن مجوز وزارت علوم، برای تحصیل داخل بیرون از کشور، معتبر است؛ همچنین، تحصیل داخل این دانشگاه ها به مراتب مفت تر از مقصدهای تحصیلی (حتی رایگان) تو اروپا است.

در ادامه، نام ۱۸۵ مؤسسۀ آموزش عالی غیرانتفاعی را ذکر می کنیم: مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ـ غیردولتی پارسیان ـ قزوین مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ـ غیردولتی ـ مجازی ایرانیان مؤسسه آموزش ممتاز غیرانتفاعی ـ غیردولتی ابرار مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ـ غیردولتی احرار مؤسسه آموزش برجسته غیرانتفاعی ـ غیردولتی جویندگان معرفت مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ـ غیردولتی فاران مؤسسه آموزش ممتاز غیرانتفاعی ـ غیردولتی معماری و هنر پارس مؤسسه آموزش ممتاز غیرانتفاعی ـ غیردولتی هرمزان بیرجند مؤسسه آموزش عالی غیردولتی ـ غیرانتفاعی فراز گچساران مؤسسه آموزش عالی غیردولتی ـ غیرانتفاعی کوثر قزوین مؤسسه آموزش برجسته غیردولتی ـ غیرانتفاعی انرژی مؤسسه آموزش برجسته غیردولتی ـ غیرانتفاعی ایمان و بصیرت مؤسسه آموزش عالی غیردولتی ـ غیرانتفاعی رضویه مؤسسه آموزش ممتاز غیردولتی ـ غیرانتفاعی سردار بیشه مؤسسه آموزش عالی غیردولتی ـ غیرانتفاعی سفیر دانش مؤسسه آموزش برجسته غیردولتی ـ غیرانتفاعی شمس تبریزی مؤسسه آموزش عالی غیردولتی ـ غیرانتفاعی طلوع مؤسسه آموزش ممتاز غیردولتی ـ غیرانتفاعی علوم و فنّاوری آریان (ایرانیکا سابق) مؤسسه آموزش عالی غیردولتی ـ غیرانتفاعی کادوس مؤسسه آموزش برجسته غیردولتی ـ غیرانتفاعی میزان مؤسسه آموزش عالی غیردولتی ـ غیرانتفاعی اثیرالدین ابهری مؤسسه آموزش ممتاز غیرانتفاعی ـ غیردولتی ادیب مازندران (خزر سیال سابق) مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ـ غیردولتی ادیبان ـ گرمسار مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ـ غیردولتی اردبیل مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ـ غیردولتی ارس ـ تبریز مؤسسه آموزش برجسته غیرانتفاعی ـ غیردولتی ارشاد ـ دماوند مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ـ غیردولتی البرز ( گستره دانش البرز سابق) مؤسسه آموزش ممتاز غیرانتفاعی ـ غیردولتی الغدیر ـ تبریز مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ـ غیردولتی المهدی ـ اصفهان مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ـ غیردولتی الوندـ همدان مؤسسه آموزش برجسته غیرانتفاعی ـ غیردولتی امام علی (ع) مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ـ غیردولتی اندیشمند ـ لاهیجان مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ـ غیردولتی اندیشه جهرم مؤسسه آموزش برجسته غیرانتفاعی ـ غیردولتی کارمایه مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ـ غیردولتی ایوانکی ـ شهر ایوانکی مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ـ غیردولتی آبا ـ آبیک قزوین مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ـ غیردولتی آبادانی و توسعه روستاها ـ همدان مؤسسه آموزش ممتاز غیرانتفاعی ـ غیردولتی آباده ـ آباده مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ـ غیردولتی آذرآبادگان ـ ارومیه مؤسسه آموزش ممتاز غیرانتفاعی ـ غیردولتی آرادان ـ گرمسار مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ـ غیردولتی آرین ـ شیراز مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ـ غیردولتی آفرینش ـ بروجرد مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ـ غیردولتی آل طه مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ـ غیردولتی آمل ـ آمل مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ـ غیردولتی آیندگان ـ تنکابن مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ـ غیردولتی بابل مؤسسه آموزش برجسته غیرانتفاعی ـ غیردولتی باختر ـ ایلام مؤسسه آموزش ممتاز غیرانتفاعی ـ غیردولتی بجنورد مؤسسه آموزش برجسته غیرانتفاعی ـ غیردولتی بروجرد مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ـ غیردولتی بزرگمهر مؤسسه آموزش برجسته غیرانتفاعی ـ غیردولتی بصیر آبیک مؤسسه آموزش برجسته غیرانتفاعی ـ غیردولتی بعثت ـ کرمان مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ـ غیردولتی بهار ـ مشهد مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ـ غیردولتی بینالود ـ مشهد مؤسسه آموزش ممتاز غیرانتفاعی ـ غیردولتی پارس مؤسسه آموزش برجسته غیرانتفاعی ـ غیردولتی پارس نرمی- فارس مؤسسه آموزش برجسته غیرانتفاعی ـ غیردولتی پارسا ـ بابلسر مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ـ غیردولتی پاسارگاد ـ شیراز مؤسسه آموزش ممتاز غیرانتفاعی ـ غیردولتی پژوهش صنایع ایران مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ـ غیردولتی پیشتازان مؤسسه آموزش برجسته غیرانتفاعی ـ غیردولتی پیام گلپایگان مؤسسه آموزش برجسته غیرانتفاعی ـ غیردولتی تابران ـ مشهد مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ـ غیردولتی تابناک مؤسسه آموزش ممتاز غیرانتفاعی ـ غیردولتی توحید ـ گلوگاه مازندران مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ـ غیردولتی توس مؤسسه آموزش ممتاز غیرانتفاعی ـ غیردولتی جابربن حیان مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ـ غیردولتی جابربن حیان مؤسسه آموزش برجسته غیرانتفاعی ـ غیردولتی جندی شاپور ـ اهواز مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ـ غیردولتی جواد ـ یزد مؤسسه آموزش ممتاز غیرانتفاعی ـ غیردولتی جهاد دانشگاهی استان یزد مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ـ غیردولتی جهاد دانشگاهی خوزستان (اهواز) مؤسسه آموزش برجسته غیرانتفاعی ـ غیردولتی جهاد دانشگاهی رشت مؤسسه آموزش ممتاز غیرانتفاعی ـ غیردولتی چالوس مؤسسه آموزش ممتاز غیرانتفاعی ـ غیردولتی حافظ ـ شیراز مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ـ غیردولتی حسابداری و مدیریت آذربایجان مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ـ غیردولتی حکیم توس مشهد مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ـ غیردولتی حکمت رضوی ـ مشهد مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ـ غیردولتی حکیم جرجانی ـ گرگان مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ـ غیردولتی خاوران ـ مشهد مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ـ غیردولتی خراسان مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ـ غیردولتی خزر ـ محمودآباد مؤسسه آموزش برجسته غیرانتفاعی ـ غیردولتی خواجوی کرمانی ـ کرمان مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ـ غیردولتی بصیرت پژوهان سپاهان ـ اصفهان مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ـ غیردولتی دانشستان ـ ساوه مؤسسه آموزش ممتاز غیرانتفاعی ـ غیردولتی دانشوران ـ تبریز مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ـ غیردولتی دیلمان ـ لاهیجان مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ـ غیردولتی راغب اصفهانی مؤسسه آموزش ممتاز غیرانتفاعی ـ غیردولتی راه دانش ـ بابل مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ـ غیردولتی راهیان نور ـ جاری مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ـ غیردولتی رایانه ای مؤسسه آموزش ممتاز غیرانتفاعی ـ غیردولتی رجاء ـ قزوین مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ـ غیردولتی رحمان مؤسسه آموزش برجسته غیرانتفاعی ـ غیردولتی رشد دانش ـ سمنان مؤسسه آموزش ممتاز غیرانتفاعی ـ غیردولتی رضویه مؤسسه آموزش ممتاز غیرانتفاعی ـ غیردولتی رفسنجان مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ـ غیردولتی رودکی ـ تنکابن مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ـ غیردولتی روزبهان ـ ساری مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ـ غیردولتی روزبه ـ زنجان مؤسسه آموزش برجسته غیرانتفاعی ـ غیردولتی روزبهان ـ ساری مؤسسه آموزش ممتاز غیرانتفاعی ـ غیردولتی زرندیه مؤسسه آموزش برجسته غیرانتفاعی ـ غیردولتی زند ـ شیراز مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ـ غیردولتی سارویه ـ ساری مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ـ غیردولتی ساریان مؤسسه آموزش برجسته غیرانتفاعی ـ غیردولتی سبز ـ آمل مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ـ غیردولتی سبلان مؤسسه آموزش برجسته غیرانتفاعی ـ غیردولتی سپهر ـ اصفهان مؤسسه آموزش ممتاز غیرانتفاعی ـ غیردولتی سراج ـ تبریز مؤسسه آموزش برجسته غیرانتفاعی ـ غیردولتی سراج ـ تبریز مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ـ غیردولتی سلمان ـ مشهد مؤسسه آموزش ممتاز غیرانتفاعی ـ غیردولتی سمنگان مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ـ غیردولتی سنا ـ سیال مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ـ غیردولتی سنایی ـ اصفهان مؤسسه آموزش برجسته غیرانتفاعی ـ غیردولتی سوره ـ شیراز مؤسسه آموزش ممتاز غیرانتفاعی ـ غیردولتی سینا ـ کاشان مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ـ غیردولتی شاهرود مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ـ غیردولتی شاهرود مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ـ غیردولتی شرق مؤسسه آموزش برجسته غیرانتفاعی ـ غیردولتی سپیده دم ـ تنکابن مؤسسه آموزش ممتاز غیرانتفاعی ـ غیردولتی شمس ـ گنبد مؤسسه آموزش ممتاز غیرانتفاعی ـ غیردولتی شهاب دانش ـ قم مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ـ غیردولتی شهید رضایی ـ کرمانشاه مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ـ غیردولتی صبح صادق ـ اصفهان مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ـ غیردولتی صدرالمتألهین مؤسسه آموزش ممتاز غیرانتفاعی ـ غیردولتی صفاهان مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ـ غیردولتی صنعتی فولاد مؤسسه آموزش برجسته غیرانتفاعی ـ غیردولتی صنعتی فولادشهر ـ اصفهان مؤسسه آموزش ممتاز غیرانتفاعی ـ غیردولتی صنعت مازندران مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ـ غیردولتی صنعتی مراغه مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ـ غیردولتی طبرستان مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ـ غیردولتی طبری بابل مؤسسه آموزش ممتاز غیرانتفاعی ـ غیردولتی عبدالرحمن صوفی رازی ـ زنجان مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ـ غیردولتی عبدالرحمن صوفی ـ زنجان مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ـ غیردولتی عرفان ـ کرمان مؤسسه آموزش برجسته غیرانتفاعی ـ غیردولتی عطار ـ مشهد مؤسسه آموزش ممتاز غیرانتفاعی ـ غیردولتی علاءالدوله سمنانی ـ گرمسار مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ـ غیردولتی علامه امینی ـ بهنمیر مازندران مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ـ غیردولتی علامه جعفری ـ رفسنجان مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ـ غیردولتی علامه رفیعی ـ قزوین مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ـ غیردولتی علامه فیض کاشانی مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ـ غیردولتی علامه قزوینی مؤسسه آموزش ممتاز غیرانتفاعی ـ غیردولتی دانش و فن مؤسسه آموزش ممتاز غیرانتفاعی ـ غیردولتی علمی ـ کاربردی هتل داری و مسافرت مؤسسه آموزش ممتاز غیرانتفاعی ـ غیردولتی علوم و فنون سپاهان مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ـ غیردولتی فارابی مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ـ غیردولتی فخر رازی ـ ساوه مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ـ غیردولتی فردوس مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ـ غیردولتی فروردین ـ قائمشهر مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ـ غیردولتی تدبیر و دانش ـ ساوه مؤسسه آموزش برجسته غیرانتفاعی ـ غیردولتی فیض الاسلام ـ خمینی دهات اصفهان مؤسسه آموزش برجسته غیرانتفاعی ـ غیردولتی قدر مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ـ غیردولتی قشم ـ منطقه آزاد قشم مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ـ غیردولتی کار (رفسنجان ـ قزوین ـ خرمدره ـ تهران) مؤسسه آموزش ممتاز غیرانتفاعی ـ غیردولتی کمال الملک ـ نوشهر مؤسسه آموزش برجسته غیرانتفاعی ـ غیردولتی کومش مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ـ غیردولتی کومش ـ سمنان مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ـ غیردولتی کیش مؤسسه آموزش برجسته غیرانتفاعی ـ غیردولتی گلستان ـ شرق مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ـ غیردولتی گلستان ـ گرگان مؤسسه آموزش ممتاز غیرانتفاعی ـ غیردولتی گنجنامه ـ همدان مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ـ غیردولتی لامعی گرگانی مؤسسه آموزش برجسته غیرانتفاعی ـ غیردولتی لاهیجان مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ـ غیردولتی مارلیک ـ نوشهر مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ـ غیردولتی مازیار ـ رویان تلالو مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ـ غیردولتی رمزی نور طوبی ـ تهران مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ـ غیردولتی مطالعات و پژوهش های تجارت مؤسسه آموزش برجسته غیرانتفاعی ـ غیردولتی مطهر ـ مشهد مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ـ غیردولتی معصومیه ـ قم مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ـ غیردولتی مقدس اردبیلی مؤسسه آموزش ممتاز غیرانتفاعی ـ غیردولتی مولانا ـ آبیک قزوین مؤسسه آموزش ممتاز غیرانتفاعی ـ غیردولتی مولوی ـ ایوانکی مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ـ غیردولتی نرمی اراک مؤسسه آموزش برجسته غیرانتفاعی ـ غیردولتی مهر آستان مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ـ غیردولتی مهرگان ـ محلات مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ـ غیردولتی میرداماد مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ـ غیردولتی میرعماد ـ قزوین مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ـ غیردولتی ناصرخسرو ـ ساوه مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ـ غیردولتی نبی اکرم (ص) مؤسسه آموزش برجسته غیرانتفاعی ـ غیردولتی نجف آباد مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ـ غیردولتی نهاوند مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ـ غیردولتی نیما مؤسسه آموزش برجسته غیرانتفاعی ـ غیردولتی هاتف ـ زاهدان مؤسسه آموزش ممتاز غیرانتفاعی ـ غیردولتی هدف مؤسسه آموزش ممتاز غیرانتفاعی ـ غیردولتی هراز مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ـ غیردولتی علوم و فنّاوری سپاهان ـ اصفهان مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ـ غیردولتی معارف قرآنی ـ اصفهان همراه مرجح!

آیا متقاضی ثبت نام در رشته های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه های غیرانتفاعی و مؤسسات آموزش ممتاز غیردولتی در سال ۹۸ هستید؟ شاید غصه پرسشی در این زمینه دارید! تو هر صورت، نظرات، دیدگاه ها و استفسار های خود را ازطریق بخش نظرسنجی چطور، در اصالت کارشناسان ما استراحت دهید.

همچنین، اگر درون سال ۹۷ درون لفافه های عاری آزمون پذیرفته شده اید، می توانید نظرات و دیدگاه های خود را به پول اعانه بگذارید. دنیای تحصیل، بورسیه تحصیلی و مهاجرت را هر روز با وبسایت چطور قفا کنید.

مقالات صوتی مجموعه یادگیری تعبیر اصول و وضع هایی کاملا عملی بخاطر یادگیری کندرو و سزا زبان جدید.

26،000 تومان
20،000 تومان مشاهده محصول
راحتی است گابریل کالدرون سرمربی ۵۹ ساله آرژانتینی بر نیمکت پرسپولیسبنشیند.
ASGHARورزشOOON منظم تأثیر شگرفی بر بدن ما دارد. بازی رخساره یکی از بهینه راه ها برای بالغ و شاداب نگه داشتن پوست صورت است. درحالی که بسیاری از ما از این حقیقت آگاهیم، کمتر کسی به ورزش رخساره عظمت می دهد! در این مطلب ۴ فتنه مؤثر برای قیافه به شما معرفی می کنیم که پیری و افتادگی غشا صورت را به تأخیر می اندازد. «نیکولا جاس» (NICHOLA JOSS) کارشناس مطرح ترتیب است که افراد تراز اول دنیا را در شالوده های گوناگون از پیشگاه در تشریفات اسکار پژمرده تا مجمع های عکس برداری برای مجلات، آماده می درنگ. او ۴ تمرین روزمره بخاطر حفظ کردن شادابی و استواری پوست صورت دارد که تو ادامه با آنها آشنا می شوید.

حتما بخوانید:فواید ماساژ پا و ۱۲ تکنیک مؤثر برای انجام آنماساژ ریلکسی با ۵ روش ساده اما خرق عادت آساآموزش ماساژ کف دست به راه صحیح و اصولی ۱. طول چشم

جماز مانند تمریناتی که برای بدن انجام می دهیم، این تمرین اندوه با تکرار به حاصل می رسد. شعار تدریس ماهیچه های قیافه نیست، بلکه می خواهیم با کمی کشش ماهیچه های رخساره را رها و نهضت را از آنها دور کنیم. در این تمرین با تحریک نقاط فشار، مسئله خون افزودن می یابد و مواد مقوی بیشتری به پوست صورت می رسد. این از هر انگیزه برای پوست صورت سودمند است. «نیکولا» که با افراد بسیاری از عموم «گوئینت پالترو» و «مگان مارکل» فرمان کرده است، توصیه می بطی ء این لول ساده را هر صبح انجام دهید:

با انگشتان رمز تان روی ابروها را بپوشانید. ابروها را بلندی ببرید و تیمار زمان چشم ها را ببندید و جمع کنید. آهسته تا ۳ بشمارید و سپس چشم ها و ابروها را مختار کنید.

این محک به طراوت پلک ها و تداوی پف پایین تر چشم کمک می کند. ۲. قوام دهندهٔ قیافه

این حرکت، بوسیله ویژه داخل میان بازیگرها، زیاد پرطرفدار است از طرف تقریبا همهٔ عضله های صورت را بازداشت می بطی ء. نخست عضله های صورت را رها کنید. سپس به آرامی و با صدای بلند این حروف را تلفظ کنید: A، E، I، O O و. U نکته این است که برای تلفظ حروف، بهتر است دهان تان را به تمامی باز کنید و تا جایی که می شود ماهیچه ها را دربند. کنید اگر بوسیله اندازهٔ کافی روی هر حرف تأکید کنید، متوجه می شوید که همهٔ ماهیچه هایتان از سینه تا روش ها بوسیله حکم گرفته می.

شوند برای تأثیر بهتر این حرکت را همراه با ماساژ رخساره انجام. دهید مطلع ماهیچه ها را با ماساژ اعطا کردن همراه با روغن گرم کنید، سپس حرکت را ادا. دهید همراهی این دو با یکدیگر، تنش را از ماهیچه ها می زداید و آنها را باقوام نمدار و سفت خیس می. بطی ء. ۳ تقویت نقاط دشوار



ساز معمولا بخش پایینی صورت زودتر از دیگر ار قسمت ها دچار افتادگی و فلج شدگی می. شود این مسابقه به استحکام این بخش از عارض دستیار می:

درنگ با سد انگشتان اشاره و (میانی همراه با روغن ماساژ مناسب که بوسیله لغزیدن انگشتان روی پوست کمک) کند خط آرواره را از اسلوب ها به سمت گوش ها مالش. دهید نخست سد انگشتان را در گوشهٔ آرواره راحتی. دهید بعد پوست را به بالا و به جانب گوش ها. بکشید این حرکت با جبران به کشیده شدن غشا بوسیله جانب بالا دستیار می.

بطی ء اکنون بوسیله آرامی آروارهٔ پایینی را رها. کنید با این کار بوسیله عضله های تحت عظم گونه دسترسی خواهید. داشت آرنج ها را روی میزی فراغت دهید و بخش بالایی استخوان گونه ها را به دست ها تکیه. دهید سنگینی شیوه را روی دست ها بیندازید و بگذارید سرتان ساکت. بگیرد آرواره را همچنان باز و وارسته نگه. دارید برای ۱۰ وقت یا بیشتر این حالت را حفظ و سپس حرکت را اعاده. کنید این لول در کشش ماهیچه های رویه ها مؤثر. است. ۴ کشش

یوگا ماهیچه های کوچکتر فشار امکان پذیر است به افتادگی قیافه و بسته شدن منافذ منجر. شوند بخاطر طول و آرامش ماهیچه های صورت که از پرکاربردترین ماهیچه های بدن «هستند،» جاس تمرینی شگفت انگیز اما سهل دارد؛ طول:

یوگا انگشتان اشاره را داخل دهان فرو (کنید بهتر است دست تان تمیز!). باشد انگشتان را روی لپ ها حرکت دهید تا به جایی برسید که میل و وضع ها به هم متصل می. شوند اکنون با فشار انگشتان را به پایین و به سمت آروارهٔ پایینی. بچرخانید این کار باعث کشش و رفع انقلاب در ماهیچه های خستهٔ صورت می.

شود فکرش را که بکنید، ورزش عارض به راستی زجر چندانی. ندارد وقت زیادی هم نمی. گیرد پس، از این تمرین های ساده بی خبر. نشوید آیا شما تابه حال مسابقه ها و حرکات ورزشی را بخاطر صورت امتحان کرده اید؟ خوب است تجربه تان را با سایرین داخل میان. بگذارید تو ادامه: بخوانید ماساژ سر با روغن اسانسی و بدون روغن؛ توضیح طولانی و کود به

مرحله کتاب

&الکترونیکی;/lt&p; gt ارج نسخه انگلیسی تو سایت آمازون ۱۱ دلار قالب فایل PDF تعداد ورقه ۲۴۷ سال انتشار ۱۳۹۸ ناشر TarcherPerigee تعداد فایل ۱ فایل PDFکتاب الکترونیکی



فرع چنانچه می خواهید دلیل بسیاری از رفتارهای شریک عاطفی، یا حتی خودتان را در بستگی خبردار شوید، حتما این تاریخ را.

بخوانید 25،000 تومان 19،500 تومان مشاهده کتاب &الکترونیکی;/lt&p;
اگر بخواهید کارکنان تان رویت بازتری نسبت بوسیله مسائل اطراف داشته باشند و با به فرمان گرفتن خلاقیت سندیت نیکوترین نتایج را برای شما و اداره تان به ارمغان بیاورند، چطور به آنها کمک خواهید کرد و برای داشتن این رویکرد بوسیله آن ها انگیزه خواهید داد؟ این سؤالی است که در قدری از کتاب «دست یابی بوسیله موفقیت»، اثرِ اسکات دافی به آن پاسخ داده شده است و با استناد به آن، راهکارهایی در اختیارتان قرار خواهیم داد که باعث افزایش خلاقیت و نوآوری داخل کارمندان می شوند. بخش ابتدایی مقاله شرح حال کوتاهی است دربارهٔ یکی از قاهر ترین افراد در حوزهٔ تبلیغات و اینکه چطور توانسته است با استفاده از احاطه خود، خلاقیت کارکنانش را شکوفا بطی ء. پس از آن هم بوسیله ذکر راهکارها خواهیم صیقل.

حتما بخوانید:۸ نحو کاری برای سبب دادن به کارمندان۷ متد برای افزودن مسئولیت پذیری کارمندانموانع خلاقیت و راهکارهای مقابله با آن چیست داستان شکوفایی خلاقیت یک آویشن تبلیغاتی موفق

این شخص چیره در حوزهٔ تبلیغات که وظیفهٔ بازاریابی بخاطر شرکتی تجاری را به عهده گرفته بود، عزم تغییر دادن رویهٔ بازاریابی و تبلیغات برای محصولات این شرکت را داشت. بخاطر این کار، می بایست زیردستانش را بازنشسته می کرد تا دید تازه ای نسبت به کارشان ظاهر کنند و بتوانند جلوهٔ مشتری پسندتری برای محصولات آن شریک تجاری در بخش تبلیغات بوسیله ارمغان بیاورند. این شد که تصمیم گرفت آن ها را به سفری به لاس وگاس ببرد.



او تقریبا بوسیله هیچ کس راجع به انگیزه اش از این سفر چیزی نگفت. پس از آنکه به لاس وگاس رسیدند، به اعضای تیم کاریش گفت که هیچ وظیفهٔ کارگر بخصوصی ندارند و صرفا بخاطر تفریح به اینجا آمده اند. سه روز اول سفر به خوش گذرانی و بازدید از مکان های تفریحی روستا گذشت.

روز چهارم اعضای تیم کاری خود را جمع کرد و به آن ها گفت: «باید جلوهٔ محصولات را تو بخش تبلیغات دگرگونی بدهیم. باید خلاق، متفاوت و منحصربه بی تا باشیم. میوه نهایی کارمان باید برای مخاطبان اصلی این شریک تجاری که مردان کبیر هستند، دوست داشتنی و اثرگذار باشد. مخاطبانی که وقت زیادی را صرف بازی های ویدئویی می کنند.».

در حالی که این صحبت ها را عنوان می کرد، اشخاصی با هماهنگی او در حال نصب کردن مایه های مخصوص بازی های ویدئویی داخل اتاق های اعضای آویشن بودند. او به اعضای تیمش گفت که طی سه روز آینده، تنها شهریه شان بازی کردن است. آن ها می بایست با مداقه تمام بوسیله بازی ها توجه می کردند و حس جامع و دقیقی از آن پیدا می کردند. درکی که تمام جزئیات ورزش را دربرگیرنده طراحی گرافیکی، صداپردازی و آن دسته از شخصیت های بازی که بیشتر جلب توجه می کردند، در بر می گرفت.

او از اعضای تیمش خواسته بود که به چگونگی ارائهٔ محتوای بازی توسط طراحان آن مداقه کنند. اینکه چطور روشن و احساس فرمانده به خشکی امدن بازی را به گونه ای تغییر داده بودند تا جذابیت بیشتری پیدا بطی ء. و اینکه طراحان بازی چطور با انتخاب جلوه های صوتی، تصویری و دیگر مهارت های شان توانسته بودند به این شعار برسند. اما مسئله ای که متجاوز از همگی بر آن تأکید داشت این بود که اعضای تیمش در این خیال باشند که چطور با استعمال از نوآوری های دنیای بازی های ویدئویی قادر به ارائهٔ تصویری اثرگذارتر از محصولات شرکتی که برایش امر می کردند خواهند بود.

پس از سه گانه روز باشکوه دیگر زیر آفتاب لاس وگاس که به ورزش کردن گذشت، ایده های بسیار جالبی بخاطر این کار به حافظه پایگاه رسید. پس عاری اتلاف وقت، بوسیله سراغ عملی کردن این ایده ها رفتند. و نتیجه، تبلیغی با ظاهری متجاوز زیبا و منحصربه فرد شد که آن ها را از تمامی اشخاص و دسته های فعال در بخش تبلیغات متمایز کرد و برای شان شهرت شایان توجهی به ارمغان آورد. تأثیر تغییر محیط بر روحیهٔ کاری و تیمی و افزودن خلاقیت



اگر این تیم به جای لاس وگاس، در همان دفتر کارشان درون نیویورک بازی می کردند حزن این نتیجه حاصل می شد؟ بی نهایت پرت به رویت می رسد. کاری که این شخص قاهر با بردن اعضای تیمش به لاس وگاس کرد این وجود که ذهنیت پیش فرض آن ها را از حالت کار، به حالت تفریح و سرگرمی تغییر قسط. او با کنار بی قراری راحتی دادن آن ها، فرصت تعامل داخل هوا اجتماعی را به آن ها داد. فرصتی که در هوا فقره به پندار هبوط نفس کمتر نصیب شان می شد. دورهٔ کوتاه گذراندن اوقات قرار به تفریح و ماتم در لاس وگاس، آن ها را بوسیله غصه نزدیک تر کرد و انگیزهٔ بیشتری بخاطر کار گروهی پیدا کردند. دو شریک شدن که تو اتاق هتل مبتلا بازی کردن هستند، در مقایسه با کسانی که در محیط کار هستند، مطمئنا دیدگاه متفاوتی نسبت به کارشان خواهند داشت.

البته سرود این نیست که حتما کارکنان تان را به سفری کبد روزه بوسیله شهری دیگر ببرید. هدف بازپسین و پا بر جا این است که روحیه و انگیزهٔ لازم برای حکم تیمی و خلاقانه را درون آن ها ایجاد کنید. بخاطر این نیت باید راهی پیدا کنید تا آن ها را از دکه یا ادارهٔ نگرش کار بیرون ببرید و با دور هم جمع کردن شان داخل محیطی جدید، امکان شکل گیری ذهنیت خلاقانه را داخل آن ها فراهم کنید. نباید از نبوغی که داخل تک تکِ کارکنان است غافل شد و گاه به گاه باید شرایطی برای بروز پیدا کردن این نبوغ فراهم کرد. خلاقیت به تمامی گنجایش های تصرف و فقره مرتبط است. از خلق کردن محصولی کاربردی و خوب گرفته تا کنار زدن موانع موجود پیاده شدن قاعده راه فروش محصولات. با بروز خلاقیت، می توان در تمامی جنبه های کسب وکار پیشرفت کرد.

زمان حال می رسیم به راهکارهایی که بخاطر ابراز خلاقیت کارمندان می توان مورد استفاده راحتی داد: ۱. کنار هم جمع کردن کارمندان پاره های مختلف سازمان



بوسیله هنگام معرفی کسب وکاری تازه، خواه محصولی جدید، اعضای تیم موثر همه مشغول خواهند وجود. هر کس سرش گرم وظیفه اش است و به مسئولیتی خیال می کند که بوسیله او محول شده است. بیشتر زمان گیرایی تو قدری سپری می شود که در آن مشغول بوسیله فقره هستند و در کنار دیگر همکاران شان. کارکنان خلاق مدخل فنی، زمان چندانی بخاطر تعامل با سایرین ندارند. اما راهکاری بخاطر دگرگونی این رویه و بهره بردن از خلاقیت آن ها وجود دارد.

با این شهید درک خوبی از راهکار مناسب ظاهر خواهید کرد: داخل شرکتی بخصوص، برنامه ای طرح ریزی شد و بر اساس آن بنا شد هر جمعه زمانه سه بعدازظهر اعضای باهم اتحاد کردن بوسیله صرف ناهار دور غصه جمع بشوند. کارکنان بخش های مختلف شرکت، فرصتی برای برقراری ارتباط درون محیطی اجتماعی پیدا کردند. کسب وکار و فعالیت شرکت که رونق گرفت و بخشی وسیع تر شد، این گردهمایی ها تغییر به فرصتی برای آشنایی با اعضای جدید و باعث به وجود آمدن چشم اندازی مشترک تو میان اعضا برای آیندهٔ شرکت شد. با وجود اینکه هر کس ودیعه به مسئولیت هایش دیدگاه منحصربه محدودیت نسبت بوسیله شرکت و آیندهٔ فعالیت ها داشت، بوسیله مرور زمان و به خاطر این گردهمایی ها ایده هایی متجاوز خلاقانه و مبتنی به خشکی امدن شریک شدن در ذهن اعضای شرکت شکل گرفت و در دستور کار قرار گرفت. ۲. برنامهٔ تفریحی کوتاه مدتی برای اعضای مشارکت ترتیب بدهید

هرازچندگاهی برنامهٔ تفریحی کوتاه مدتی بخاطر اعضای شرکت ترتیب بدهید. نیازی ازاله این پروگرام خیلی مجلل باشد خواه برای آن ریخت وپاش کنید. ساعتی را صرف بولینگ ورزش کردن یا به بازدید از مکانی بخصوص خاص بدهید. فارغ از اینکه چه فعالیتی را گزینش کنید، اعضای انبازی با صبر گرفتن در محیطی جاهل از دکه کارشان، می توانند با یکدیگر ارتباط بهتری قرص کنند و برای یکدیگر، ریشه الهامی بخاطر ایده های خلاقانه باشند. با بیرون کردن اعضای باهم اتحاد کردن از منطقهٔ ایمنی پایگاه و فراهم کردن فرصت تعامل بخاطر آن ها، نظر نو ای بوسیله آن ها خواهید بخشید که منجر به فعالیت های خلاقانه خواهد شد. ۳. مشوق امتحان های متاخر باشید



مثلا بوسیله کارمندان سازمان بگویید برای چند زمانه در ماه، هیچ کس نباید برای نگاشتن ایده های خود از تلفن همراه یا کامپیوتر استفاده درنگ. بوسیله جای صفحه های نمایشگر، پیش نویس یادداشتی در جوانمردی کارمندان قرار بدهید و از آن ها بخواهید هر ایده ای دربارهٔ بهتر شدن اوضاع سازمان دارند، تو آن مطلب کنند. رویکرد تازهٔ کاربرد از قلم و کاغذ آن ها را مجبور خواهد کرد متفاوت از روند معمول موجودی فکر کردن کنند. پس از این کار، آن ها را تشویق کنید برگه های حاوی یادداشت ها را از دفترچه جدا کنند و به دیوار بچسبانند. می توانند بعدها از این ایده ها درون فعالیت های شان استفاده کنند. ۴. مشوق ریسک پذیری باشید



گاهی نتیجهٔ دلخواه از فعالیت ها خراج می شود و گاهی نه. گاهی بوسیله موفقیت می رسیم و گاهی نتیجهٔ فرمان چیزی مگر شکست نخواهد بود. گریزی از این شکست های گاه بوسیله گاه محو. اما این مسئله نباید باعث پشت نشینی کارمندان بشود. برعکس، آن ها باید برای سربزرگی پذیری و خلاق بودن اغوا بشوند. اگر گاهی نتیجهٔ دلخواه حاصل نشود، داخل معاوضه تجربه ای ارزشمند پیدا می کنیم که باعث رونق تصرف و فقره خواهد شد. این سیاق فکری است که کارمندان باید داشته باشند. یکی از راهکارها برای به حیات آوردن این طرز خاطر تشویق کارمندان بوسیله ادا اعطا کردن تجربهٔ پروژه های جانبی است. بیشتر این پروژه ها بوسیله شکست می انجامد، ولی تجربه مدال داده است یکی از همین پروژه های جانبی به ایدهٔ بزرگ مربوط باینده راه اندازی برای کار تبدیل خواهد شد. ۵. اگر پروژه ای بوسیله نتیجهٔ سلیقه منجر نشد، باز هم از تیم کاری تان بوسیله اندیشه تلاش شان قدردانی کنید



کسانی به توفیق شغلی بیشتری خواهند رسید که ریسک پذیر باشند. آن ها با استعمال از آزمون و خطا مشت به کارهای مختلفی می زنند. گاهی بوسیله نتیجه می رسند و گاهی نه. نکته این است که از ضعف های سندیت چیزهای جدیدی یاد می گیرند. بهتر است رویکرد در محیط مربوط به طبقه کارگر و زحمتکش به این صورت باشد که از جدیت کردن برای عمل دادن کارهای متاخر استقبال بشود. البته تا زمانی که تجربهٔ هر پروژهٔ ناموفق درس جدیدی بوسیله ظهر داشته باشد. جمع بندی

با توجه بوسیله مطالب عنوان شده می توان به این حاصل رسید که رویکرد محافظه کارانه در مواجه با کار و مدیریت، منجر به شکوفایی خلاقیت کارمندان نخواهد شد. درون کنار کار و مجاهدت بی وقفه، گاهی باید بخاطر کارمندان آسودگی فکری ایجاد کرد. راحتی دادن آن ها درون بر یکدیگر در محیطی جاهل از فضا کار، علاوه پیاده شدن ایجاد آسودگی خاطر، شاید مهم ترین عامل بروز خلاقیت درون کارمندان باشد. چراکه چشم انداز متفاوتی برای آیندهٔ کاری معین می کنند و آن را از منظر دیگری مد نظر قرار می دهند. نظر شما چیست؟ آیا ایدهٔ دیگری بخاطر افزایش خلاقیت و نوآوری در کارمندان بوسیله ذهن تان می رسد؟ نظرات تان را با ما و خوانندگان این مقاله به وجه اشتراک مجله بگذارید. تو ادامه بخوانید: ۵ استراتژی برای اینکه خلاق پر حرارت شوید

مقالات صوتی مجموعه صوتی یادگیری، ادراک و تقویت حافظه مجموعه بهترین مقالات «چطور» بخاطر داشتن ذهن ای قدرتمند و تقویت هوش و غلبه تدریس

مشاهده دشت