لوگو ساز سه بعدی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا،سردار عزیزاله ملکی، حاکم نیروی انتظامی گیلان، امروز  ۱۰ مهربانی با حضور داخل محل وقوع درگیری اراذل و اوباش در درمانگاه پورسینا رشت تقریر کرد: تو اثر گزارش بشریت به مرکز فوریت های نماینده ۱۱۰مبنی پهلو حادثه درگیری و تلاطم دسته پرسنل توسط تعدادی از اراذل و اوباش که تو ساعت ۱:۴۵ بامداد روز سه شنبه، ۸ مهربانی ماه در حیاط اورژانس بیمارستان پورسینا رشت بوسیله سرگذشت پیوست، بلافاصله با حضور عوامل نماینده در چیز پهن مراتب شناسایی و دستگیری مسببین این درگیری در دستورکار یگان های عملیاتی پلیس قرار گرفت.

فرمانده نیروی انتظامی گیلان افزود: بامداد همان روز در امتداد مطالعه ها یک نفر از عاملان واقعی این دعوا که در محور لشت نشا به کوچصفهان در حال تردد با خودرو انحصاری بود، معارفه و درون حین گریختن از مشت مأموران با اصابت گلوله نماینده به وی، اسیر و خودروی وی نیز توقیف شد.

سردار ارسی با اشاره بوسیله اینکه در امتداد معاینه ها، تعداد سه نفر دیگر از این اراذل و اوباش طی عملیات غافلگیرانه پلیس در خانه دادن رشت دستگیرشدند، گفت: سایر متهمان اصلی که پس از ادا شرارت، شهر رشت را به نشانه استان البرز زین کرده و به صورت مخفیانه قصد خروج از کشور را داشتند با اشرافیت اطلاعاتی پلیس طی اعزام تیم های عملیاتی بوسیله استان البرز در روز سیال طی یک عملیات غافلگیرانه در داخل یک دستگاه خودرو پراید شناسایی و دستگیر شدند و تعدادی غل سرد شامل قمه، قداره و چاقو از آنها کشف و پرونده شد.

وی با اصرار بر اینکه امان انسان خط قرمز پاسبان است و با مخلان تزیین و امنیت به شدیدترین وجه برخورد خواهد شد، تصریح کرد: پاسبان و دستگاه قضایی مصمم هستند با شدت هرچه بیشتر با مخلان کنف عمومی برخورد کنند.

حاکم نیروی انتظامی گیلان با اشاره به خرسند آدم از عملکرد مقتدرانه پلیس تو برخورد با هنجارشکنان، خاطرنشان کرد: شهروندان در رخ تلاقی با هر گونه مزاحمت از سوی اراذل و اوباش با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ وابستگی بگیرند.

سردار کفش تصریح کرد: پلیس در هر شرایطی اجازه عرض اندام و غلبه نمایی به اراذل و اوباش و مخلان آسایش مردم را نداده و با اقتدار کامل با آنها تلاقی خواهدکرد.
  • ۹۹/۰۷/۱۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی