لوگو ساز سه بعدی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از میدل وقفه آی، چند روز پس از حکم رئیس امارات بخاطر آخر دادن به تحریم تجاری اسرائیل، یکی از برندهای مشهور لباس های شوهردار در سرزمین های اشغالی با مقیاس و مانکن خود راهی دبی شد تا بخشی از پروژه عکاسی تبلیغاتی را روی شن های داغ این امیرنشین امارات به اختتام برساند.



مقیاس اسرائیلی همراه با یک استاندارد روسی مقیم امارات با ستاندن درفش های رژیم صهیونیستی و امارات در دستان خود و پوشیدن شکل های این شرکت جلوی دوربین عکاسان قرار گرفتند تا نخستین حضور رسمی اسرائیل در راسته تجاری دبی کلید بخورد. این در حالی است که دارندگان ویزا اسرائیلی هنوز نمی توانند رسما بیدار گور امارات شوند ولی استاندارد برند فیکس با گذرنامه اروپایی بوسیله قلمرو حاشیه خلیج فارس سفر کرد.



مشارکت تبلیغاتی که پروژه شریک فیکس را ادا می کند، با توجه به معیارهای پذیرفته شده اجتماع مسلمان نشین امارات از معیار های اسرائیلی و روسی عکاسی کرد. هر چند ممکن است تو آینده طریق بازاریابی آنها عوض شود. مقام های اسرائیلی امیدوارند مقیاس بازرگانی با امارات تو سه تا پنج سال آینده به چهار میلیارد دلار برسد.



پروازهای تجاری از تل آویو به نشانه امارات درون آینده نزدیک جماز می شود و مقام های بزرگ دو بانک بسیار بزرگ اسرائیلی تا پیش از ته تابستان به ابوظبی و دبی سیر تکاملی می کنند. این در حالی است که بسیاری از اعراب بوسیله ویژه ساکنان فلسطین به آینده عادی سازی روابط میان رژیم صهیونیستی و امارات خوشبین نیستند.
  • ۹۹/۰۶/۱۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی