لوگو ساز سه بعدی

با چشم پوشی چند هفته از حذف سپرده های بلندمدت و به صرفه ی اپراتورهای مسلط موبایلدر کشور داخل درگاه های صیقل مختلف، به نظر می رسد همراه اول و ایرانسل درنهایت مغلوب پر اب گیری های راه اندازی انتظام مقررات شدند.

پس از آنکه اختیارات رگولاتوری برای برخورد با اپراتورهای متخلف افزایش یافت و جریمه ی ۶۰۰ میلیارد تومانی برای همراه مقدمه و ایرانسل منظور شد، تنها ۴۸ ساعت فرصت داده شد تا بسته های اینترنت تلفن همراه به حالت قبل بازگردد. به دیدن می رسد با عاقبت یافتن این مهلت زمانی، نمایش بسته های اینترنت ایرانسل تنها در اپلکیشن ایرانسل من به حالت سابق بازگشته است.

شب پیش حسین فلاح جوشقانی، مهتر راه اندازی تنظیم هنجار و ارتباطات رادیویی این خبر را در توئیتر اعلام کرد: «امشب دو اپراتور تلفن همراه امانت های اینترنتی بلندمدت و پرطرفدار حذف شده ی خویشتن را باز می گرداندند. توضیحات بیشتر را فردا درون مصاحبه با رسانه های پرسنل بوسیله سمع و رویت آدم خواهیم رساند.»

با وجود این اعلام، هنوز تغییری در نحوه ی ارائه بسته های اینترنت همراه اول، نه درون اپلکیشن و نه ازطریق USSD مشاهده نمی شود. پیش نمدار مدیرعامل همراه اول گفته وجود که هیچگاه سپرده ی اینترنتی حذف نشده و تنها درگاه های ارائه دهنده ی این ودیعه ها تغییر کرده اند.

حال باید دید که آیا همانند جنین هایی که رگولاتوری پیش از این داده بود، آیا خسارت کاربرانی که در این مدت رفتار بوسیله خرید بسته اینترنت کرده اند نیز بازگردانده می شود یا نه.

به روزرسانی زمانه ۱۳:

باوجود اینکه اعلام شده حیات بسته های بلندمدت عاری تغییری در تعرفه باید از شب گذشته به اپلیکیشن های اپراتورها و درگاه USSD افزودن شده باشند، با عفو ۱۴ ساعت هنوز غم این اتفاق نیفتاده است.

سپرده های اینترنت ایرانسل هنوز به طور کامل به اپلیکیشن ایرانسل غلام افزودن نشدند و ازطریق USSD همچنین داخل دسترس قرار ندارند. بااین حال روابط اشتراکی ایرانسل اخبار می بطی ء که تمامی بسته ها به حالت قبل بازگشته اند و هرگونه تغیری درحال بررسی است. علاوه کنار این، بها بسته ها با افزایشی نسبت به ارج ودیعه ی موجود در وب سایت به چشم می خورد.

گرایش می رود همراه اول تیمار امروز تمام امانت های خود را بوسیله حالت قبل بازگرداند.

به روزرسانی ساعت ۱۴:۳۰:

همراه فاتحه بالاخره بسته های اینترنت مدت دار و بوسیله صرفه را به درگاه USSD و اپلیکیشن خود بازگرداند. البته در فداکار گزینه ها گواه اضافه ارزش تا ۱۵ درصد و اندکی تباین در بسته های ارائه شده هستیم. برای مثال درون بخش بسته های یک ماهه حضرت USSD، گزینه ی ۷۵ گیگابایتی دیده می شود که داخل وب سایت فروشگاه همراه مبدا به چشم نمی خورد. فداکار بسته های قدیمی هم حذف شده اند اما بسته های اینترنت ایرانسل مغایرت بیشتری را علامت می دهند. برای شهید امانت ی چهارماهه که تا دیروز در اپلیکیشن ایرانسل غلام بوسیله چشم می خورد، زمان حال دیگر در گزینه های نمایش شده حیات ندارد.

در ماه اخیر، مرجع جامع تیز بسته های اینترنت موبایل وب سایت ایرانسل و فروشگاه همراه شروع وجود ولی با مقایسه ی طرح ها در حضور های مختلف می توان مشاهده کرد که اکنون اپلیکیشن و USSD فهرست طولانی تری را بوسیله کاربر عرضه می کنند. با این تفاسیر بوسیله نظر می رسد که باید منتظر تغییریافتن بسته ها در فروشگاه و وب سایت اپراتورهای موبایل، و تغییر قیمت آن ودیعه ها همچنین باشیم.

دو اپراتور هنوز نسبت به افزایش ارج برخی سپرده های خود واکنشی نشان نداده اند، بااین حال بسته های بلندمدت برابر مصوبه ی کف تعرفه ارائه می شوند که اپراتورهای مسلط میدان را حلال می کند تا سه گانه مرتبه در سال، بسته هایی والا بها مصوب ارائه کنند. رگولاتوری اعلام کرده که برای تحول قیمت این بسته ها حاجت به گرفتن مجوز سازمان است که با توجه به ائتلاف های اخیر انتظار نمی رود نسبت بوسیله افزایش قیمت ها اتفاق نشان دهد. باری، هنوز سخنان مهتر سازمان رگولاتوری با رسانه های جمعی را نشنیده ایم و با توجه بوسیله گفته ای ازسوی مدیرعامل همراه اول،به دلیل افزایش هزینه های شرکت، تکثیر تعرفه اینترنت موبایل نیز متباعد به دید نمی رسد.بیشتر بخوانید:همه گیری ویروس کرونا در ایران از نگاه آمار و ارقام [به روزرسانی: ۲۷ مرداد ۹۹]رؤیای اینستاگرام وطنی کنار باد رفت؛ لنزو تعطیل شد [به روزرسانی]پخش هر برنامه ای داخل رسانه های صدا و شمایل مجازی به مجوز ساترا نیاز داردسورنا ستاری: طولانی برگ برای مقابله با کرونا در داخل قلمرو تولید می شودترافیک ورودی اپراتورهای تلفن همراه افزایش یافته است
  • ۹۹/۰۵/۲۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی