لوگو ساز سه بعدی

حالا مدتی است که وان پلاس به یکی از مشهور ترین همدستی های چینی سازنده تلفن همراه تغییر شده است. این تولیدکننده متشابه بسیاری از شرکت های چینی، شروع به فروش گوشی مقرون به نفع با کیفیت کم قیمت کرد و پس از مدتی موفق شد درون بازار چندین کشور متنوع واکنش نرم. به تازگی گزارش جدیدی از وان پلاس در فضای رمزی منتشر شده است که بعضی محدودیت های نمایشگر گوشی هوشمند آینده آن را مشخص می کند.

از سال گذشته و با تولید گوشی هوشمند 7 Pro، وان پلاس داخل حال سعی برای پیشرفت عملکرد نمایشگر مایع (Fluid Displays) است که می تواند نرخ ترمیم ۹۰ و ۱۲۰ هرتزی نمایش دهد. این قابلیت برای اهداف بازاریابی، تو همگی ی محصولات این شرکت به جاهل از یکی از آن ها، برجسته شده است. اما دستگاهی که فراغت ازاله از این ویژگی پشتیبانی کند، کدام محصول این شرکت است؟مقاله های مرتبط:نسخه محدود وان پلاس نورد با رنگ جدید رونمایی شدوان پلاس نورد دربرابر آیفون SE می 10 لایت و سایر رقبا

ما داخل حال صحبت کردن درباره ی وان پلاس نورد N100 هستیم. این گوشی هوشمند درکنار Nord N10 درون اواخر اکتبر رونمایی شد. شرکت سازنده این مایه را بخاطر شماره ای رسول است تا آن را بررسی و نظرات خود را در فضای مجازی منتشر کنند. در فهرست مشخصات این دستگاه یک نمایشگر ۶۰ هرتزی دیده می شود. این روند کمی تعجب آور است؛ در مقابل راحتی حیات گوشی سابق الذکر تباین های اندکی با Oppo A53 و A53s داشته باشد؛ هر دو وسیله یادشده دارای نمایشگرهای ۹۰ هرتزی هستند.

وان پلاس امروز از راز صفحه نمایش گوشی N100 پرده برداشت. طبق گفته ی مسئولان این شرکت، گوشی هوشمند یادشده نیز دارای پنل ۹۰ هرتزی است و گزینه ای در تنظیمات دستگاه بود دارد که کاربران می توانند با مصرف از آن، نرخ ترمیم دستگاه را بین ۶۰ و ۹۰ هرتز انتخاب کنند. البته گفته می شود نرخ ترمیم پیش تخیل روی ۶۰ هرتز تنظیم شده است. در ادامه می توانید اسکرین شات منتشرشده از تنظیمات نرخ ترمیم این دستگاه را مشاهده کنید:



 پس از اینکه Android Authority یک دستگاه  Nord N100 را در انگلستان خریداری کرد و متوجه شد دارای پنل ۹۰ هرتزی است، وان پلاس اظهارات قبلی خویشتن در مورد ارسال تلفن با صفحه نمایش ۶۰ هرتزی را پس گرفت. این شرکت در جدیدترین خبر خود گفت:گوشی N100 بوسیله نمایشگر ۹۰ هرتزی مجهز است. نرخ نوسازی نهایی بوسیله تنظیمات، برنامه های استعمال شده و محدودیت های پردازش بستگی دارد.

عبارت انتها یعنی «ویژگی پردازش» می تواند بخاطر فهمیدن اینکه چرا وان پلاس در تبلیغات خود بوسیله ویژگی مذکور اشاره نکرده است، بوسیله ما سرنخی بدهد. اگر کاربر حالت نرخ ترمیم ۹۰ هرتزی را فعال کند، خراش ی اسنپدراگون ۴۶۰ آن نمی تواند در تمام مدت تجربه کاملا روانی ارائه دهد که شادمان کننده باشد. مسئله ی سابق الذکر مقدور است دلیل این باشد که چرا این همدستی از مبدا وانمود کرد چنین قابلیتی اصلا بود ندارد و دردسترس حلق.

تا اینکه اگر این طور باشد، کم جلوه اعطا کردن توان های یک ثمر توسط سازنده ی آن امر عجیبی است؛ به خصوص که جزء های بازاریابی معمولا دوست دارند دقیقا عکس این کار را ایفا دهند. حتی بعضی مواقع دیده است که شرکت های سازنده به متد ای محصول خود را اعلان می کنند که گویی با نبود آن مشکلی در زندگی ما به بود می آید. اما به طور کلی، احتمالا دارد وان پلاس به معرفی کردن نبوغ هایی که امتحان کاربری را بهتر نمی کنند، علاقه ای نداشته باشد.

دیدن شما کاربران زومیت درباره ی این رفتار وان پلاس و ویژگی مکتوم نمایشگر N100 چیست؟بیشتر بخوانید:سونی اکسپریا ۱۰ مارک ۳ احتمالا نخستین گوشی 5G میان رده سونی خواهد بوداحتمال ساخت گلکسی زد فیلیپ لایت سامسونگ وجود دارداولین اطلاعات از دوربین و صفحه عرضه می ۱۱ پرو فاش شدآیفون ۱۲ پرو مکس بیشترین امتیاز دیسپلی میت را دریافت کرداپل کارمزد اپ استور را بخاطر برخی توسعه دهندگان به ۱۵ درصد کاهش می دهد
  • ۹۹/۰۸/۲۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی