لوگو ساز سه بعدی

اواخر اسفند سال گذشته، نوبیا گوشی جدیدی به اشتهار رد مجیک 5G رونمایی کرد که از ورق ارائه ۱۴۴ هرتز و پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ و تدبیر خنک کننده ی توانمند نصیب می برد و گوشی گیمینگ باکیفیتی به شمار می آید. حال پس از ماه ها، معیار جدید این گوشی بوسیله شهرت رگه مجیک ۵ اس نوبیا (Nubia Red Magic 5S) با بهبودهایی درخورتوجه رونمایی شده است.

در رد مجیک 5S، سیستم یخ کننده تا حد یدکی تبدیل پیدا کرده تا بازدهی اش بسیار بیشتر شود. سیستم یخ کننده ی گوشی متاخر نوبیا محفظه ی بخار با روکش نقره را محتوی می شود. سایر مشخصات فنی و البته طراحی معنوی رد مجیک 5S و حتی ابعاد آن شباهت بسیار زیادی بوسیله رد مجیک 5G دارد.

تصویری که در بالا می بینید، یکی از لوازم جانبی گوشی رد مجیک 5S با معروفیت Ice Dock را نشان می دهد که به پشت گوشی می چسبد و در روند خنک سازی دستگاه معلول مثبت می گذارد.

یکی از نکات اساسی مربوط بوسیله رد مجیک 5S سیستم یخ کننده ی جدید آن است که مقابل ادعای نوبیا، با نقره آب کار کننده شده است. این جهیز می تواند درزمینه ی یخ سازی مایه عملکردی بهتر از لوله های حرارتی مسی استفاده شده در بسیاری از گوشی های هوشمند ارائه دهد. استفاده از جهیز خنک کننده ی زورمند تر درنهایت باعث می شود گمان کندشدن گوشی در جای پا داغ شدن بیش ازحد کاهش پیدا کند.

در نظر داشته باشید رد مجیک 5S همچون 5G فن خنک کننده ی داخلی دارد؛ ولی از سیستم جدید نوبیا با عنوان Trinity Coolng حزن بهره می گیرد. سیستم Trinity Coolng یک لوله ی خنک کننده ی ابگونه و مواد حرارتی درون ابعاد نانو و حسگرهای دماسنج را شامل می شود و ۴٫۳ درصد فرایند تهویه را بهتر انجام می دهد. نوبیا می گوید رد مجیک 5S نخستین گوشی جهان است که از پوشش نقره روی محفظه ی تبخیر یکروز می برد تا سیستم یخ کننده را بهبود بخشد. 

رد مجیک 5S همچون رد مجیک 5G به فنی چرخان مجهز است که در هر دقیقه، ۱۵ هزار دور می چرخد و روی خنک ماندن وسیله پی بسیار مثبتی می گذارد. امکان شارژ رد مجیک 5S با فناوری ۵۵ وات وجود دارد. این فناوری باعث داغ شدن باتری می شود و حضور جهیز خنک کننده ی پرعضله نگرانی ها را از بین می برد.



در پنل جلویی رد مجیک 5S نوبیا، صفحه نمایشی AMOLED با ابعاد ۶٫۶۵ اینچ و صراحت فول HD پلاس (کمیت ۲،۳۴۰ داخل ۱،۰۸۰ پیکسل) به چشم می خورد که تو بخش های بالایی و پایینی آن حاشیه ای اندک وجود دارد. صفحه ارائه گوشی نرخ ترمیم ۱۴۴ هرتز دارد و از نرخ استاندارد برداری لمسی ۲۴۰ هرتز پشتیبانی می یواش. تو این گوشی، از کلیدهایی اختصاص استفاده شده که از نوع خازنی هستند و با لمس می نبوغ از آن ها استفاده کرد. این کلیدها از نرخ لمسی ۳۲۰ هرتز برخوردارند تا امتحان ای بهینه هنگام امتحان ی بازی های رقابتی بوسیله کاربر ارائه شود. نوبیا از اعمال بهبود در درنگ افزار Game Space نیز خبر می دهد؛ نرم افزاری که بوسیله کاربران کمک می بطی ء تنظیمات گوشی را برای بهینه سازی تجربه ی ورزش تغییر دهند.



پنل پشتی گوشی متاخر نوبیا میزبان دوربیناصلی ۶۴ مگاپیکسلی با حسگر سونی IMX686 و دوربین دوم ۸ مگاپیکسلی با لنز فوق فراخ و دوربین سوم ۲ مگاپیکسلی با لنز ماکرو است. در پنل جلویی گوشی جدید نوبیا، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی دیده می شود. همچون بسیاری دیگر از گوشی های گیمینگ، رگه مجیک 5S همچنین از نورپردازی RGB پشتیبانی می کند.

رد مجیک 5S مانند مدل پیشین خود از تراشه ی اسنپدراگون ۸۶۵ کوالکام استفاده می نرم. این تراشه ی هفت نانومتری کوالکام که حداکثر سرعت کلاک ۲٫۸۴ گیگاهرتز را ارائه می دهد، متشکل از هشت هسته است که چهار هسته از جنس Cortex A77 و چهار هسته ی دیگر از نوع Cortex A55 است. در این خراش از پردازنده ی گرافیکی آدرنو ۶۵۰ استفاده شده است.

این گوشی گیمینگ از ۱۶ گیگابایت حافظه ی رم LPDDR5 و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی پرسرعت UFS 3.1 نصیب می سرما و به رخساره پیش فرض با رابط کاربری Red Magic OS برپایه ی جهیز عامل اندروید ۱۰ ارائه می شود. باتری به کاررفته داخل گوشی جدید نوبیا ۴،۵۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۵۵ وات است؛ البته در قوطی ی گوشی شارژر ۱۸ وات قرار داده شده.







نوبیا رد مجیک 5S قرار است در دو رنگ روانه ی راسته شود: نقره ای مزین شده و خیساندن طعم جزیی های آبی و قرمز. کانفیگ پایه ی رد مجیک 5S نوبیا مجهز به ۸ گیگابایت ذهن ی رم و ۱۲۸ گیگابایت ذهن ی ذخیره سازی ۳،۷۹۹ یوآن (وزن ۵۴۲ دلار) و کانفیگ قوی مرطوب مجهز بوسیله ۱۲ گیگابایت حافظه ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ی پس انداز سازی ۴،۳۹۹ یوآن (تقریبا ۶۲۸ دلار) و قوی ترین کانفیگ فراهم به ۱۶ گیگابایت حافظه ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ی ذخیره سازی ۴،۹۹۹ یوآن (تقریبا ۷۱۵ دلار) قیمت دارد. گفتنی است  ابتیاع رسمی نوبیا رگه مجیک 5S داخل چروک از اول اوت ۲۰۲۰ (۱۱ مرداد ۱۳۹۹) و در بازارهای بین المللی از سپتامبر ۲۰۲۰ (شهریور و مهر ۱۳۹۹) آغاز می شود.بیشتر بخوانید:شیائومی یکی از قابلیت های iOS 14 را به MIUI 12 می آوردریلمی C15 بوسیله طور رسمی معرفی شدگوشی شیائومی با تراشه اسنپدراگون 865 امتیاز ۶۸۷،۰۰۰ را درون انتوتو تصرف کردگلکسی M01 نابینا سامسونگ با اندروید ۱۰ Go رونمایی شدافشای اولین رندر موتورولا ریزر 2020
  • ۹۹/۰۵/۰۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی