لوگو ساز سه بعدی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روزنامه ایران، یک سال پیش انفراد در رابطه با اورژانس مدعی شد که پسرش زخمی شده است. پس از محضر تکنیسین های اورژانس مشخص شد که فرزند جوان پهلو معلول برخورد تن تر مجروح شده و پس از دقایقی فوت کرده است. این موضوع موجب شد امدادگران اورژانس در تماس با پلیس موضوع را گزارش کنند و تو ادامه مأموران تحقیقات موجودی را آغاز کردند و متوجه شدند که این پسر جوان بوسیله قتل رسا است.

پدر فرد مقتول در توضیح تصادف بوسیله نماینده گفت: پسرم وقتی به خانه آمد زخمی بود. او درون فقره خرید و خرید مشروبات الکلی وجود و با دوستانش هم مغایرت زیادی داشت. شاید همین موضوع باعث درگیری و قتل او شده باشد. این اظهارات علت شد مأموران به یکی از دوستان مقتول بوسیله نام سعید ظنین شوند و او را تک بازجویی قرار دهند اما به خراج ای نرسیدند. تو ادامه با مشاهده چند لکه خون روی دیوار خانه، مأموران کار تحقیقات را به قیافه میدانی و از همسایه ها آغاز کردند. یکی از همسایه ها به مأموران گفت: روز تصادم صدای درگیری مقتول و برادرش را شنیدم و خاطر می کنم قتل در مسکن قیافه داده است.

مأموران در دامنه بعدی به سراغ نیما برادر مقتول رفتند که در همان مراحل نخستین بازجویی بوسیله قتل برادرش نریمان اشعار کرد و گفت: نریمان مدت زیادی تو کار فروش مشروبات الکلی بود و از آنجا که ما خانواده ای معتقد هستیم، پدر و مادرم از این موضوع هنگفت زحمت می کشیدند. نریمان چند بار اندوه به فکر کردن همین موضوع توقیف و حبس شده حیات اما سپس از آزادی دوباره کارش را ادامه می داد. دو سال پیش او را درون لمحه جابه جایی مشروبات الکلی بازداشت کردند. نریمان انتظار داشت که پدر و مادرم به او کمک کنند تا آزاد شود اما خانواده ام وقتی او با خانه مناسبت پژمرده بود تا معارفه دستگیری اش را بدهد، جناب نداشتند و نریمان تامل می کرد که آنها از عمد تلفن را جواب نمی دهند. به همین فکر از آنها کینه داشت و حتی خیال می کرد که پدر و مادرم او را لو داده اند. پس ازآن غصه محکوم به حبس شد و به زندان افتاد. تا اینکه با شروع کرونا، برخی بردگی ها به مرخصی آمدند و نریمان غم توانست مرخصی بگیرد اما بوسیله محض ورودش به خانه با پدرم درگیر شد. او مدام پدر و مادرم را آزار می عدل.

متهم بوسیله قتل در توضیح روز وقوع نیز گفت: آن روز وقتی بوسیله بناء آمد، مطلع به فحاشی به پدرم کرد و سپس غصه به سمت او حمله کرد و ضربات زیادی کنار بدن نحیف پدرم که مردی معمر است، زد. من او را گرفتم تا پدرم را کتک نزند اما مشت بردار نبود. من زدمش و خواستم از بناء بیرونش کنم که از جیبش چاقویی درآورد و پدرم را تهدید کرد. همین فرمان او باعث شد اوقات تلخ بشوم و کنترلم را از دست بدهم. چاقو را از او گرفتم و به سمتش پرتاب کردم که چاقو به او خورد و زخمی شد. قصدم کشتن او نبود. فقط می خواستم از پدرم دفاع کنم و به برادرم بفهمانم که ضایع ندارد پدرمان را کتک بزند. بعدش آنقدر ترسیدم که به پدرم گفتم مرا تحویل پلیس ندهد و او بی آرامی قبول کرد. قرار شد بگوییم که یک نفر نریمان را کشته و ما خبر نداریم.

سپس از اعترافات متهم، کیفرخواست علیه او صادر و پرونده بخاطر محاکمه به شعبه ۱۰ دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد. در میتینگ رسیدگی، بابا و مادر مقتول اعلام کردند هیچگاه شکایتی ندارند و از قضات خواستند پسرشان را بخشیدن بطی ء. متهم نیز از پدر و مادرش و قضات تقاضای بخشش کرد و بدین ترتیب با فرجام میتینگ دادگاه، قضات بخاطر صدور رأی مسبوق شور شدند.
  • ۹۹/۰۸/۲۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی