لوگو ساز سه بعدی

به گزارش همشهری آنلاین محمود روحی بعد از خروج از باشگاه استقلال درون ارتباط تلویزیونی با شبکه خبر اعلام کرد که پیمان نامه خود با نساجی را بطلان کرده و ضرر و خسارت این اقدام را خواهد پرداخت. فکری گفت که قرارداد او با باشگاه بافندگی دون یک ملییارد بوده و او باید  ۵ برابر رقم قرارداد خویشتن که  ۴میلیارد تومان است را بوسیله عنوان حق فسخ صیقل کند. سرمربی نساجی گفت به برهان اینکه قرارداد خود با نساجی را کامل مطالعه نکرده حاضر است مبلغی که از رهایی به عنوان رقم قرارداد دریافت می نرم را  بوسیله نشانی ضایع بطلان به نساجی صیقل درنگ. کاپیتان قبلی استقلال حتی اعلام کرد خانه ام را با پول استقلال خریدم و اینک به خاطرخواهی استخلاص آن را می فروشم تا جریمه ی نساجی را بدهم.

 با این حساب تو صورتی که روحی مبلغ باطل پیمان نامه خویشتن را پرداخت کند مانعی برای حضور  روی نیمکت استقلال نخواهد داشت. موضوعی که نورشرق رییس کمیته تعیین وضعیت دایره لیگ حزن آن را تایید کرد. فکری امروز بعدازظهر قرارداد خویشتن با خلاصی را توشیح خواهد کرد. فکری اطلاع دادن کرد کادرفنی نساجی تو رهایی بی قراری او را اتصال خواهند کرد.
  • ۹۹/۰۷/۱۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی