لوگو ساز سه بعدی

به گزارش همشهری آنلاین، نشریه شیار حزب الله نوشت: «عصر روز شنبه با اتساع آشوب ها در شهرهای مختلف، جلسه ی فوق العاده ی شورای عالی امنیت ملی مبتنی بر وظائفی که درون اصل ۱۷۶ عادت مهم برای آن تو دید گرفته شده است، جهت تصمیم گیری درباره ی این موضوع برگزار شد. درون مجمع ی شورا، همگی ی اعضا متفق القول پهلو این نظر بودند حالا که این طرح کلید خورده، باید ایفا شود وگرنه عقب نشینی از این موضع، شدیدتر شدن آشوب ها و ناامنی ها را بوسیله دنبال خواهد داشت.

اما اقناع نمایندگان مجلس در این شرایط، فراتر از توان رئیس مجلس بود. بخاطر همین، رویت اعضای شورای ممتاز حمایت ملی این حیات که باید برای حل این موضوع، باید از قطب نهضت کمک گرفته شود.

صبح روز یکشنبه، نشست ی جاهل علنی محفل برای تصمیم گیری درباره ی طرح سهمیه بندی سوخت برگزار شد. آقای لاریجانی، رئیس مجلس، درون حالی به سمتِ بهارستان رفت که پیغامی کوتاه، از راهنما انقلاب برای نمایندگان داشت: «پیرو بیان نظر فدایی از نمایندگان محترم در اب مصوبه ی اخیر سران قوا، لازم است به حضرات محترم نمایندگان گفته شود مقتضی است که هرگونه اقدامی درخصوص این مصوبه داخل محفل داخل چارچوب مصوبات شورای عالی امن ملی باشد و از آن تخطی نشود و شرایط احساساتی کشور تک توجه راحتی گیرد. توفیقات آنان را از خداوند متعال خواستارم.»

وقتی پیام قطب انقلاب درون مجلس خوانده شد، مجلس باثبات شد.»
  • ۹۸/۰۹/۱۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی