لوگو ساز سه بعدی

۸ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

حالا مدتی است که وان پلاس به یکی از مشهور ترین همدستی های چینی سازنده تلفن همراه تغییر شده است. این تولیدکننده متشابه بسیاری از شرکت های چینی، شروع به فروش گوشی مقرون به نفع با کیفیت کم قیمت کرد و پس از مدتی موفق شد درون بازار چندین کشور متنوع واکنش نرم. به تازگی گزارش جدیدی از وان پلاس در فضای رمزی منتشر شده است که بعضی محدودیت های نمایشگر گوشی هوشمند آینده آن را مشخص می کند.

از سال گذشته و با تولید گوشی هوشمند 7 Pro، وان پلاس داخل حال سعی برای پیشرفت عملکرد نمایشگر مایع (Fluid Displays) است که می تواند نرخ ترمیم ۹۰ و ۱۲۰ هرتزی نمایش دهد. این قابلیت برای اهداف بازاریابی، تو همگی ی محصولات این شرکت به جاهل از یکی از آن ها، برجسته شده است. اما دستگاهی که فراغت ازاله از این ویژگی پشتیبانی کند، کدام محصول این شرکت است؟مقاله های مرتبط:نسخه محدود وان پلاس نورد با رنگ جدید رونمایی شدوان پلاس نورد دربرابر آیفون SE می 10 لایت و سایر رقبا

ما داخل حال صحبت کردن درباره ی وان پلاس نورد N100 هستیم. این گوشی هوشمند درکنار Nord N10 درون اواخر اکتبر رونمایی شد. شرکت سازنده این مایه را بخاطر شماره ای رسول است تا آن را بررسی و نظرات خود را در فضای مجازی منتشر کنند. در فهرست مشخصات این دستگاه یک نمایشگر ۶۰ هرتزی دیده می شود. این روند کمی تعجب آور است؛ در مقابل راحتی حیات گوشی سابق الذکر تباین های اندکی با Oppo A53 و A53s داشته باشد؛ هر دو وسیله یادشده دارای نمایشگرهای ۹۰ هرتزی هستند.

وان پلاس امروز از راز صفحه نمایش گوشی N100 پرده برداشت. طبق گفته ی مسئولان این شرکت، گوشی هوشمند یادشده نیز دارای پنل ۹۰ هرتزی است و گزینه ای در تنظیمات دستگاه بود دارد که کاربران می توانند با مصرف از آن، نرخ ترمیم دستگاه را بین ۶۰ و ۹۰ هرتز انتخاب کنند. البته گفته می شود نرخ ترمیم پیش تخیل روی ۶۰ هرتز تنظیم شده است. در ادامه می توانید اسکرین شات منتشرشده از تنظیمات نرخ ترمیم این دستگاه را مشاهده کنید:



 پس از اینکه Android Authority یک دستگاه  Nord N100 را در انگلستان خریداری کرد و متوجه شد دارای پنل ۹۰ هرتزی است، وان پلاس اظهارات قبلی خویشتن در مورد ارسال تلفن با صفحه نمایش ۶۰ هرتزی را پس گرفت. این شرکت در جدیدترین خبر خود گفت:گوشی N100 بوسیله نمایشگر ۹۰ هرتزی مجهز است. نرخ نوسازی نهایی بوسیله تنظیمات، برنامه های استعمال شده و محدودیت های پردازش بستگی دارد.

عبارت انتها یعنی «ویژگی پردازش» می تواند بخاطر فهمیدن اینکه چرا وان پلاس در تبلیغات خود بوسیله ویژگی مذکور اشاره نکرده است، بوسیله ما سرنخی بدهد. اگر کاربر حالت نرخ ترمیم ۹۰ هرتزی را فعال کند، خراش ی اسنپدراگون ۴۶۰ آن نمی تواند در تمام مدت تجربه کاملا روانی ارائه دهد که شادمان کننده باشد. مسئله ی سابق الذکر مقدور است دلیل این باشد که چرا این همدستی از مبدا وانمود کرد چنین قابلیتی اصلا بود ندارد و دردسترس حلق.

تا اینکه اگر این طور باشد، کم جلوه اعطا کردن توان های یک ثمر توسط سازنده ی آن امر عجیبی است؛ به خصوص که جزء های بازاریابی معمولا دوست دارند دقیقا عکس این کار را ایفا دهند. حتی بعضی مواقع دیده است که شرکت های سازنده به متد ای محصول خود را اعلان می کنند که گویی با نبود آن مشکلی در زندگی ما به بود می آید. اما به طور کلی، احتمالا دارد وان پلاس به معرفی کردن نبوغ هایی که امتحان کاربری را بهتر نمی کنند، علاقه ای نداشته باشد.

دیدن شما کاربران زومیت درباره ی این رفتار وان پلاس و ویژگی مکتوم نمایشگر N100 چیست؟بیشتر بخوانید:سونی اکسپریا ۱۰ مارک ۳ احتمالا نخستین گوشی 5G میان رده سونی خواهد بوداحتمال ساخت گلکسی زد فیلیپ لایت سامسونگ وجود دارداولین اطلاعات از دوربین و صفحه عرضه می ۱۱ پرو فاش شدآیفون ۱۲ پرو مکس بیشترین امتیاز دیسپلی میت را دریافت کرداپل کارمزد اپ استور را بخاطر برخی توسعه دهندگان به ۱۵ درصد کاهش می دهد
بوسیله گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از روابط عمومی مجتمع آموزش ممتاز اسفراین، متخصصان دانشگاه استنفورد به سرپرستی پروفسور جان یونیدیس اشتهار متجاوز از قرن هزار دانشمند گرامی را داخل حوزه های مختلف تدارک و منتشر کردند. داخل این فهرست که ۱۶ اکتبر ۲۰۲۰ در نامه PLOS طبع شده، شهرت ۲ عضو هیات علمی مجتمع آموزش برجسته فنی و مهندسی اسفراین بی قراری دیده می شود.

دکتر محمد حاتمی (دانشیار گروه مهندسی مکانیک) با رتبه ۳۷۶ و حکیم علی خرسندزاک (دانشیار گروه فیزیک) با رتبه ۳۶۹۸ پژوهشگران بزرگوار استان خراسان شمالی و مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین تو این سیاهه هستند.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روزنامه ایران، یک سال پیش انفراد در رابطه با اورژانس مدعی شد که پسرش زخمی شده است. پس از محضر تکنیسین های اورژانس مشخص شد که فرزند جوان پهلو معلول برخورد تن تر مجروح شده و پس از دقایقی فوت کرده است. این موضوع موجب شد امدادگران اورژانس در تماس با پلیس موضوع را گزارش کنند و تو ادامه مأموران تحقیقات موجودی را آغاز کردند و متوجه شدند که این پسر جوان بوسیله قتل رسا است.

پدر فرد مقتول در توضیح تصادف بوسیله نماینده گفت: پسرم وقتی به خانه آمد زخمی بود. او درون فقره خرید و خرید مشروبات الکلی وجود و با دوستانش هم مغایرت زیادی داشت. شاید همین موضوع باعث درگیری و قتل او شده باشد. این اظهارات علت شد مأموران به یکی از دوستان مقتول بوسیله نام سعید ظنین شوند و او را تک بازجویی قرار دهند اما به خراج ای نرسیدند. تو ادامه با مشاهده چند لکه خون روی دیوار خانه، مأموران کار تحقیقات را به قیافه میدانی و از همسایه ها آغاز کردند. یکی از همسایه ها به مأموران گفت: روز تصادم صدای درگیری مقتول و برادرش را شنیدم و خاطر می کنم قتل در مسکن قیافه داده است.

مأموران در دامنه بعدی به سراغ نیما برادر مقتول رفتند که در همان مراحل نخستین بازجویی بوسیله قتل برادرش نریمان اشعار کرد و گفت: نریمان مدت زیادی تو کار فروش مشروبات الکلی بود و از آنجا که ما خانواده ای معتقد هستیم، پدر و مادرم از این موضوع هنگفت زحمت می کشیدند. نریمان چند بار اندوه به فکر کردن همین موضوع توقیف و حبس شده حیات اما سپس از آزادی دوباره کارش را ادامه می داد. دو سال پیش او را درون لمحه جابه جایی مشروبات الکلی بازداشت کردند. نریمان انتظار داشت که پدر و مادرم به او کمک کنند تا آزاد شود اما خانواده ام وقتی او با خانه مناسبت پژمرده بود تا معارفه دستگیری اش را بدهد، جناب نداشتند و نریمان تامل می کرد که آنها از عمد تلفن را جواب نمی دهند. به همین فکر از آنها کینه داشت و حتی خیال می کرد که پدر و مادرم او را لو داده اند. پس ازآن غصه محکوم به حبس شد و به زندان افتاد. تا اینکه با شروع کرونا، برخی بردگی ها به مرخصی آمدند و نریمان غم توانست مرخصی بگیرد اما بوسیله محض ورودش به خانه با پدرم درگیر شد. او مدام پدر و مادرم را آزار می عدل.

متهم بوسیله قتل در توضیح روز وقوع نیز گفت: آن روز وقتی بوسیله بناء آمد، مطلع به فحاشی به پدرم کرد و سپس غصه به سمت او حمله کرد و ضربات زیادی کنار بدن نحیف پدرم که مردی معمر است، زد. من او را گرفتم تا پدرم را کتک نزند اما مشت بردار نبود. من زدمش و خواستم از بناء بیرونش کنم که از جیبش چاقویی درآورد و پدرم را تهدید کرد. همین فرمان او باعث شد اوقات تلخ بشوم و کنترلم را از دست بدهم. چاقو را از او گرفتم و به سمتش پرتاب کردم که چاقو به او خورد و زخمی شد. قصدم کشتن او نبود. فقط می خواستم از پدرم دفاع کنم و به برادرم بفهمانم که ضایع ندارد پدرمان را کتک بزند. بعدش آنقدر ترسیدم که به پدرم گفتم مرا تحویل پلیس ندهد و او بی آرامی قبول کرد. قرار شد بگوییم که یک نفر نریمان را کشته و ما خبر نداریم.

سپس از اعترافات متهم، کیفرخواست علیه او صادر و پرونده بخاطر محاکمه به شعبه ۱۰ دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد. در میتینگ رسیدگی، بابا و مادر مقتول اعلام کردند هیچگاه شکایتی ندارند و از قضات خواستند پسرشان را بخشیدن بطی ء. متهم نیز از پدر و مادرش و قضات تقاضای بخشش کرد و بدین ترتیب با فرجام میتینگ دادگاه، قضات بخاطر صدور رأی مسبوق شور شدند.
با نزدیک شدن به آخر سال میلادی جاری، همدستی AMD کارت های گرافیک رده حرفه ای خود را که از مدت ها پیش رقیب محصولات آمپر انویدیا محسوب می شدند، رسما معرفی کرد و ضبط ی شتاب دهنده های گرافیکی مورد گرایش برای سال جاری اتمام شد. محصولات AMD در سری ۶۰۰۰ درون اصل بر محور ی معماری گرافیکی RDNA 2 باریک می شوند که هم زمان در تمام کنسول های دوده مربوط باینده دربرگیرنده ایکس باکس سری اس و سری ایکس و همین نعوظ پلی استیشن 5 بوسیله کار گرفته شده اند. ولی اکنون می دانیم تا اینکه پایین رده ترین مقیاس معرفی کردن شده ی سری Radeon RX 6000 از بالاترین مدلِ تراشه ی کنسولی استعمال شده در نسل اینده پرعضله نمدار است و بوسیله راحتی می تواند با محصولات رده بالای آمپرِ انویدیا شانه به شانه رقابت کند. برضد این سری، محصولات قبلی سری RX 5000 درواقع عزب استعداد هم چشمی در رده ی میانی بازار و رزولوشن های پایین را دارا بودند.مشخصات معماری  RDNA 2

AMD در معماری  RDNA 2   سه فردی مهم را بوسیله عنوان خصوصیات بارزِ این معماری شناساندن می کند. اینکه جنین ی دوبرابر راندمان بیشتر نسبت به  Radeon RX 5700 XT   می دهد که درعین حال ۵۰ درصد اضافه بین نسلی داخل معیار «کارکرد به ازای هر وات» (Performance per Watt) به ارمغان می آورد. RDNA 2   از تمام امکانات پیاده سازی شده داخل  DX 12 Ultimate   ویندوز 10 غم بوسیله طور تمام پشتیبانی می بطی ء.



معماری جدید هنوز پهلو پایه ی فناوری ساخت ۷ نانومتریِ شریکِ نزدیک AMD یعنی شرکت  TSMC   بنا شده است؛ اما AMD کود ی بهبود روزی وری داخل استفاده توان تا ۳۰ درصد بیشتر از دودمان قبلی می دهد. این بهبود در سطح طراحی تراشه و تو اجزای مختلفِ آن اعمال شده است، بوسیله نحوی که اینک  RDNA 2   می تواند در استعمال توان مشابه، تا سقف ۳۰ درصد فرکانس کارگر بالاتری نسبت به نسل قبلی عملیاتی درنگ و درعین حال با استفاده از واحد های پردازشیِ بسیار بیشتر، کارکرد را متجاوز ازپیش ارتقا دهد.

به علاوه، به منظور بهره وری مطلوب داخل بهبود توان پردازشی، نیاز به افزایش پهنای باند حافظه حیات دارد. در اینجا  AMD   به جای تبعیت از راه انویدیا در بوسیله کارگیری حافظه های  GDDR6X   سریع تر درکنار گذرگاه ۳۸۴ بیتیِ عریض تر، به همان گذرگاه استاندارد ۲۵۶ بیتی و حافظه های  GDDR6   معمولی اکتفا کرده است. استفاده از چنین ترکیبی به طور معمول با طراحی رده بالا تناقض دارد و AMD این دشوار را با روشی نو و درنظرگرفتن یک ذهن ی کش بیش مبصر در سطح تراشه، در تمام میزان های سری  RX 6000   مرتفع کرده است. این ذهن  Infinity Cache   اشتهار گذاری شده است.



درست شبیه پردازنده ها، تراشه های گرافیکی مقادیر کوچکی از حافظه های کش در سطح  L1   و  L2   برای نگه داری و بافر دستورالعمل ها دارند که خطوط پردازش را تغذیه می کنند.  Infinity Cache   نام تجاریِ حافظه ی کش سطح سوم یا  L3   در طراحیِ متاخر است. درواقع  RDNA 2   میزان ۱۲۸ مگابایت از این نوع حافظه را در خویشتن جای داده است که می استعداد آن را مشابه  Game Cache   تو پردازنده های  Ryzen   دانست. کارِ این حافظه، نگه داری مرحله پردازشی تا جای ممکن درون داخل تراشه است تا احتیاج به ارجاع به حافظه ی گرافیکی داخل روی سرما و خارج از خراش را که سرعت بسیار پایین تر و تأخیر بیشتری دارد، تا وزن ممکن کم کند.

به گفته ی AMD، این روش می تواند پهنای باند مؤثر حافظه را تا سطح دو موافق اعلی از گذرگاهی ۳۸۴ بیتی و متصل به تراشه های GDDR6 اضافه دهد و درعین حال از توان مصرفی مقداری بکاهد. البته گنجایش ی سلبی این طراحی، اضافه ترانزیستورها و ابعادِ سیلیکون و فرق راندمانِ نهایی درون فعالیت های متفاوت است، به نحوی که تأثیرِ آن تو تمامِ پردازش های مربوط به ورزش ها مساوی نخواهد بود.



با درکنار تیمار قرار اخذ تمام نبوغ های متاخر و بهبودهای صورت گرفته تو افزایشِ بهره وری معماری جدید، AMD تقاضا می کند توانسته است از هدفِ درون نظر پژمرده شده پیشی بگیرد و تا سقف ۵۴ درصد نسبت بوسیله اولین قبیله RDNA، نسبت راندمان به ازای هر وات (Performance per Watt) را افزودن دهد.

از  زمان معرفی کنسول های نسل بعدی می دانستیم که ray tracing بخشی از معماری RDNA 2 بوده و هست؛ اما در سنت معرفیِ کارت های گرافیکی تبار RX 6000، معلومات کمی از آن داده شد و هیچ نمایان آماری و مقایسه ی راندمانی هم از آن ارائه نشد. اما گفته شد Infinity Cache  می تواند با نگه داری ساختار الگوریتم BVHا ( bounding Volume Hierarchy) در سطح تراشه، به افزایش راندمان تکنیک رهگیری نور هم کمک شایانی کند.Radeon RX 6800 XT

معماری تراش درواقع تصویری کلی از قابلیت های بالقوه ی آن ترسیم می کند؛ اما این بردهای واقعی هستند که راندمان را تعیین می کنند. محور واقعی خانواده ی جدید RX 6800 XT  است که تمرکز AMD در سنت معرفی به نشانی رقیبی بخاطر  RTX 3080   روی آن امین بود. شاید بوسیله پندار داشته باشید که  RX 5700 XT   تنها بوسیله ۴۰ واحد پردازشی (CU)   با فرکانس بوست ۱۹۸۰ مگاهرتز محدود وجود. با درنظرگرفتن اینکه در معماری جدید هر واحد  CU،  محتوی ۶۴ واحد سایه عیال (Shader)   می شود، کارت گرافیک رادئون  RX 6800 XT   با نصیب گیری از ۷۲ واحد  CU   می تواند تعداد ۴۶۰۸ سایه زوجه را در بسامد بالاترِ ۲۲۵۰ مگاهرتز تو حالت بوست درون دل خود جای دهد. از طرفی ۱۶ گیگابایت ذهن ی گرافیکی  GDDR6 سخاوتمندانه تر از میزانی است که انویدیا ارائه کرده و استعمال توانِ برد در ۳۰۰ وات، مقداری ناچیز از معیار استفاده  RTX 3080   در ۳۲۰ وات است.



براساس نتایج مقایسات اختصاصی انجام شده،  AMD   کارت گرافیک  Radeon RX 6800 XT   را اندکی سریع زیرفون از رقیبش درون کارت های جیفورس داخل هر دو رزولوشن  1440p   و  4K   قلمداد می درنگ. به علاوه، AMD یک  توان اورکلاک تک کلیکی بوسیله نام  Rage Mode   تو مقدر شدن کند افزاری این کارت فراهم کرده است. چنانچه اتفاقا یک پردازنده ی رایزن سری ۵۰۰۰ را درکنار یک کارت گرافیکی سری  RX 6000   در سیستم خویشتن داشته باشید، یک نبوغ به نام  Smart Access Memory   خواه بوسیله اختصار  SAM   نیز دردسترس است که به پردازنده ی شما دستور می دهد به کامل حافظه ی کارتِ گرافیک شما دسترسی یمین داشته باشد. درون سیستم های دیگر میزان دسترسی پردازنده به حافظه ی گرافیکی تنها حداکثر ۲۵۶ مگابایت است. گفته می شود این نبوغ خود بوسیله تنهایی در صحنه های پیچیده، افزودن بها فریم به همراه خواهد داشت.

در فداکار نمودارها به دید می رسد ادعای  AMD   داخل مورد سریع العمل خیس بودن  RX 6800 XT   نسبت به  GeForce RTX 3080، بر اساس شرایطی است که تو حالت صریح وجود داشتن قابلیت های  Rage Mode   و  SAM   بوسیله صورت هم زمان مطرح شده؛ درحالی که کارت های انویدیا را غم طبیعتا می توان اورکلاک کرد و بنابراین شاید از جهاتی نتوان این قانون ی مقایسات را منصفانه محسوب کرد.Radeon RX 6800



مدل میانی بین سه گانه معیار معرفی کردن شده،  RX 6800   معمولی است که مشخصا فرکانس بوست پایین تر، اما حافظه ی یکسان ۱۶ گیگابایتی دارد که دوبرابر بیشتر از رقیبش  RTX 3070   است. برای مصرف این برد، برچسب توانِ ۲۵۰ واتی گلچین شده و بنا به ادعای  AMD،   می تواند  RTX 2080 Ti   را مغلوب کند، کارتی که راندمانش کمابیش درون سطح  RTX 3070   سنجیده شده است.Radeon RX 6900 XT



آخر Big Navi   را در پُر زرق و برق ترین حالت خود داریم که داخل بیرونی  Radeon RX 6900 XT   جای می گیرد. این مدل ۸۰ واحدِ پردازشی طولانی با فرکانس های شبیه  RX 6800 XT   در خود جای می دهد. تا اینکه استعداد مصرفی حزن با آن مشابه است که ما را بوسیله این مولود ی حساب دان می رساند که AMD پربازده ترین سیلیکون های خویشتن را بخاطر این قطعه ی غول آسا کنار می گذارد. درون اینجا هم  AMD   با اضافه کردن گزینه های  Rage Mode   و  SAM   بوسیله نمودار مقایسه، بهینه کارکرد امکان پذیر بوسیله دست آمده از کارت خویشتن را با  GeForce RTX 3090 مقایسه می کند.مقایسه مشخصات متخصص

تراشه گرافیکیRadeon RX 6900 XTRadeon RX 6800 XTRadeon RX 6800Radeon RX 5700 XTRadeon RX 5700واحدهای پردازشی CU8072604036هسته های سایه زن51204608384025602034معماری RDNA2RDNA2RDNA2RDNARDNAInfinity Cacheداردداردداردنداردنداردواحدهای بافت320288240160144واحدهای ROP???6464توان محاسباتی23.04TFLOPs20.73TFLOPs16.16TFLOPs9.75TFLOPs7.95TFLOPsرهگیری نور - RTداردداردداردنداردنداردفرکانس بوست2250MHz2250MHz2105MHz1905MHz1725MHzفرکانس حافظه???14Gbps14Gbpsظرفیت حافظه16GB GDDR616GB GDDR616GB GDDR68GB GDDR68GB GDDR6گذرگاه حافظه256bit256bit256bit256bit256bitپهنای باند ذهن???448GB/sec448GB/secتوان مصرفی300W300W250W225W180W

در این جدول می توانیم تضاد مشخصات و پیشرفت  Big Navi   نسبت به سلسله قبلی را که دیگر باید آن را  Small Navi   بخوانیم مشاهده کنیم. نیز می دانیم کارت مرجع AMD،ا ۲۶۶ میلی متر طول دارد و ۲.۵ درگاه را اشغال می کند. برای تأمین استعداد به سوا درگاه گرافیکی بی آرامی از دو کانکتور ۸ پینی توان کاربرد می یواش. انتظار داریم شرکای سازنده روشی مشابه بخاطر طراحی کارت های سفارشی خود انتخاب و از AMD تبعیت کنند.قیمت

تو اینجا ارزش یک مقیاس کلیدی برای کاربران است و  RX 6800 XT   تقریبا با قیمت محور ی  RTX 3080   یکسانی می درنگ. از سوی دیگر مقدار کارت گرافیک  RX 6800ا ۵۷۹ دلار است  که بوسیله دیدن تو مقایسه با قیمت ۴۹۹ دلاری  RTX 3070   قیمتی تند بوسیله نظر می رسد. البته  RX 6800   دوبرابر حافظه ی بیشتری دارد و احتمالا تو زیاد از بازی ها تند نمدار عمل خواهد کرد، اما AMD بوسیله نشانی یک تازه بیدار بوسیله هم چشمی کارت های گرافیک رده حرفه ای درون برابر انویدیا که برتری خویشتن را تو سال های گذشته تثبیت کرده است، باید ارزش گذاری تهاجمی تری برای دشت خود داخل نظر بگیرد.

ولی برادر بزرگتر  Radeon RX 6900XT   به قیمت ۹۹۹ دلار عرضه خواهد شد که هر دو محصول  RTX 3080   وRTX 3090   از انویدیا را تک تهدید قرار می دهد. دو دشت کم قیمت خیس در تاریخ ۱۸ نوامبر و دشت پرعضله تیز و احتمالا کمیاب خیس تو تاریخ ۸ دسامبر (۱۸ آذر ۹۹) ارائه خواهند شد.مقاله ی مرتبطبررسی مشخصات فنی کارت های گرافیک جیفورس انویدیا RTX 3090 RTX 3080 و RTX 3070بررسی رویارویی آمپر با کنسول های سراب بعدی و کارت های گرافیک RDNA 2ابزار مقایسه ی راندمان

چند روز پس از معرفی کردن رسمی کارت های گرافیک سری  RX 6000 ، تیم رسانه ایِ AMD اطلاع دادن کرد مقایسه ها و بنچمارک های بیشتری از  Radeon RX 6000   با جزئیات مربوطه به پول اعانه گذاشته است. این کار بخاطر ارائه ی تصویر کامل تر به طرفداران است تا از نحوه ی راندمان و ایستگاه آن ها تو مقایسه با محصولات رقیب بیشتر فاتحه شوند. در سایت رسمی  AMD   ابزار تعاملی مخصوصی  برای این امر تمهید شده که در آن اجرای ۱۰ بازی روی هر سه مقیاس کارت معرفی شده از سری ۶۰۰۰، در مقابل کارت های  RTX 3090 ،  RTX 3080   و نسل سابق  RTX 2080 Ti   در رزولوشن های مختلف قابل گزینش و مقایسه است.

مقاله ی مرتبطبررسی بنچمارک های کارت گرافیک RTX 3070 انویدیا

از منوی کشویی مربوطه ابتدا نام ورزش و بعد رزولوشن مربوطه (شامل  1440p   و  4K ) را انتخاب می کنید و در آخر تنظیمات گرافیکیِ مربوطه به همراه نوع  API   (درون رخساره دارا وجود داشتن  DX11   و  DX12 و Vulkan ) شایان برگزینی است. به این نظم علنی گرافیکی از مقایسه ی راندمان کارت های گرافیکیِ جدید با سری آمپر در بازیِ مربوطه نمایش داده خواهد شد. این بازی ها دربرگیرنده  Battlefield V  ،Borderland 3  ،CoD: Modern Warfare  ،The Division 2  ،Doom Eternal  ،Forza Horizon 4 ،Gears 5 ،Resident Evil 3 ،Shadow of the Tomb Raider ،Wolfenstein Youngblood   هستند. بوسیله خیال داشته باشید که این ها بنچمارک های رسمی هستند و بنچمارک های مستقل و دقیق تیز با بازی های بیشتر از روز ۱۸ نوامبر (۲۸ آبان ۹۹) مجوز نشر دریافت خواهند کرد.



نظر شما در مورد کارت های گرافیک متاخر RX 6000 AMD و غلبه نمایی آن ها درون برابر سری آمپرِ انویدیا چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.بیشتر بخوانید:جبران ماجرای ابتیاع RTX 3000 انویدیا برای پردازنده مستشار 5000 ای ام دیAMD همچنان به تصاحب سهم اینتل از میدان CPU ادامه می دهدفناوری رقیب DLSS انویدیا با تأخیر درون کارت های گرافیک بیگ نوی آغازبه امر می کندتاریخ نمایش کارت گرافیک GeForce RTX 3060 Ti انویدیا معلوم شدعملکرد بهتر Big Navi درمقایسه با RTX 3000 در بنچمارک های اختصاصی AMD
ویتامین D یکی از موادمعدنی حیاتی است که کاربردهای مهمی درون بدن آدم دارد. ویتامین D از مام بوسیله وعده نقل مکان می شود و به تنظیم فرایندهایی مثل نمو عدد جنین معاون می یواش. طبق پژوهشی که در مجله ی تغذیه (The Journal of Nutrition) منتشر شد، سطح ویتامین D مادران داخل کشش عهد بارداری ربط ی یمین با سطح IQ پسر دارد و نشان می دهد مدل بیشتر ویتامین D در ابستنی بوسیله بهره مندی بیشتر فرزندان از IQ می انجامد. این پژوهش مقیاس کمینه ویتامین D را در میان زنان باردار سیاه پوست بررسی کرده است.

ملیسا ملوگ، مؤلف مبصر و دانشمند پژوهش در جزء سلامت و رفتار و رشد کودکان از مؤسسه ی پژوهشی کودکان سیاتل، معتقد است کمبود ویتامین D در میان عموم آدم و زنان باردار مرسوم است؛ ولی زنان سیاه غشا بیشتر در معرض خطر راحتی دارند. ملوگ امیدوار است این پژوهش به کارکنان درمانی در وقوف تفاوت زنان رنگین پوست و افرادی کمک بطی ء که بیشتر درمعرض ریسک کاستی ویتامین D قرار دارند. ملوگ می گوید:رنگ بذر ی ملانین از پوست دربرابر آسیب های تلالو خورشید محافظت می کند؛ اما درمقابل با عقد کردن پرتوهای UV، تولید ویتامین D را داخل سطح غشا کاهش می دهد. به همین دلیل، عجیب تراشیدن که کمبود ویتامین D را درون میان زنان باردار سیاه پوست شاهد باشیم. اگرچه بسیاری از نسوان باردار ویتامین های خصوصی دوران بارداری را مصرف می کنند، باز تیمار هبوط ویتامین D تو بدن آن ها جبران نمی شود. امیدوارم پروژه ی ما آگاهی درباره ی تأثیر بلندمدت کاربرد ویتامین D و رابطه ی آن با رشد شناختی خشمناک فرزندان را افزودن دهد؛ درنتیجه، کارکنان درمانی بیشتر بوسیله این مسئله توجه کنند. آزمایش وسیع ی سطح ویتامین D معمولا وعظ نمی شود؛ ولی معتقدم کارکنان درمانی باید بخاطر افراد درمعرض ریسک، به اختصاص زنان سیاه پوست، این آزمایش را انجام دهند.شناسایی ناسازگاری ها

به نقل از ملوگ، نزدیک بوسیله ۸۰ درصد از نسوان باردار سیاه غشا در ایالات متحده ی آمریکا با مشکل افت ویتامین D روبه رو هستند. از میان زنان شرکت کننده داخل بررسی، تقریبا ۴۶ درصد از مادران در کشش دوران بارداری دستخوش شاق کمبود ویتامین D بودند و میزان این ویتامین درون میان زنان سیاه غشا داخل مقایسه با زنان سفیدپوست کم است.

ملوگ و همکارانش از داده های گروهی در تنسی به شهرت معاینه CANDLE (شرایط تأثیرگذار بر رشد شناختی خشمناک و تحصیل داخل اوایل کودکی) استفاده کردند. در سال ۲۰۰۶، پژوهشگران CANDLE از نسوان باردار خواستند داخل پروژه ی آن ها شرکت کنند و به مرورِزمان اطلاعاتی درباره ی نمو و سلامت فرزندان آن ها جمع آوری کردند.

پس از کنترل معیارهای دیگر مرتبط با IQ، دانشمندان متوجه شدند میزان بیشتر ویتامین D در دوران بارداری، با IQ بیشتر درون کودکان ۴ تا ۶ساله وفاق ای یمین دارد. گرچه پژوهش های عینی این چنینی نمی توانند موجب را ثابت کنند، ملوگ پارسا است یافته های گروهش به نتایج مهمی درباره ی تأثیر ویتامین D رمز می کنند.سقوط ویتامین D

ملوگ می گوید:کمبود ویتامین D پدیده ی رایجی محسوب می شود؛ ولی اطلاع خوشحال کننده این است که راه محلول های نسبتا میسر ای برایش وجود دارد. معمولا دستیابی به ویتامین D به مقدار کافی ازطریق رژیم غذایی امر دشواری است و تمام افراد نمی توانند ازطریق نورخورشید این سقوط را جبران کنند؛ پس، بهترین راه حل استعمال از مکمل های ویتامین است.

توصیه می شود استعمال روزمره ی ویتامین D به قطع ی ۶۰۰ واحد بین المللی (IU) باشد. به طور میانگین، آمریکایی ها در رژیم غذایی شان کم از ۲۰۰ IU ویتامین D مصرف می کنند و اگر نتوانند این برش را ازطریق پرتو خورشید یا مکمل انباشته کنند، دستخوش هبوط ویتامین D خواهند شد. غذاهای سرشار از ویتامین D عبارت اند از: ماهی های چرب و تخم مرغ و منابع مغذی مثل شیر گاو و غلات صبحانه. بااین حال، ملوگ معتقد است جذب ویتامین D به مقدار کافی ازطریق رژیم غذایی امر دشواری است.مقاله های مرتبط:۸۰ درصد بیماران کووید ۱۹ علیل تو بیمارستان، دستخوش کمبود ویتامین D هستندهرآنچه باید درباره کلسیم بدانید؛ فواید، عوارض نزول و مواد غذایی حاوی آن

پژوهش های بیشتری باید در زمینه ی تعیین سطح بهینه ی ویتامین D در دوران بارداری انجام شود؛ اما ملوگ امیدوار است این پژوهش بوسیله اضافه وعظ های غذایی برای نسوان باردار کمک کند؛ به ویژه برای زنان سیاه پوست و افراد در معرض سربزرگی بی شمار کاستی ویتامین D ، مکمل های غذایی استراتژی مؤثری برای جبران کمبودها هستند.نکات مهم

به گفته ی ملوگ، سه نکته ی مهم را می استعداد از این پژوهش برداشت کرد:نزول ویتامین D در دوران بارداری رایج است و زنان سیاه غشا بیشتر درمعرض خطر قرار دارند؛ بمنظور رنگ دانه ی ملانین در غشا آن ها باعث کاهش تولید ویتامین D می شود.جذب بیشتر ویتامین D در میان مادران باردار می تواند نمو مغز را افزودن دهد و نمره های IQ بیشتری برای کودکان به ارمغان بیاورد.آزمایش و مکمل های غذایی می توانند سقوط ویتامین D را بخاطر افراد درمعرض ریسک متجاوز جبران کنند و کارکرد شناختی را در فرزندان افزایش دهند.

درنهایت، ملوگ می گوید:مردم باید بدانند مشکل هبوط ویتامین D رایج است و می تواند پیاده شدن رشد کودکان تأثیر بگذارد. سقوط ویتامین D مقدور است حتی با بود رژیم غذایی تندرست غم رخساره دهد. گاهی این سقوط با ریختگی زندگی و رنگ دانه های پوستی و معیارهای دیگری وابستگی دارد که خارج از کنترلمان هستند.بیشتر بخوانید:همه گیری ویروس کرونا در ایران از نگاه آمار و ارقام [به روزرسانی: ۱۳ آبان ۹۹]اتاق نشیمن، رستوران و کلاس؛ ویروس کرونا چگونه از طریق هوا منتقل می شودآیا ویروس کرونا تو دمای کمتر به آسانی نقل مکان می شود؟چگونه می توان بدون شکافتن سر، عدد آدم را به کامپیوتر متصل کردراز اجل مومیایی ای که همچنان جیغ می کشد
اساسا سال ۲۰۲۰ برای همه ابدار و پرزحمت بوده است و عملا برای همگی ی مشاغل هیچ نشانه ای از بهبود کندرو چشم انداز وجود ندارد. هنوزهم مشارکت های جهان امیدواری خویشتن را متوقف نکرده اند و همگی تو تکاپو اند با مقررات جدید سازوار شوند و جایگاه خویشتن را داخل این وضعیت جدید نمودار کنند. بوسیله کلمه تجاری، این بدان معنا است که ازنظر ارزیابی کلی، در بخش خودرو تغییرات و فرازونشیب های زیادی بود دارد. بوسیله زبان میسر تر، فداکار باهم اتحاد کردن ها بهتر از بقیه در حال دگرگونی فضای کسب وکار هستند.



بیست و یکمین گزارش سالانه ی اینتربرند (Interbrand) بوسیله نام «دهه ی امکان» مشارکت ها را داخل بسیاری از پاره های مختلف تصرف وکار تجزیه و تحلیل می کند؛ اما ما بیشتر به پیوستگی های صورت داده تو برندهای خودرویی فرع مند هستیم. تو اوضاع واحوال کنونی، عزب یک برند خودروساز موفق شد بهبودی داخل تخمین خود برای سال ۲۰۲۰ را ثبت یواش. این استفهام از سه گانه نکته ی اساسی درون اسلوب ارزیابی خود استفاده می کند:عملکرد مالی محصولات یا خدمات برندنقش برند در تصمیم های خریدقدرت رقابتی برند و اقتدار ابداع وفاداری و درنتیجه تقاضای پایدار و سود در آینده

نتایج این تفحص نشان می دهد که تویوتا باردیگر در بین برندهای تجاری خودروساز در فهرست ۱۰۰ برند برتر اینتربرند مقام اول را ازآنِ خود کرده است. داخل میان تمام برندهای تجاری این فهرست، خودروساز ژاپنی با تقویم ۵۱/۵۹۵ میلیون دلار داخل جایگاه هفتم قرار دارد. شاید این جایگاه چندان برای تویوتا تعجب آور نباشد؛ زیرا این شریک معمولا عنوان پرفروش ترین خودروساز جهان را کسب می یواش. دقیقا پایین تر از تویوتا، مرسدس بنز با ارزش ۴۹/۲۶۸ میلیون دلار و پس از آن، بی ام و با ارزش ۳۹/۷۵۶ میلیون دلار تو رله سوم بخش خودرو قرار می گیرد. 

بااین حال، ارزش تویوتا در سال ۲۰۲۰ درمقایسه با آخرین ارزیابی آن درون سال ۲۰۱۹ تقریبا ۸ درصد کاهش یافته است؛ روندی که تو تمام برندهای خودرویی موجود داخل این ارزیابی مشاهده می شود. هیوندای، تنها برند خودرویی حیات که بها برند خود را درون سال ۲۰۲۰ بهبود بخشید و سالانه ۱ درصد افزایش را امتحان کرد و اولین وهله از سال ۲۰۰۵، به عنوان پنجمین شرکت ارزشمند خودروساز تو سیاهه قرار گرفت. اینتربرند ارزش طاس برند هیوندای را ۱۴/۳ میلیارد دلار ارزیابی می زند که این رقم بیشتر از تسلا با ۱۲/۳ میلیارد دلار یا فورد با ۱۲/۶ میلیارد دلار است.

مایک روچا، مدیر جهانی تخمین برند اینتربرند، افزایش ناچیز هیوندای را ناشی از گشادگی تجارت حمل ونقل در آینده و اعلام برند فرعی آیونیک (Ioniq) دانست. سایر برندهای خودرویی موجود تو این فهرست کاهش ارج برند تخمینی را ثبت کردند؛ بوسیله طوری که فورد و لندرور به زیبایی با ۱۲ و ۱۳ درصد، بیشترین نزول سالانه را بوسیله نام خود ثبت کردند.مقاله های مرتبط:تویوتا وهله دیگر عنوان ارزشمند ترین خودروساز جهان را کسب کردفهرست ارزشمندترین خودروسازان گیتی منتشر شد

با نگاهی بیشتر به فهرست، درمی یابیم که تسلا رشد چشمگیری یافته و توانسته است خود را در مسیل طاسی بین تمام شرکت ها به رده چهلم برساند. آخرین باری که تسلا توانست درون جدول بهترین برندهای جهانی ظاهر شود، بوسیله سال ۲۰۱۷ برمی گردد. براساس ارزیابی اینتربرند، ارزش بازار این خودروساز برقی ۱۲/۷۵۸ میلیون دلار است. تسلا پس از کنار گذاشته شدن از فهرست در سال ۲۰۱۹، مظفر شد باردیگر تو میان ۱۰۰ برند مقدم جهانی و به نعوظ طاسی تو رتبه ی ششم خودروسازان استراحت گیرد. رتبهبرندارزش برندتغییر نسبت به سال 2019۱تویوتا۵۱/۵۹ میلیارد دلار۸- درصد۲مرسدس بنز۴۹/۲۶ میلیارد دلار۳- درصد۳بی ام و۳۹/۷۵ میلیارد دلار۴- درصد۴هوندا۲۱/۶۹ میلیارد دلار۱۱- درصد۵هیوندای۱۴/۲۹ میلیارد دلار۱ درصد۶تسلا۱۲/۷۸ میلیارد دلار---۷فورد۱۲/۵۶ میلیارد دلار۱۲- درصد۸آئودی۱۲/۴۲ میلیارد دلار۲- درصد۹فولکس واگن۱۲/۲۶ میلیارد دلار۵- درصد۱۰پورشه۱۱/۳۰ میلیارد دلار۳- درصد۱۱نیسان۱۰/۵۵ میلیارد دلار۸- درصد۱۲فراری۶/۳۷ میلیارد دلار۱- درصد۱۳کیا۵/۸۳ میلیارد دلار۹- درصد۱۴لندرور۵/۰۷ میلیارد دلار۱۳- درصد۱۵مینی۴/۹۶ میلیارد دلار۱۰- درصد

درون خارج از حیطه ی خودرو، برندهای فناوری ازجمله اپل و آمازون و مایکروسافت به نظم رده های ابتدا تا سوم را ازآنِ خود کرد ه اند و پهلو سایر برندهای دنیا کاملا برتری دارند. بوسیله طور کلی، اینتربرند اپل را با نرخ ۳۲۲/۹ میلیارد دلار به عنوان ارزشمندترین برند دنیا معرفی کرد و آمازون با ۲۰۰/۶ میلیارد دلار پس از آن قرار گرفت. شبکه های اجتماعی و شرکت های ارتباطی نیز تو همگی گیری جهانی ویروس کرونا توفیق هایی تجربه کرده اند.بیشتر بخوانید:شاسی بلند جنسیس GV70 معرفی شدمؤسسه کانسومر ریپورتس، فناوری سوپرکروز کادیلاک را برتر از اتوپایلوت تسلا دانسترنو مگان سدان ۲۰۲۱ شناساندن شدابرخودرو بوگاتی بولید شناساندن شددانکرورت D8 JD70 معرفی کردن شد
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از رویترز ولی بوسیله گفته فاوچی واکسیناسیون گسترده تیز اشتراکی احتمالا زودتر از میانه سال ۲۰۲۱ انجام نخواهد شد.

فاوچی در مصاحبه ای گفت: «ما تا پایان ماه نوامبر یا اوائل ماه دسامبر خواهیم دانست یک واکسن بی خطر و موثر هست خواه نه.»

«اما چنانچه منظور واکسن زدن بسرنوشت شوم دچار کردن عمده ای از جمعیت باشد که بتواند تاثیر شایان توجهی به خشکی امدن دینامیک شیوع بگذارد، احتمالا چنین کاری تا سه ماه دوم یا سوم سال آینده ایفا نخواهد شد.»

داخل حال حاضر بسیار از ۱۷۰ واکسن بالقوه برای کرونادر مراحل گوناگون آزمایشی استراحت دارند و دست کمینه ۱۱ واکسن به مرحله بازپسین خواه ثالث کارآزمایی بالینی رسیده اند.

از این میان چهار واکسن بالقوه کرونا که درون مراحل نهایی آزمایشی استراحت دارند، بوسیله برنامه تسریع تولید واکسن شانس آمریکا ایمنی مالی می شوند:

۱-واکسن باهم اتحاد کردن آسترازنکا که با انبازی دانشگاه آکسفورد مخلوق شده است و بر شالوده رویه ضعیف شده ای از آدنویروس است که ژن های کروناویروس را به بدن منتقل می یواش.

۲- واکسن همکاری مدرنا که بر بنیان mRNA یا RNA پیامبر برای ارجاع ژن های کروناویروس به داخل بدن است.

۳- واکسن همکاری آمریکایی فایزر و شرکت آلمانی بیوان مورد که آن هم از تکنولوژی mRNA استعمال می کند.

۴- واکسن شرکت آمریکایی جانسون اند جانسون که آن اندوه بر اساس آدنویروس است و بوسیله صورت تک دوزی تلقیح می شود. آشنایی با رویکردهای متفاوت بخاطر ایجاد واکسن کرونا
متخصصان باتجربه در مؤسسه ذهن ناب این اطمینان را در بین تمامی مشتریان و متقاضیان جدید خلق کردن کرده اند که کارهای ثبتی شرکت در مجموعه کاملا تخصصی و حرفه ای با بزرگداشت استانداردها و قوانین موجود برای تأسیس شرکت ها و مؤسسه ها انجام می شود.  اولویت اصلی مؤسسه ثبت شرکت ذهن ناب خریدار مداری و احضار خرسند مشتری است؛ از این رو، کارهای ثبتی درخواستی مشتریان را با مداقه و تو کمترین زمان امکان پذیر انجام می دهیم.ویژگی های مؤسسه ثبتی حافظه نابمشاوره ی مجانی ثبتی

در تمام زمینه های ثبتی (ثبت شرکت، ثبت برند، ثبت لوگو، دریافت کارت بازرگانی و...) به عارض تلفنی و تخصصی ادا می شود. سعی می کنیم بهینه راهکار بخاطر پیشبرد اهداف مشتری را نمایش کنیم.مسئولیت پذیری

مهم ترین مسئله در کار خدماتی مسئولیت پذیری کلکسیون تو قبال درخواست مشتری است. سعی کرده ایم خرسند مشتریان خود را طلبیدن کنیم. شروع شریک شدن ما آغاز مقاطعه است و کار کامل با متقاضیان.هزینه ی ناچیز امور ثبتی

هزینه ی ثبت شرکت نفقه ای خدماتی است و بیشتر نفقه ها مربوط بوسیله کارهای اداری و پستی و آگهی روزنامه ها است و نفقه ی کمتری بابت انجام کارهای خدماتی شهود می شود.زمان بندی دقیق

تمام تقلا مجموعه ی ذهن ناب در عرضه ی به موقع خدمات به مشتریان است. در کمترین زمان کارهای ثبتی شما را عمل خواهیم رحم.چونی کار مطلوب

با وجود متخصصان باتجربه و صنف ای داخل مجموعه، کیفیت ارائه ی خدمات زیاد رضای کننده است و به دوباره طرز کار نیاز نیست.مشاوره ی ثبت همکاری ها

بسیاری از افراد دوست دارند کارهای تأسیس مشارکت را خودشان اجرا دهند؛ از این رو، همیشه بوسیله دنبال راهنمای کامل ثبت همکاری در اینترنت و نامه ها می گردند. این در حالی است که واقعا نمی توان گفت که مجموعه ی تمام و باریک بین برای تربیت ثبت شرکت وجود دارد؛ چرا که گوناگون مشارکت ها (شریک سهامی، شرکت با مسئولیت محدود، شریک تضامنی، شرکت تعاونی، مؤسسه ی غیرتجاری، شرکت نسبی، شرکت مختلط سهامی و مشارکت ممزوج غیر سهامی) هر کدام با موضوعات مختلف لازمه ی ثبت دارند؛ بنابراین، بخاطر این کار تخصص و امتحان ی کافی می خواهد. درون مجموعه ی ثبتی حافظه ناب کارشناسان متخصص را بخاطر مشاوره ی دقیق هر جنس شرکتی دور تیمار جمع کرده ایم تا پاسخ گوی نیازهایتان باشند.

برای گرفتن راهنمای و مشاوره رایگان ثبتی می توانید با ما داخل ذهن ناب تماس بگیرید

https://zehnenaab.com

۰۹۱۲۲۹۳۸۲۱۸

۰۹۳۵۶۶۱۰۰۷۰

۰۲۱۸۸۶۶۰۵۸۱هزینه ی ثبت شرکت چقدر است؟

یکی از دغدغه های متقاضیان تأسیس مشارکت هزینه های ثبتی است که چگونه لحاظ می شود و این پرسش ها در ذهن مشتری نقش می بندد: نفقه ی ثبت شریک سهامی ویژه با مسئولیت محدود چقدر فرق می کند؟ تعرفه ی ثبت شرکت تو سال ۱۳۹۹ چقدر است ؟ هزینه ی ثبت مشارکت تو تهران با شهرستان ها فرق دارد؟ و... در جزء هزینه و تعرفه ثبت شرکت، وب سایت مؤسسه  ثبتی حافظه ناب کاملا این موضوع را تطویل داده ایم که می توانید با رجوع به این بخش، اطلاعات بیشتری کسب کنید یا اینکه با شماره های ما برای مشاوره مجانی ثبتی تماس بگیرید.هزینه های ثبت شرکتهزینه ی تعیین صیت شرکتهزینه های پستیهزینه ی حق الثبتهزینه ی حق الدرجهزینه ی آگهی روزنامه ی رسمی و کثیرالانتشارهزینه پلمپ دفاترهزینه ی تأسیس همدستی سهامی خاص با مسئولیت محدود فرق می کند؟

در جواب این سؤال باید بگوییم که بله، خرج ی ثبت هر سنخ شرکتی با بقیه فرق دارد و کنار اساس عواملی مانند حجم نظام نامه و موضوع شرکت و تعداد شرکا هزینه های ثبتی تأسیس شریک ها متفاوت خواهد وجود.

نکته اساسی:  مؤسسه ثبت شریک ذهن ناب درون ابتدای بست قرارداد خرج ی نهایی را اعلام می کند و تا انتهای کار، یک ریال به این هزینه اضافه نخواهد کرد. این نکته بسیار اساسی است و متقاضیان ثبت شریک باید به آن توجه ویژه ای کنند.بیشتر بخوانید:با واقعیت فروش مجازی همکاران سیستم آشنا شویدکسب درآمد دلاری در ایران با ایرانی کارتقرار دریافت تو ورق اول گوگل با ویکی دمیکسب در آمد دلاری با پلتفرم فریلنسینگ WINaTALENTدریافت ویزای شینگن از قاعده سرپرست مهاجر