لوگو ساز سه بعدی

۱۰ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

فارغ از آن که غذای حقیقی سفره ی شب یلدای شما چه باشد، به هر حال شهد و آجیل هم بخش مهمی از پذیرایی این شب خواهد بود. درواقع بعد از هندوانه و انار، تنقلات اصلی ترین قسمت سفره های پذیرایی در شب یلدا هستند.

حالا که فرصت زیادی تا شب یلدای امسال سرمد نمانده بهتر است سریع دست بوسیله فرمان شوید و سفره ی پذیرایی تان را برای این شب کامل کنید. چنانچه صبر است طولانی ترین شب سال را در ساختمانی ی اقوام یا دوستان غصه بگذرانید بد تراشیدن با انتخاب و معامله یک طعام خوشمزه به رنگارنگ تر شدن و خوشمزه خیس شدن سفره معاون کنید. اسنپ فود متشابه همیشه تو پهلو شما است تا بهترین ها را بوسیله شما پیشنهاد دهد. پس قبل از اینکه فرصت از دست برود، شهد فروشی موردعلاقه تان را روی اسنپ فود محسوس کنید و عسل و آجیل خصوصی شب یلدا را پند دهید.

مدخل شیرینی فروشی های اسنپ فود حالا چند سال است که محبوب ترین اپلیکیشن ابتیاع شهد است. زیاد از ۳۰۰ شیرینی فروشی معروف و پرطرفدار تهرانی مانند بی بی، لادن، کوک، سولدوش، ناتلی، گاندی، کوکی باکس، سوئیت بلیس و غیره درون اسنپ فود، لیست کاملی از شیرینی ها، کیک ها، آجیل ها، ادوات خصوصی برگزاری جشن و غیره را پیش روی مخاطبان این اپلیکیشن قرار داده اند. کافی ا ست درون وب سایت یا اپلیکیشن اسنپ فود، در بخش عسل فروشی ها جست وجو کنید و دسر مورد فرع تان را برای شب یلدا نمودار کنید. میانه روی وافر از شیرینی فروشی ها همچنین شیرینی خواه کیک هایی مخصوص شب یلدا آماده می کنند که متناسب با عادات و رسوم این شب تدارک یا تزئین شده اند.

هدیه ی امسال اسنپ فود به وفاق شب یلدا برای مخاطبانش، مجموعه ای از پیشنهادهای ویژه و تنزل های استثنایی برای وصیت آنلاین کیک و عسل و آجیل و دسر و تنقلات از بخش انگبین فروشی های اسنپ فود است. چند روز تا شب یلدا همیشگی مانده؟ مراقب باشید فرصت را برای معامله شیرینی و دسر موردعلاقه تان از دست ندهید!

صفحه مقدمه اپلیکیشن را چک کنید و از تنزل سشهای تپش انگیز ما باخبر شوید.

امسال محک بسیار خوف انگیزی همچنین در اینستاگرام اسنپ فود برگزار می شود. این مسابقه خیلی میسر است اما جایزه ی غافلگیرکننده ای دارد. کافی است پیج اینستاگرام اسنپ فود را فالو کنید و با انبازی در مسابقه یلدایی اسنپ فود، برنده ی یک گوشی موبایل آیفون ۱۱ شوید.

/https://www.instagram.com/snappfood_ir

بخاطر شرکت در مسابقه یلدایی اسنپ فود، دوستانتان را تگ کنید و برایشان به رابطه یلدا، آرزوی خوب کنید. پس ازآن از تکمیل زمان مسابقه، بین شریک شدن کنندگان قرعه کشی خواهد شد و اسنپ فود به احترام گذاردن این همراهی، به شما پاداش خواهد عدل. نفر اول خیس ی یک موبایل آیفون ۱۱ خواهد شد. ۵ نفری بعدی حرمت ۲۰۰ هزارتومانی اسنپ فود سوغات خواهند گرفت. ولایت نفری اتیه همچنین برنده ی شرف ۱۰۰ هزارتومانی در حساب اسنپ فود خود خواهند بود. امیدواریم شما حزن یکی از شانزده برنده ی خوش اقبال اسنپ فود باشید.بیشتر بخوانید:شناساندن سرور های اختصاصی ایران و پیکربندی آنها با صفر و یکاجزای تشکیل دهنده باطری قلمی چیست؟ خانه باطری توضیح می دهدسوپرایزی تو گونه است! شگفتانه یلدای جیبانو را از مشت ندهیداز یلدا تا کریسمس با عید تخفیف های بادی اسپینردانلود کتاب و خرید و ابتیاع انواع کتاب با ای بوک
داخل میتینگ IEDM 2019، سامسونگ فناوری تولید حسگر تمثال ۱۴۴ مگاپیکسلی مبتنی به خشکی امدن فرایند ۱۴ نانومتری FinFET را رونمایی کرد. یکی از مشکلات پا بر جا تولید حسگرهای تصویربرداری این است که چنین حسگرهایی به ولتاژ نسبتا یدکی درحدود ۲ ولت خواه بیشتر نیاز دارند؛ درحالی که معمولا طراحان برای کاهش مصرف انرژی و گرما سعی می کنند از کمترین ولتاژ امکان پذیر استفاده کنند.

براساس اعلام آویشن تحقیقاتی سامسونگ، فناوری ۱۴ نانومتری FinFET باعث می شود حین تصویربرداری با حسگر تصویر ۱۴۴ مگاپیکسلی با ارج ۱۰ فریم برثانیه، درحدود ۴۲ درصد در استعمال کارمایه صرفه جویی شود. این فناوری تو تصویربرداری ویدئویی با حسگر ۱۲ مگاپیکسلی با نرخ ۳۰ تا ۱۲۰ فریم برثانیه، به کاهش ۳۷ درصدی استعمال انرژی منجر می شود. 



مقاله های مرتبط:پتنت جدید سامسونگ، مدل سازی احتمالی گلکسی S11 را نشان می دهد

توجه داشته کنید که درون اطلاعیه ی جبر ای ها درباره ی فناوری جدید، از پیمانه ی پیکسل سخنی به میان نیامده است. اوایل نرمی گفته شد گوشیگلکسی اس ۱۱ احتمالا به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی با بزرگ نمایی اپتیکال پنج برابری مجهز می شود که می تواند تصاویری با کیفیت ۱۲ مگاپیکسل با پیمانه ی پیکسل ۲/۴ میکرون نمایش دهد. بیشتر بخوانید:به روزرسانی سامسونگ گلکسی A50 عملکرد دوربین را بهبود بخشیده استگلکسی نوت 10 لایت باکمک بلوتوث 5.1 موقعیت کنجکاو خامه را تشخیص می دهدگلکسی A01 با نمایشگر ۵.۷ اینچی HD رونمایی شدسامسونگ احتمالا برای باتری های سری گلکسی S11 از ال جی کمک خواهد گرفتمقایسه A51 سامسونگ با گلکسی A50 و A50s
فیلم: خبرگزاری فارس
نبوغ جدید جی انتظار با حیات عجیب بودن قطعا جالب خواهد بود. سرویس ایمیل گوگل به کاربر دستور می دهد تا بدون دانلود ایمیل ها آن ها را به ایمیل خود الحاقیه یواش. فقط کافی است یک خواه چند ایمیل را تو پنجره ی Compose بکشید و وارسته کنید تا همگی چیز تکمیل شود. از طرف دیگر، می استعداد یک خواه چند ایمیل را از نمای مکالمه گزینش کرده و با استفاده از منو ی سه خال و دکمه ی «Forward as attachment» آن ها را پیوست کرد.مقاله های مرتبط:جیمیل بوسیله هوش ساختگی پیشرفته تری داخل اصلاح اشتباهات املایی و دستوری فراهم می شودمدیریت چند احصائیه کاربری در جیمیل

قابلیت سابق الذکر کمی عجیب به دید می رسد؛ اما ظاهرا شرایطی بود دارد که پیوست کردن ایمیل ها تعبیر کردن بیشتری نسبت به فوروارد جداگانه ی آن ها دارد. مثلا فرض کنید شخصی بخواهد چندین پیام مرتبط با یک موضوع خاص را فوروارد کند. چنانچه ایمیلی پیوست شود کچل نمای محاوره (و انباشت) آن حفظ خواهد شد؛ به همین دلیل دنبال کردن آن برای شخص سومین اسایش نم از ارسال بخش های پیام بوسیله رخ مورد به تک است.



ارسال ایمیل ها به صورت پیوست شده نیز این امکان را به کاربر می دهد تا پیام خلاصه ای برای دریافت کنندگان خویشتن بنویسد و آن ها را برای آنچه استراحت است مشاهده کنند، آماده کند. پیوست ها می توانند به رخ یمین درون ایمیل دریافت کننده باز شوند؛ زیرا که هر ایمیل الحاقیه شده به فایلی با پسوند «eml.» تبدیل می شود. می توانید هر تعداد که می خواهید ایمیل الحاقیه کنید. وقتی روی پیوست کلیک می کنید، دریچه ی جدیدی باز خواهد شد.

قابلیت پیوست ایمیل از امروز تا ۲۱ ژانویه (۱ بهمن) به کود ی اجرا تو خواهد آمد که تو این تاریخ همگی باید این نبوغ را شهود کرده باشند.بیشتر بخوانید:قابلیت متاخر کروم: متن را از مرورگر کروم دسکتاپ Copy و درون گوشی هوشمند Paste کنیدداستان اوج گیری، استنکاف از رسانه ها و بازنشستگی بنیا ن گذارهای گوگل، لری پیج و سرگی برینلری پیج و سرگی برین مدیریت آلفابت را به ساندار پیچای واگذار کردنداپلیکیشن Messages گوگل به استعداد Verified SMS مجهز می شودگوگل بوسیله برهان جمع آوری مفروضات کاربرانش مادون ذره بین تحقیقات حلقه اروپا صبر دارد
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حجت الاسلام ناصر جوانبخت مدیرکل اوقاف و امور خیرات آذربایجان غربی شنبه ۱۶ آذر افزود: بامداد جمعه (۱۵ آذر) چندی از افراد به داخل امامزاده محمد و ابراهیم در منطقه امامزاده ارومیه رفته و پس از بریدن ضریح، اقدام به ربایش وجوه نقد تو ضریح کردند.

وی افزایش کرد: پس از اطلاع از این سرقت، اقدامات اولیه بخاطر خبر این افراد با همکاری پلیس آگاهی اجرا شده و تحقیقات لازم داخل این خصوص در مشت ارتکاب است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی اظهار کرد: هنوز شناسایی دقیقی از این دزدی کردن درون دسترس نیست و پس از اتمام تجسس ها، اطلاعات مربوط به آن در اختیار شهروندان راحتی می گیرد.

امامزاده محمد و ابراهیم در منطقه ای موسوم بوسیله امامزاده داخل شهر ارومیه واقع شده و حدود ۱۰ کیلومتر با این شهر فاصله دارد.
به گزارش همشهری آنلاین، نشریه شیار حزب الله نوشت: «عصر روز شنبه با اتساع آشوب ها در شهرهای مختلف، جلسه ی فوق العاده ی شورای عالی امنیت ملی مبتنی بر وظائفی که درون اصل ۱۷۶ عادت مهم برای آن تو دید گرفته شده است، جهت تصمیم گیری درباره ی این موضوع برگزار شد. درون مجمع ی شورا، همگی ی اعضا متفق القول پهلو این نظر بودند حالا که این طرح کلید خورده، باید ایفا شود وگرنه عقب نشینی از این موضع، شدیدتر شدن آشوب ها و ناامنی ها را بوسیله دنبال خواهد داشت.

اما اقناع نمایندگان مجلس در این شرایط، فراتر از توان رئیس مجلس بود. بخاطر همین، رویت اعضای شورای ممتاز حمایت ملی این حیات که باید برای حل این موضوع، باید از قطب نهضت کمک گرفته شود.

صبح روز یکشنبه، نشست ی جاهل علنی محفل برای تصمیم گیری درباره ی طرح سهمیه بندی سوخت برگزار شد. آقای لاریجانی، رئیس مجلس، درون حالی به سمتِ بهارستان رفت که پیغامی کوتاه، از راهنما انقلاب برای نمایندگان داشت: «پیرو بیان نظر فدایی از نمایندگان محترم در اب مصوبه ی اخیر سران قوا، لازم است به حضرات محترم نمایندگان گفته شود مقتضی است که هرگونه اقدامی درخصوص این مصوبه داخل محفل داخل چارچوب مصوبات شورای عالی امن ملی باشد و از آن تخطی نشود و شرایط احساساتی کشور تک توجه راحتی گیرد. توفیقات آنان را از خداوند متعال خواستارم.»

وقتی پیام قطب انقلاب درون مجلس خوانده شد، مجلس باثبات شد.»
شرکت ژاپنی پاناسونیک تصمیم دارد تا تصرف وکار تراشه ی خود را به شرکت تایوانی Nuvoton واگذار کند. آن ها تو روز پنجشنبه اخبار کردند که فروش بخش زیان ده درون خوش نویسی استراتژی های تغییر مسیر متمرکز بر کسب وکارهای طرز کار بخاطر کل همدستی ایفا می شود.

بخشی از کسب وکار تولید تراشه ی پاناسونیک بوسیله معروفیت Panasonic Semiconductor Solutions در استان کیوتو فعالیت می کند. پاره دیگر، TowerJazz شهرت دارد که با همکاری انبازی Tower Semiconductor تأسیس شد و مرکز فعالیت آن در استان تویاما قرار دارد. پاناسونیک تصمیم دارد سهام خود را تو هر دو شریک سابق الذکر واگذار نرم.مقاله های مرتبط:ادبیات برند پاناسونیک؛ یک قرن تولید تجهیزات الکتریکیتلویزیون OLED براق پاناسونیک رونمایی شد

شرکت های ژاپنی تولیدکننده ی تراشه، زمانی به عنوان پیش دامنه صنعت شناخته می شدند. در سال های اخیر رقبای قدرتمندی از سرتاسر جهان، خصوصا تایوان و اکراه جنوبی در این صنعتی تولد شده اند که فعالیت را برای ژاپنی ها دشوار کردند. به هرحال غرض پاناسونیک مبنی پیاده شدن فروش پاره تولید تراشه نشان دهنده ی وضعیت نه چندان مناسب یکی از باستانی ترین بازیگران این کشور در صنعتی سخت ابزار است. تصمیم مدیران پاناسونیک همچنین مدال دهنده ی فعالیت قطعی آن ها در خوش نویسی کاهش هزینه ها نیز هست. کاهش ابتیاع در چین بوسیله خاطر درگیری های تجاری آن کشور با ایالات متحده، موجب کاهش درآمد پاناسونیک شد که اجرای سیاست های کاهش هزینه را جبری کرد.

پاناسونیک هفته ی گذشته خبر خروج از یکی از مرزوبوم های کسب وکاری خسارت ده دیگر را نیز رسانه ای کرد. آن ها کل تولید پنل های LCD را تا سال ۲۰۲۱ ایستا خواهند کرد. شریک شدن ژاپنی در مسیر پروگرام ی سه ساله ی تصرف وکار خود (که از آوریل امسال مبدا می شود) تصمیم به کاهش حدود ۹۰۰ میلیون دلاری خرج ها (برابر با ۱۰۰ میلیارد ین) دارد. ۳۰ میلیارد ین از صرفه جویی هزینه با تعدیل نیروی انسانی انجام می شود و ۴۰ میلیارد ین دیگر، با تعطیلی کسب وکارهای زیان ده محقق خواهد شد.

سودا کسب وکارهای زیان ده پاناسونیک تا سال ۲۰۲۲ سرانجام خواهد یافت

ورود پاناسونیک به صنعت تولید تراشه از دهه ی ۱۹۵۰ اول شد. آن ها داخل سال ۱۹۵۲ شرکتی مشترک را با همکاری شرکت الکترونیکی هلندی فیلیپس تأسیس کردند. فروش تراشه های مخصوص تلویزیون تو دهه ی ۱۹۹۰ و ۲۰۰۰ درآمد بسیار بالایی را برای این شرکت به همراه داشت. البته از همان سال ها رقبای آسیایی متعددی در موافق پاناسونیک قد علم کردند و آن ها را به وضعیت امروز رساندند.

مدیرعامل پاناسونیک، کازوهیرو تسوگا، ابتدای ماه جاری میلادی اطلاع دادن کرد که شرکت تحت مدیریتش تمامی بخش های زیان دهکده را تا پایان سال مالی منتهی به مارس ۲۰۲۲ تعطیل خواهد کرد. تمرکز پاناسونیک از این پس روی کسب وکارهای سودده همچون باتری و دیگر تجهیزات خودرو معطوف خواهد ماند. در مسیر همین سیاست ها، همدستی ژاپنی درون ماه ژوئیه خبر از تعطیلی یک مرکز تولید تلویزیون درون مکزیک داد که سوددهی پایینی داشت.

پاناسونیک در اسناد مالی خود پیش بینی می کند که تو سال مالی کنونی منتهی به ماه مارس آینده، کاهش فروش و سود خالص را تجربه خواهد کرد. چنین آماری برای اولین بار داخل سه سال گذشته برای پاناسونیک رخ می دهد. پیش بینی مذکور می گوید که سود سره گروه پاناسونیک، با کاهش ۲۹/۶ درصدی در سال مالی کنونی به ۲۰۰ میلیارد ین خواهد رسید. میزان بیع نیز با کاهش ۳/۸ درصدی بوسیله ۷/۷ تریلیون ین می رسد.بیشتر بخوانید:استعمال خراش سازان بزرگ از چیپلت ها انگیزه تداوم طریق موربهترین دوربین های کامپکت کم ارزش سفر از نگاه نشنال جئوگرافیکپاناسونیک از توقف تولید نمایشگرهای LCD تا سال ۲۰۲۱ خبر دادبزرگترین تراشه دنیا، بیرونی تپنده ی سریع ترین رایانه شعور مصنوعی جهان می شودتراشه ۳ نانومتری TSMC رقیب جدید اینتل داخل دنیای محصولات نصف هادی و سیلیکونی
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، احمد حسین زادگان تعاقب پنج شنبه هفتمین آذر درون آیین افتتاح گازرسانی به هفت روستای کوهستانی شرق مازندران افزود: تلاش برای گاز رسانی به روستاهای بالای ۲۰ خانوار مازندران با قوت در حال انجام است.

وی افزود: از ۱۵۰ روستای شرق مازندران که داخل دستور مدفوع رسانی بود تاکنون ۵۸ روستاهای کوهستانی شرق مازندران از نعمت گاز برخوردار شدند.

استاندار مازندران فاق و همدلی استان را مهم ترین عامل بخاطر توسعه دانست که انگیزه توسعه همه جانبه شد و افزود: با بود همه دشمنی های دشمنان، ایران اسلامی در بلندی افتدار است و  دولت مجاهدت دارد تا در بسرنوشت شوم دچار کردن های مختلف  زیرساخت های لازم را برای توسعه بیشتر فراهم نرم.

وی گفت: توسعه و پیشرفت در رهن فقره همکاری انسان و مسوولان است و باید با نگاه به درون تو این بخش تلاش شود.

حسین زادگان افزود: باید روستاها تبدیل بوسیله اتلیه تولیدات مختلف برازنده با ظرفیت استان و شهرستان شود و کارآفرینی ایجاد شود.
این روزها توسعه ی بسیاری از فناوری ها در بخش هایی که پیش برنده طراحی کاربردی داخل آن ها تثبیت شده انجام می پذیرد. توربین های بادی استاندارد ی حی ای از این دعوی هستند. دهه ها پیش چندین ایده ی افراطی داخل مورد فناوری مذکور مطرح بود که همه ی آن ها مدعی افزایش کارایی بودند؛ اما در نهایت توربین های بادی در طراحی نمونه کنونی خود تثبیت شدند. تو حال حاضر نیز بیشتر تحقیقات معطوف به این تک است که چگونه می توان کارایی نقشه کشی استاندارد توربین های بادی را بلندی سرما. جهیز یادشده داخل قیاس با فناوری های کبیر و به تکامل رسیده، از بسیاری جهات کسل کنننده به نظر می رسد.



هم اکنون نمایشگرهای سه گانه بعدی در مرحله ی ایده های افراطی قرار دارند. در حالی که فناوری های VR (واقعیت مجازی) بی شماری در بازار وجود دارند، هیچ یک از آن ها از بسیاری جهات راضی کننده بوسیله دیدن نمی رسند. فناوری های فراوانی عرضه شده که عاری احتیاج به عینک استعداد نمایش محتوای سه اتیه را دارند. اما همین ایده ها با مشکلات خود دست بوسیله گریبانند. سرعت پایین نرخ نوسازی، سخت ادوات پیچیده و فقدان حالت استاندارد شده ی رابط کاربری، از عموم مشکلات یادشده هستند. یک شریک شدن صفحه ای سه بعد اینده را ترقی داده که بدون لمس کردن می نبوغ درون آن به ایجاد محتوا یا گیمینگ صیقل.مقاله های مرتبط:تلویزیون های سه بعدی احتمالا به میدان بازمی گردند

این هفته محققان سنخ جدیدی از فناوری سه اینده را ابداع کرده اند که با لخت کلیدی درآمیخته شده است: صوت. کاربرد از امواج فراصوت به این محققان اجازه می دهد تا هم صفحه را اجرا کنند و اندوه بازخورد لمسی را بخاطر تعامل با آن مهیا کنند. نکته ی جالب فناوری مذکور این است که اجازه می دهد تا صدای قابل شنود از اشیا درون تمثال به بیرون سرچشمه رک کنند. از نظر مفهومی، صفحه ی ارائه مذکور بوسیله عارض مشخصی وام گرفته از یک فناوری است که سال پیش عرضه شد. درون نسخه ی پیشین نوری که از ورق ی ارائه مشعشع می شد، نشات پژمان از لیزرهایی بود که از سطح جبر ای کوچک و معلق منعکس می شدند. تا زمانی که لیزرهای یادشده از سطح اکراه منعکس می شد، دستگاه توانایی نمایش تمامی رنگ های لازم برای ایجاد تصویر را داشت. بخاطر ایجاد یک شی سه گانه بعدی، لازم وجود تا زور ی مذکور با سرعت کافی حرکت نرم تا چشم انسان واقف این موضوع نشود که تجسم بصری ایجاد شده محصولی از حرکت مایه است و بوسیله روش ای تصنعی، آثار خطی را که از ضابطه لول نور ایجاد می شد، به نشانی شیء واحد اطلاع کند.

سیستم پیشین، حرکتِ نقطه ی اب باز را با استفاده از لیزرها کنترل می کرد، بوسیله همین دلیل علاوه بر ابداع بازتاب روی نقطه، مقدار بخشی نیرو نیز تولید می کردند. اگر نیروی تولیدی از نظر کمی پایین بود، باعث ابداع انفراد تو لول نقطه می شد. درنتیجه ردیابی اجسام بزرگ تر توسط لیزرها بخاطر خلق کردن تصنع بصری برای اینکه چشم ها حرکت عمه را نبینند سخت تر می شد.

براساس آنچه از طرز فقره دستگاه ذکر شد، نکته ی منفی این طور فناوری این بود که هر تصویری تنها درون بخشی از مایه که قادر بوسیله حرکت است تشکیل شده و هرگونه اقدام تعاملی با تصویر توسط دستان درصورت برخورد با سرنوشت متحرک، متوقف می شد. «نقطه »ی یادشده درواقع مهره ای پلیمری در قطع ی یک میکرومتر وجود که درون بکلی وسیله لول می کرد. ابعاد کوچک باعث می شد تا مهره ی مذکور تا اندازه زیادی دیده نشود. سیستم نمایشگر به اسلوب ای بود که با تاباندن لیزرها روی مهره، آن را نامرئی کرده و موجب می شد تا کاربران پرتو منعکس شده را ببینند. لیزر با تولید اثر جزیی های قرمز، آبی و سبز باعث می شود تا نقطه ی گفته شده با طیف کاملی از رنگ ها بدرخشد.



در هر حال ورقه ارائه جدیدی که پیش مرطوب اشاره شد، ژنراتورهای فراصوتی را جایگزین لیزرها کرده که توانایی تولید نیروی بیشتری دارد. با اینکه پیش تر در این راستا مجاهدت هایی عارض اندوهناک بود، اما تیم تولیدکننده ی نمایشگر سه مربوط باینده فراصوت تاکنون بیشترین سرعت را برای حرکت نقطه ی سابق الذکر بوسیله صیت خود ثبت کرده است. سرعت عمه در وسیله جدید بوسیله وضع ای است که در یک ثانیه مسافتی افقی به پهنای ۳٫۷۵ متر و مسافتی عمودی به اوج ۹ متر را هنگام می بطی ء. این امر ارائه به مراتب بهتری را ابداع می درنگ. اینکه محققان داخل روش جدید لیزرها را به عارض کامل به خشکی امدن گذاشته و درون عوض از LEDهای رنگی برای بازتاب نور از نقطه استفاده می کنند، از نظر نویسنده ی مقاله امری منفی است. البته با نصیب گیری از دیودهای LED، محققان توانسته اند با پراکنده کردن پرتو سیاه در اطراف شیء از پخش پرتوی های نور بی استعمال جلوگیری کنند.

علاوه پیاده شدن این افزایش چشم گیر سرعتِ عمه ی نمایش، ژنراتورهای فراصوت دو ویژگی دیگر را ارائه می دهند که باعث شده ترقی دهندگان دستگاه، آن را به عنوان یک تَله ی آکوستیک (صوتی) چندحالته شناساندن کنند. یکی از ویژگی های مذکور، صدای رسایی است که با کنترل برهم کردار ژنراتورهای متعدد فراصوت ابداع می شود. درحالی که اضافه کردن بلندگوها به وسیله های نمایش یک امر عادی است، توانایی ابداع صوت در خال ای که اشیا عرضه داده می شوند، جلوه های جالبی را ابداع می درنگ.

روانی ی چشم گیر دیگر این است که استفاده از امواج فراصوت موجب شده تا درون خویشتن صفحه شاهد بازخورد لمسی باشیم. به بیان دیگر چنانچه کاربر بخواهد تکمه ای که توسط نمایشگر عرضه داده می شود را فشار دهد، امواج فراصوت چنین حسی را القا می کند که کاربر واقعا در حال لمس شیء فیزیکی است. چنین ویژگی، ارشد خیس از چیزی است که بوسیله دیدن می رسد. نگارنده ی مطلب ادعا دارد که با این نمایشگر کار کرده و فناوری نمایشگر سه گانه بعدی سابق الذکر با شناسایی موقعیت انگشتان دست، اجازه ی تعامل را به کاربر می دهد. او می گوید تعامل با دستگاه از این رو سخت بوده که اگر ژست های حرکتی کاربر پاسخ نادرستی را خلق می کرد یا اصلا پاسخی را ایجاد نمی کرد، نمره اینکه آیا تعامل کاربر با صفحه ی نمایش اشتباه بوده یا موقعیت انگشتان با نمایشگر هماهنگ نشده، امر بوسیله غایت دشواری است. پاسخ لمسی در دستگاه مذکور باید بی پرده پر حرارت و دقیق تیز شود.

گنجایش های «چندحالته» خرج ای را برای نمایشگر سابق الذکر بوسیله همراه داشته است. استفاده از ژنراتورهای فراصوت برای تولید تیمار زمان صدا و بازخورد، باعث شده تا سرعت به نصف کاهش پیدا کند. عین این است که ارائه ی بازخورد لمسی و صدا به عارض هم زمان امکان پذیر نیست.



نکته ی سلبی دستگاه، تنها مورد یادشده نیست. مسئله ی بزرگ نم این است که باتوجه بوسیله اینکه نقطه ای که پیش برنده اشاره شد، روی تختی از امواج صوتی معلق است، لزوما تعامل با نمایشگر محدود شده است. هرگونه ژست حرکتی که با تعلیق نقطه ی سابق الذکر تداخل داشته باشد، بخاطر شهید قرار دادن انگشتان زیر شیء قابل رویت، باعث سقوط نقطه از نمایشگر خواهد شد. از عادت گمارش درنگ افزارهای مربوطه، تاحدودی می توان از مشکل یادشده جلوگیری کرد، ولی چنین روشی همچنین جلوگیری کننده از نمایش محتوای قیمت فوقانی بخش مربوط به تعامل خواهد شد.

بنابراین جای ترفیع بسیاری تو ورق ی نمایش سه بعدی متاخر حیات دارد. محققان دستگاه مذکور را با سرهم کردن سخت افزارهایی درست کرده که داخل میدان موجود حیات و ارزان هستند. درنتیجه هر شخصی به رخ بالقوه توانایی تاسیس چنین دستگاهی را دارد. ولی استعمال از شاداب افزارهای خاص و حرفه ای احتمالا کارایی بالاتری را ایجاد خواهد کرد. منابع تلالو نمودار تر، یکی از مواردی است که نویسنده از آن یاد کرده، اما بزرگ ترین قسمتی که لازم است توسعه یابد، ساخت مدلی دقیق تر از نحوه ی تعامل امواج فراصوت با خال ی نمایشگر است؛ موردی که محققان دستگاه از ارتکاب آن عاجز بوده اند. تاسیس مدلی دقیق پر حرارت امکان استفاده ی بهتر از حداکثر سرعت و شتابی که مشاهده شد را فراهم کرده و محتوای بصری بزرگ نم و تیره تری را خلق می کند.

بنابراین، مجموعه ای از جوانب مثبت و سلبی در تک این طرح وجود دارد که به جای بازنگری روی استانداردهای از پیش تحسین شده، حاصل از امتحان ی فناوری متفاوت و بدیع داخل عصری جدید است.  ولی این واقعیت که زمینه ی بسیاری برای بسط فناوری مذکور از عادت به کارگیری سخت افزارهایی کاملا متفاوت وجود دارد، مدال دهنده ی این موضوع است که چرا فناوری صفحات نمایشگر هنوز هم بیم انگیز است.بیشتر بخوانید:مانیتور جدید TUF Gaming VG249Q ایسوس برای گیمرهای حرفه ای معرفی شدپتنت سامسونگ: قاب دارای دو شنوایی انسانی با توانایی بایگانی صدای سه گانه بعدیAOC مانیتور گیمینگ ۲۷ اینچی AG273QX را با ارج نوسازی ۱۶۵ هرتز معرفی کردچرا نرخ نوسازی ۹۰ هرتز پیکسل 4 محدود به شعاع بالای نمایشگر است؟نمایشگرهای آبشاری؛ مهمانی ناخوانده تو مدل سازی گوشی های هوشمند
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از ای پی، بازیگر ۳۳ ساله انگلیسی یکی از شخصیت های اصلی سریال حماسی شبکه اچ بی او وجود که به دلیل داشتن صحنه های خشن و برهنگی بوسیله شدت از آن انتقاد می شد. کلارک که تو زمان آغاز فیلمبرداری «ورزش تاج و تخت» ۲۳ سال داشت، اقرار کرد پیش از عدول کردن موافق دوربین برای گرفتن فدایی صحنه های غیراخلاقی از شدت تنگ کردن و شرم سرشک هایش جاری می شد و تضرع می کرد. بازی تاج و تخت معروفیت ها | کدام قهرمانان وستروس محبوب ترند؟

ستاره نقش ملکه دنریس تارگرین تو این باره گفت: «غلام قرارداد بستم و آنها فیلمنامه را برایم فرستادند. وقتی متن را می خواندم و به برخی صحنه ها می رسیدم، آه از نهادم برمی آمد. تازه درسم تمام شده بود و فکر می کردم این شغل من است. با خودم می گفتم اگر این صحنه در فیلمنامه هست، حتما به آن نیاز بوده است. پس هیچ چیز را شدید نمی گیرم و خیلی خونسرد با موضوع برخورد می کنم.»

نکته جالب اینکه کلارک حالا درون ۳۳ سالگی از تجربه های بازی درون «ورزش کلاه و اورنگ» پرورش گرفته و با چابکی می داند آیا عریان شدن درون یک چیز پهن فیلم لازم است یا خیر. او معتقد است در صحنه هایی که نیاز نباشد حتی با عوامل تولید می جنگد تا برخی نماها را از فیلمنامه حذف کنند.