لوگو ساز سه بعدی

۱۰ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

به گزارش همشهری آنلاین درون حالی که کام می رفت طبق ادعای مدیران پرسپولیس محمد نادری در روزهای اخیر با این باشگاه تمدید بطی ء اما احمد مددی مدعی شده این بازیکن در آستانه آبی پوش شدن است. حامی باشگاه استخلاص در خصوص اینکه آیا استقلال با محمد نادری مناظره کرده است خواه خیر، گفت: با او مذاکراتی داشتیم، ولی هنوز بوسیله مولود نهایی نرسیده ایم. 



مددی در خصوص اینکه می گویند باید وضعیتش با پرسپولیس مشخص شود، تاکید کرد: او قرضی از یک باشگاه بلژیکی آمده حیات و ما شرایط او را از طریق این حلقه بررسی می کنیم . این بازیکن دوست دارد که به استخلاص بیاید و امیدوارم به مولود برسیم.
ابررسانای دمای اتاق، یعنی ماده ای که قادر است عاری نیاز بوسیله سرمایش ویژه، الکتریسیته را با پایداری صفر از خود عبور دهد. این فناوری اعجاز آسا می تواند زندگی روزمره و شبکه های برقی را متحول کند. تا امروز ابررساناها باید در شرایط سرد و دماهای ذیل صفر نگه داری می شدند این مشکل، کاربرد ابررسانا در فناوری های جدید را محدود کرده بود.

ایالت ها سال است دانشمندان تصور می کنند دستیابی به ابررسانایی دمای اتاق غیرممکن است ولی در پنج سال گذشته، چند دسته پژوهشی درون بکلی جهان، رقابت برای دستیابی به ابررسانایی دمای اتاق را در آزمایشگاه های خود آغاز کردند تا اینکه بالاخره یکی از این گروه ها زیرفون شد.

پژوهشگرها داخل مقاله ی خود داخل نامه ی Nature از دستیابی به ابررسانایی دمای اتاق در ترکیبی حاوی هیدروژن، سولفور و کربن در دماهای اعلی اطلاع عدالت. بالاترین دمای ثبت شده برای ابررسانایی، منفی ۱۳/۱۵ درجه ی سانتی گراد حیات که گروهی از دانشگاه واشنگتن و مؤسسه ی کارنینگ در سال ۲۰۱۸ به آن دست یافتند. گروهی دیگر هم در مؤسسه ی شیمی ماکس پلانک در ماینز آلمان بوسیله رکورد دمای منفی ۲۳ منصب ی سانتی گراد دست یافتند؛ مانند رکوردهای قبلی، رکوردهای جدید در وضعیت فشار بالا به دست آمدند که دو میلیون و نیم برابر فشار هوای موردنیاز برای تنفس است. به گفته ی خوزه فلورس لیواس، فیزیک دان محاسباتی دانشگاه ساپینزای رم:این مولود دستاورد شکوه است، ما درون کشش چند سال گذشته از دمای منفی ۷۳ درجه ی سانتی گراد بخاطر ابررسانایی به منفی ۲۳ درجه ی سانتی گراد و اینک بوسیله دمای ۱۶ درجه ی سانتی گراد رسیدیم. اطمینان دارم بوسیله دمای ۲۶ درجه ی سانتی گراد بی قراری خواهیم رسید.

روانی های الکتریکی حامل بارهای الکتریکی اغلب از الکترون تشکیل شده اند. رساناهایی شبیه سیم های مسی، دارای تعداد زیادی الکترون با پیوند ناتوان هستند. با اعمال راسته الکتریکی، الکترون ها نسبتا آزادانه روانی مشخص می کنند اما تا اینکه رساناهای خوبی متشابه مس بی قراری دارای پایداری هستند زیرا هنگام حمل جریان برق مشتعل می شوند.

نفوذ ابررسانایی به معنی روند بدون ایستادگی الکترون ها است. این خاصیت شاید داخل نگاه اول غیرممکن به رویت برسد و درست مانند این است که انحصاری بتواند با سرعتی زیاد اوج تو مرکز شلوغ شهر رانندگی نرم و هیچ وقت به چراغ راهنما برخورد نکند؛ اما تو سال ۱۹۱۱، فیزیک دان هلندی بوسیله اشتهار هیک کامرلینگ اونس به این نتیجه رسید که چنانچه جیوه تا دمای چند درجه بالای صفر مطلق (منفی ۲۷۳ درجه ی سانتی گراد) سرد شود، به ابررسانا تبدیل می شود. او این پدیده را خیلی مهلت درون فلزاتی مانند قلع و سرب تیمار مشاهده کرد.

تا بطرف خانه ها سال پس از آزمایش اونس، ابررسانایی فقط درون دماهای بسیاری پائین امکان پذیر بود. در اواخر ۱۹۸۶ و اوایل ۱۹۸۷، گروهی از پژوهشگران آزمایشگاه IBM درون زوریخ مسبوق شدند، اکسیدهای مشخصی از سرامیک می توانند در دماهای بالای منفی ۱۸۱ منصب ی سانتی گراد به ابررسانا دگرگونی شوند. این دما از دمای جوش نیتروژن مایع (منفی ۱۹۶/۵ درجه ی سانتی گراد) بیشتر است. این پژوهش، روند وارسی ابررسانایی را متحول کرد و باعث افزایش مصرف آن در MRI-های بیمارستانی شد، در برابر کنترل نیتروژن سهل وساده آسان و کم نفقه است (هلیوم چیز ابکی سردتر اما پرهزینه تر است). جهش عظیم فوق در دهه ی ۱۹۸۰ این فرض را به وجود آورد که دستیابی به ابررسانایی در دمای حجره اندوه امکان پذیر است؛ ولی این خواب تاکنون بوسیله ثمر ننشسته حیات.دون فشار

ابررساناها زمانی فقره می کنند که الکترون های داخل آن ها با فونون ها همراه شوند. فونون بوسیله نوسان های موجود تو شبکه ی اتمی ماده گفته می شود. به عقیده ی نظری پردازان الکترون های هماهنگ با فونون ها می توانند عاری مقاومت حرکت کنند. در وضعیت دمای کم، این که ها می توانند درون انواع فراخ ای از مواد شکل بگیرند. نیل اشکرافت از دانشگاه کرنل در سال ۱۹۶۸، ثابت کرد هیدروژن عرشه فشارهای بالا به ابررسانا تبدیل می شود. در فشار بالا، اتم ها بوسیله یکدیگر نزدیک می شوند و والا برخی وضعیت زوج های الکترونی فونونی تشکیل می شوند.

دانشمندان به مدت بخانه برگشتن ها سال به قفا دریافتن شرایط مناسب بخاطر تولید ابررسانایی متشکل از هیدروژن و عناصر دیگر بودند که بتواند تو دماهای بالاتر و فشارهای پائین تر عمل کند. اکنون در پژوهش جدید، پژوهشگران دانشگاه روچستر برای مقدماتی جنین با ترکیب کربن و سولفور با نسبت یک به یک، توپ های کوچکی را ساختند و سپس این توپ ها را با تزریق سرگین هیدروژن بین دو الماس فشرده کردند. همچنین تلالو لیزر بوسیله مدت چند روزگار بوسیله این ترکیب تابیده شد تا یگانگی بین اتم های سولفور شکسته شود و رفتار الکترون های میزان تغییر کنند. کریستال به مشت آمده در ضیق کمتر پایدار نیست ولی ابررساناست.

دانشمندان هنوز به جزئیات دقیقی درباره ی عملکرد اختلاط فوق دست نیافته اند؛ اما درون حال توسعه ی ابزارهایی جدید بخاطر محاسبه ی ترکیب هستند و خوشبین هستند که بتوانند ترکیب را به متد ای تغییر دهند تا درون فشارهای پائین مرطوب هم ابررسانایی خود را حفظ کردن بطی ء. با فشار ۱۰۰ Gpa (گیگاپاسکال) می استعداد حسگرهای بسیاری کوچک با دقت متجاوز ارتفاع را تولید کرد. از حسگرهای دقیق مغناطیسی می نبوغ درون بررسی معادن و کشف احتراق نورونی تو مغز مردم و همچنین تاسیس حافظه های کامپیوتری استفاده کرد.مقاله های مرتبط:دانشمندان نوع جدیدی از ابررساناها را کشف کردندهر آنچه باید درمورد الکتریسیته و ماهیت آن بدانید

در صورتی که بتوان علاوه به خشکی امدن دمای حجره داخل ضیق محیطی هم به ابررسانایی رسید، تحولات عظیمی در فناوری شکل خواهند گرفت. به گفته ی رالف اسچیچر، معیار سازی کامپیوتری دانشگاه اپسالای سوئد، نادیده نیست اگر کامل این اتفاق ها تو دهه ی آینده رخ دهند.

تقریبا ۵ درصد از صاعقه تولیدی ایالات متحده درون جریان توزیع و احاله تلف می شود. حذف این اتلاف می تواند از صرف میلیاردها دلار هزینه جلوگیری کند و تأثیر مثبتی بر اقلیم دارد؛ اما ابررساناهای دمای اتاق نه تنها سیستم را دگرگونی می دهند بلکه به نعوظ کلی بنیان ساز سیستمی جدید می شوند. علاوه پهلو این مبدل ها و ژنراتورهای کوچک تر، مفت زیرفون و بهترین خیس خواهند شد. درحال مهیا از ذخیره ی کارمایه ابررسانایی برای رفع نوسان های کوتاه مدت درون شبکه های برقی استعمال می شود ولی این فناوری هنوز درون آغاز راه است زیرا سردسازی ابررساناها احتیاج بوسیله کارمایه زیادی دارد.

اما ابررساناهای دمای اتاق به خاص چنانچه در برابر میدان های مغناطیسی قوی متین باشند، روشی بهینه بخاطر پس انداز سازی مقادیر بالای انرژی در درازمدت مهیا می کنند و منابع کارمایه تجدیدپذیر مثل توربین های بادی خواه سلول های خورشیدی را بهبود می دهند.بیشتر بخوانید:کشف شگفت انگیز باستان شناسان تایلندیزیست شناسان پرنده ای پیدا کردند که خصوصیات نر و ماده را باهم داردپهپاد خورشیدی آلفابت و سافت بانک ، اینترنت LTE نمایش می دهدفیزیکدانان حد نهایی سرعت نغمه در جهان را تأیید کردندجت خصوصی ۸۱ میلیون دلاری ایرباس ACJ TwoTwenty معرفی شد
دقایقی پیش اپل موافق تشریفات هر ساله ی خود و طی رویدادی اختصاصی از نسل جدید گوشی های آیفون رونمایی کرد. آیفون های ۱۲ با بهبود و توان های متعددی همراه شده اند تا با ادامه ی راه نسل های پیشین، خود را به عنوان نیکوترین گوشی های هوشمند دنیا شناساندن کنند. 

یکی از قابلیت های جدید آیفون ۱۲ تجهیز به شیشه ی محافظ جدیدی است که اپل خلال همکاری نزدیک با کورنینگ موفق به ترقی و ساخت آن شده است. این شیشه ی محافظ سرامیک شیلد (Ceramic Shield) نام دارد که بوسیله ادعای اپل درون کاستی گوشی ۴ برابر (درون مقایسه با الماس های محافظ آیفون ۱۱) مقاومت بیشتری از خویشتن علامت می دهد. حضور کریستال های سرامیک در سرتاسر بلور ی محافظ کمک زیادی به پایداری آن داخل موافق ضربات اجنبی می بطی ء.مقاله های مرتبط:مقایسه آیفون ۱۲ اپل با برترین رقبای اندرویدیآیفون 12 داخل مقایسه با آیفون 11 چه ترفیع هایی داشته است؟

اپل بدوی شرکتی نیست که از سرامیک درون پیدایش گوشی های هوشمند خویشتن روزی برده است. این ماده که بسیار مقاوم و سبک است پیش تر درون قامت ی گوشی های هوشمندی شبیه می میکس شیائومی و گلکسی اس ۱۰ پلاس به کار محزون شده بود. اما اپل این ماده ی برقرار را درون شیشه ی محافظ نمایشگر به کار اسیر است تا از این شمارش منحصر به فرد باشد. بیشتر بخوانید:جمع بندی رویداد Hi, Speed اپلوالپیپرهای آیفون ۱۲ را از اینجا دانلود کنیدنگاهی به تغییرات نرخ سهام اپل و ورایزن در جریان برگزاری رویداد Hi, Speedبا لوازم جانبی آیفون ۱۲ و آیفون 12 پرو آشنا شویداپل فروش شارژر ۲۰ وات USB-C را آغاز کرد
چند روز پیش، اعلامیه ویدئویی منتسب بوسیله مدل متاخر لپ تاپ لنوو یوگا اسلیم ۷ آی (Lenovo Yoga Slim 7i) در توییتر علنی شد. ویدئو نمودار شده مدل کربنی یوگا اسلیم 7i را با تن ی سفیدرنگ نشان می دهد. لنوو سی و یکم مرداد امسال پنج لپ تاپ جدید خانواده ی یوگا را معرفی کردن کردکه اسلیم 7i یکی از آن ها بود. این لپ تاپ به نمایشگر QHD تقریبا بدون حاشیه و تراشه ی سراب یازدهمی سری تایگر لیک اینتل (Intel Tiger Lake) و پردازنده ی گرافیکی مجتمع مبتنی پهلو معماری Xe مجهز است.

ستبری و وزن لنوو یوگا اسلیم 7i به تزیین ۱۳٫۹ میلی متر و ۱٫۲۳ کیلوگرم است. داخل قوی ترین کانفیگ اسلیم 7i از ۱۶ گیگابایت حافظه ی رم LPDDR4X و یک ترابایت حافظه ذخیره سازی SSDPCIe M.2 استعمال شده است. درحالی که زمان مفرط زیادی از معرفی لپ تاپ های متاخر سری یوگا نمی گذرد، به نظر می رسد لنوو به فکر کردن ارائه ی مدل جدید محذوف است. 

ویدئو منتسب بوسیله Lenovo Slim 7i Carbon را یکی از افشاگران شناخته شده ی صنعت فناوری با نام کاربری WalkingCat در توییتر فاش کرد. متأسفانه این ویدئو جزئیاتی نظیر قیمت خواه تاریخ نمایش ی لنوو یوگا اسلیم 7i کربن را اعلام نمی کند. در بخشی از ویدئو، گفته می شود که لپ تاپ مذکور بوسیله شدت سفید و از کربنِ محکم ساخته شده و حد بیش سبکی دارد و بسیار منیع است. 



درحال حاضر، دقیقا نمی دانیم که باطراوت وسایل لنوو یوگا اسلیم 7i چیست؛ اما گفته می شود قطعات بوسیله کاررفته درون این لپ تاپ جدید، مشابه قطعات Yoga Slim 7i Pro است. ناگفته نماند Yoga Slim 7i Pro تو کانفیگ هایی با پردازنده اینتل خواه AMD به میدان عرضه شده وجود.  دیدگاه شما کاربران زومیت درباره ی ویدئوی فاش شده چیست؟بیشتر بخوانید:رشد میدان کامپیوترهای شخصی بوسیله بیشترین پیمانه خویشتن درون ۱۰ سال گذشته رسیدجعبه گشایی و نگاه نزدیک به مجیک کیبورد آیپد پروبهترین لپ تاپ های خصوصی ورزش (مهر ۹۹)طرح پیشنهادی اتحادیه اروپا: عرضه گوشی ها و لپ تاپ ها بدون اپلیکیشنِ ازپیش نصب شدهجعبه گشایی سامسونگ گلگسی تب ای 8.0 و 10.1 اینچ
به گزارش همشهری آنلاین محمود روحی بعد از خروج از باشگاه استقلال درون ارتباط تلویزیونی با شبکه خبر اعلام کرد که پیمان نامه خود با نساجی را بطلان کرده و ضرر و خسارت این اقدام را خواهد پرداخت. فکری گفت که قرارداد او با باشگاه بافندگی دون یک ملییارد بوده و او باید  ۵ برابر رقم قرارداد خویشتن که  ۴میلیارد تومان است را بوسیله عنوان حق فسخ صیقل کند. سرمربی نساجی گفت به برهان اینکه قرارداد خود با نساجی را کامل مطالعه نکرده حاضر است مبلغی که از رهایی به عنوان رقم قرارداد دریافت می نرم را  بوسیله نشانی ضایع بطلان به نساجی صیقل درنگ. کاپیتان قبلی استقلال حتی اعلام کرد خانه ام را با پول استقلال خریدم و اینک به خاطرخواهی استخلاص آن را می فروشم تا جریمه ی نساجی را بدهم.

 با این حساب تو صورتی که روحی مبلغ باطل پیمان نامه خویشتن را پرداخت کند مانعی برای حضور  روی نیمکت استقلال نخواهد داشت. موضوعی که نورشرق رییس کمیته تعیین وضعیت دایره لیگ حزن آن را تایید کرد. فکری امروز بعدازظهر قرارداد خویشتن با خلاصی را توشیح خواهد کرد. فکری اطلاع دادن کرد کادرفنی نساجی تو رهایی بی قراری او را اتصال خواهند کرد.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا،سردار عزیزاله ملکی، حاکم نیروی انتظامی گیلان، امروز  ۱۰ مهربانی با حضور داخل محل وقوع درگیری اراذل و اوباش در درمانگاه پورسینا رشت تقریر کرد: تو اثر گزارش بشریت به مرکز فوریت های نماینده ۱۱۰مبنی پهلو حادثه درگیری و تلاطم دسته پرسنل توسط تعدادی از اراذل و اوباش که تو ساعت ۱:۴۵ بامداد روز سه شنبه، ۸ مهربانی ماه در حیاط اورژانس بیمارستان پورسینا رشت بوسیله سرگذشت پیوست، بلافاصله با حضور عوامل نماینده در چیز پهن مراتب شناسایی و دستگیری مسببین این درگیری در دستورکار یگان های عملیاتی پلیس قرار گرفت.

فرمانده نیروی انتظامی گیلان افزود: بامداد همان روز در امتداد مطالعه ها یک نفر از عاملان واقعی این دعوا که در محور لشت نشا به کوچصفهان در حال تردد با خودرو انحصاری بود، معارفه و درون حین گریختن از مشت مأموران با اصابت گلوله نماینده به وی، اسیر و خودروی وی نیز توقیف شد.

سردار ارسی با اشاره بوسیله اینکه در امتداد معاینه ها، تعداد سه نفر دیگر از این اراذل و اوباش طی عملیات غافلگیرانه پلیس در خانه دادن رشت دستگیرشدند، گفت: سایر متهمان اصلی که پس از ادا شرارت، شهر رشت را به نشانه استان البرز زین کرده و به صورت مخفیانه قصد خروج از کشور را داشتند با اشرافیت اطلاعاتی پلیس طی اعزام تیم های عملیاتی بوسیله استان البرز در روز سیال طی یک عملیات غافلگیرانه در داخل یک دستگاه خودرو پراید شناسایی و دستگیر شدند و تعدادی غل سرد شامل قمه، قداره و چاقو از آنها کشف و پرونده شد.

وی با اصرار بر اینکه امان انسان خط قرمز پاسبان است و با مخلان تزیین و امنیت به شدیدترین وجه برخورد خواهد شد، تصریح کرد: پاسبان و دستگاه قضایی مصمم هستند با شدت هرچه بیشتر با مخلان کنف عمومی برخورد کنند.

حاکم نیروی انتظامی گیلان با اشاره به خرسند آدم از عملکرد مقتدرانه پلیس تو برخورد با هنجارشکنان، خاطرنشان کرد: شهروندان در رخ تلاقی با هر گونه مزاحمت از سوی اراذل و اوباش با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ وابستگی بگیرند.

سردار کفش تصریح کرد: پلیس در هر شرایطی اجازه عرض اندام و غلبه نمایی به اراذل و اوباش و مخلان آسایش مردم را نداده و با اقتدار کامل با آنها تلاقی خواهدکرد.
وسترن دیجیتال هفته ی گذشته اطلاع دادن کرد حساب کارت های حافظه ی میکرو SD سری WD Purple SC QD101 خود را افزایش داده است. کارت حافظه ی جدید وسترن دیجیتال که مخصوص اهداف نظارتی است، یک ترابایت حافظه ذخیره سازی دارد. کارت حافظه موردبحث خیر تنها ازلحاظ حجم داخلی رکوردشکنی می کند بلکه توانایی ایستادگی دربرابر انواع عوامل محیطی را دارد و اگر به شکلی درست مورداستفاده قرار گیرد تا ۱۶ سال به خوبی کار می یواش.

جدیدترین کارت ذهن ی میکرو SD وسترن دیجیتال که با نام WD Purple SC QD101 شناخته می شود برپایه ی حافظه ی BiCS4 از نوع ۹۶ لایه ی 3D NAND اختصاصی این همدستی تولید شده و از نوعی کنترلر اختصاصی کاربرد می درنگ که توانایی پشتیبانی از قابلیت بازرسی روی شرایط سلامتی کارت حافظه را دارد.

کارت حافظه وسترن دیجیتال از باس UHS-I استعمال می کند، بنابراین حداکثر سرعت خواندن و نوشتن متوالی آن، قابل قیاس با کارت های میکرو SD مدرن سری WD Purple خواهد بود (یعنی سرعت خواندن ۶۰ مگابایت برثانیه و سرعت نوشتن ۱۰۰ مگابایت برثانیه). کارت موردبحث همچنین دارای Speed Class 10 است و برچسب UHS Speed Class 1 را یدک می کشد تا حداقل سرعت نوشتن ۱۰ مگابایت برثانیه را وجهه دهد.

کارت حافظه ی WD Purple SC QD101 می تواند داخل دماهای بین ۲۵- درجه ی سلسیوس تا ۸۵ منصب ی سلسیوس بدون مشکل کار کند. به علاوه این کارت حافظه در طبق شرایط ردی آب و آسمانی و همچنین رطوبت زیاد ابدیت می آورد. همچون دیگر کارت های میکرو SD، کارت حافظه ی جدید وسترن دیجیتال همچنین برای راندمان ۲۴ ساعته تولید شده و درصورتی که به طور مداوم کار کند دچار هیچ مشکلی نمی شود. 



وسترن دیجیتال می گوید کارت حافظه ی یک ترابایتی WD Purple SC QD101 دارای حداکثر ۵۱۲ چرخه ی Program/Erase (موسوم به P/E Cycle) است (قطع ۵۱۲ ترابایت برای نوشتن) که با درنظرگرفتن استانداردهای SSD، کافی نیست. بوسیله علاوه سه نکته حیات دارند که باید بوسیله آن ها اشاره کنیم. نخست، کنترلرهای SD از فناوری پیشرفته ی ECC تکیه به خشکی امدن LDPC روزی مند نیستند و به همین دلیل کارت های حافظه هرگز نمی توانند ایستادگی تو سطح درایوهای SSDارائه دهند.

دوم، کارت های حافظه ی فلش مخصوص کارهای نظارتی در اکثر اوقات داده ها را به ترتیب می نویسند؛ این رویکرد تو نوشتن داده باعث استواری کمینه سرعت نگاشتن و مقاومت بیشتر این جنس کارت های ذهن به هنگام مقایسه با حافظه هایی که تو اکثر مواقع داده ها را به عارض تصادفی می نویسند (همانند SSDها) می شود.  سوم، در سرعت تقریبا ۶۰ مگابایت برثانیه، نوشتن ۵۱۲ ترابایت داده روی این کارت حافظه بوسیله ۵٬۹۲۶ روز یا ۱۶ سال زمان نیاز دارد. وسترن دیجیتال کارت حافظه ی یک ترابایتی خویشتن را با سه سال کفالت عرضه می کند، بنابراین توانایی های کارت حافظه، فراتر از زمان کفالت می رود.

البته دررابطه با پایداری کارت حافظه، یک نکته ی مهم وجود دارد. به هنگام استفاده از کارت حافظه ی جدید وسترن دیجیتال برای اهداف غیرنظارتی که به دفعات داده ها را بوسیله صورت تصادفی می نویسند، امکان پذیر است شماری از سلول ها بعد از مدتی دستخوش مشکل شوند؛ بجای کارت ذهن ی WD Purple SC QD101 به طور اختصاص بخاطر نوشتن داده ها با رعایت نظم بهینه سازی شده.

کارت ذهن ی یک ترابایتی WD Purple SC QD101 وسترن دیجیتال قرار است نوامبر ۲۰۲۰ (آبان و آذر ۱۳۹۹) دردسترس مصرف کنندگان فراغت بگیرد. درحال فراهم نرخ عرضه ی محصول را نمی دانیم. بیشتر بخوانید:وسترن دیجیتال دست به سازماندهی دوباره واحدهای کسب وکاری خود می زند980 پرو، جدیدترین حافظه SSD سامسونگ معرفی شدهسته جدید آرم Cortex-R82 با هدف گیری ذهن های SSD پیشرفته و پردازش در حافظه معرفی شدوسترن دیجیتال در تلاش بخاطر بازتعریف یکای «دور داخل دقیقه» استوسترن دیجیتال از درایوهای ArmorLock با قابلیت رمزگشایی با بلوتوث رونمایی کرد
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سپهبد حسین خلاصی درباره اصیل اخیر بی بی سی فارسی درون مورد جلسه فرماندهان سپاه در میانه دفاع مقدس گفت: ما در زمان بحران دو جریان مغایرت داشتیم؛ یک جریان نفاق آشکار وجود که همان منافقین بودند که به صدام پناهنده شدند و اخبار و معلومات هیاهو را یا به صورت خالی کردن تلفنی یا به شفیع نفراتی که داشتند، در جوانمردی صدام می گذاشتند.

جانشین قرارگاه ثارالله تهران با پیش روی اینکه یک مسئله نفاق پنهان هم داشتیم که در دکه آقای منتظری جمع شده بودند، اظهار کرد: این روند که تبلور آن تو داماد آقای منتظری و برادر دامادش، سید مهدی هاشمی بود که بعدا اعدام شد، از ساده لوحی آقای منتظری استفاده و احساس می کردند که می توانند همه کارهایی که مدنظرشان است را از عادت ایشان ایفا دهند. ایشان شیخ مختار و عذاب کشیده ای بود ولی متاسفانه بسیار میسر بود و روی ایشان اثر می گذاشتند.

سپهبد استقلال ادامه داد: آنها اولین کاری که کردند، این بود که توانستند با روانی سازی به رویه ای که کسی بی قراری متوجه چگونگی آن نشود - بوسیله فکر صلاحیت های فقهی و سابقه مبارزاتی که آقای منتظری داشت - توانستند در مجلس خبرگان ایشان به عنوان متین مقام رهبری رای گیری کنند، بدون اینکه با امام مشورت یا صحبتی کرده باشند.  

وی با پیش روی اینکه بعدها امام (ره) در نامه ای فرمودند که والله از همان فاتحه من با قائم مقامی آقای منتظری ضد بودم و با من غصه مشورت نشد، تصریح کرد: این جریان دنبال بازوی دوم هم بودند یعنی گند را بوسیله عنوان یک قدرت برای خویشتن می خواستند بنابراین جریانی بر علیه فرماندهان آن مقطع سپاه جماز کردند دو نفر مد نظرشان بود یکی مهدی هاشمی مسئول واحد انقلاب های ارتش که بعدها به افترا همکاری با ساواک و جنایت مرحوم شمس ابادی و دو نفر دیگر و عامل پا بر جا نفوذ در بیت منتظری اعدام شد و دیگری بی آرامی آدم بدی نبود لیکن بوسیله بیت آیت الله منتظری خوش بین بود و تابع آنان حیات.

سردار نجات افزود: زمانی که ما درگیر جنگ بودیم و حاجت به اتحاد داشتیم، این افراد جریانی توسط تعداد محدودی از برادران یکی از  یگان های ما سفت کردند که موجه و پاک بودند ولی آنها اینطور وانمود کردند که فرمانده وقت طاس سپاه در جبهه ها خیانت می کند، تو صورتی که تو آن موقع همه تلاش محسن رضایی معطوف بوسیله این حیات که همه نیروها و سلیقه ها را جمع نرم تا در جبهه پیشروی انجام دهد.  

این حاکم دوران دفاع مقدس با بیان اینکه آن سیلان قبل از عملیات بدر در جلسات مختلف کنار علیه فرمانده لحظه کل سپاه موضع گیری کردند، خاطرنشان کرد: تا اینکه در میتینگ ای هم آقای منتظری به خدمت امام رسیده و گفته بود که فرمانده گند کودتا می کند که معصوم چون می دانست این از کجا آب می خورد، به آقای منتظری گفته بود اینها که بچه های خودمان هستند، بگذارید براندازی کنند. بچه های خودمان که علیه ما کودتا نمی کنند.  

سردار استقلال با اعتراف اینکه مسئله کودتای بهار به عنوان تغییر فرمانده کل گند و گذاشتن فردی هم راستای خودشان در مشت دکه آقای منتظری بود، پیش روی کرد: آنها همان بلوا را راه انداختند که تو آن زمان فرمانده ارتش پاسخ گیرایی را داد که تصویب نکردند. نهایتاً امام (ره) پیامی توسط آیت الله شهید محلاتی دادند که درون پادگان ولیعصر قرائت شد. مبدا معصوم افرادی که این بلوا را با راه انداختند، اندرز کرد و گفتند فریب نخورید ما با غوغاسالاری فرمانده عوض نمی کنیم. الان لحظه بحران است همگی باید بوسیله غوغا توجه کنید.  

وی افزایش کرد: ایشان گفتند چون می دانم شما فریب خورده اید و به اصطلاح خائن نیستید، شما را می بخشم، بروید قفا هیاهو. چنانچه پس ازآن از این کسی این قضیه را ادامه دهد، آن موقع تلاقی دیگری می کنم. آن برادران حزن در برابر فهمیدند که مغلوط کردند و مسیر قباحت را طی کردند، اتفاقاً داخل یگان های دیگر به رخساره ناشناس رفتند، جنگیدند و یکی، دو نفر از آنها که من یادم هست، شهید شدند.  

ولیعهد قرارگاه ثارالله تهران با اقرار اینکه بعضی از آن افراد قرین اکبر گنجی که خود او هم عامل بیت منتظری و سیدمهدی هاشمی ها بودند، همان فتنه انگیزی ها را ادامه دادند که منجر به فرارشان از ایران شد، عنوان کرد: طیف اکبر گنجی و اینها که سنجیده کار مغایرت را اجرا می دادند، همین الان اندوه در خارج از کشور با رسانه های تلخ شرکت می کنند ولی جریانی که نیرنگ زده بودند، شهید شدند.

در همین زمینه:  خاصیت عطاءالله مهاجرانی به مستند کودتای بهار بی بی سی فارسی فایده نوک تیز مشاور مهتر جمهوری به نجیب بی بی سی درباره جلسه فرماندهان ارتش بشنوید | صدا تمام نشست محسن رضایی با معترضان داخل سال۶۳
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایرنا، سردار عبدالرضا ناظری روز سه شنبه داخل جمع خبرنگاران گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فهرج با عمل اقدامات اطلاعاتی از عبور محموله سنگین مواد افیونی از این شهرستان خبردار شدند و موضوع را در اجازه کار راحتی دادند. مأموران پاسبان در روستای علی آباد چاهدگال به یک دستگاه خودرو نیسان تلاقی کردند و باسرنشینان مسلح آن درگیر شدند که متأسفانه ستوان غره هادی رئیسی، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فهرج در این درگیری به منصب رفیع شهادت نائل آمد. شهادت رئیس نماینده مبارزه با مواد افیون فهرج در درگیری با قاچاقچیان

حاکم انتظامی استان کرمان تصریح کرد: خودرو اشرار از محل درگیری متواری شد اما با سرعت عمل و هوشیاری مأموران پلیس داخل اندک از یک ساعت محبوس و قاتل مسلح دربند شد. ۲ قبضه غل ممنوع و مقادیر زیادی تسلیحات داخل این عملیات کشف شد و مأموران داخل نظارت از خودرو ۴۴۳ کیلو و ۸۰۳ گرم تریاک، ۱۱۹ کیلو و ۴۰۱ گرم حشیش، ۱۵ کیلو شیشه و ۱۱ کیلو ۳۰۰ گرم هروئین کشف کردند.

سردار ناظری گفت: پلیسکرمان با شهادت فرزندان سبزقامتش جسم خم نمی کند بلکه قوی تر می شود و با طولانی توان با قاچاقچیان مواد افیونی مقابله می بطی ء.