لوگو ساز سه بعدی

به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از پلیس، سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال گفت: سی و یکم خرداد ۹۹ پرونده ای با موضوع جعل هویت درون دادسرای سرزمین ۶ تهران تشکیل و با دستور قاضی دادسرا، پرونده برای تفحص تخصصی بوسیله موجودی سوم نماینده آگاهی ارجاع شد.

وی گفت: مفاد ضبط حاکی از آن بود، شاکی پرونده اداره ثبت احوال ایالت تهران است و اقرار می دارد انحصاری ناشناس، از هویت یکی از شهروندان که م. س نام دارد سوء استعمال کرده و با دریافت کارت ملی، علاوه بر سکونت در ایران به مدت ۲۵ سال بوسیله همین هویت جعلی وصلت نیز کرده است.

این مقام انتظامی گفت: وارسی موضوع در اصالت تیم جعل و کلاهبرداری گیرایی سوم پاسبان آگاهی راحتی گرفت، در گام مقدمه تحقیقات پلیسی در بررسی سیستمی برملا شد، شخص جاعل سپس از زناشویی مجدداً طلاق گرفته است و حالا یک فرزند مشترک دوشیزه دارد.

وی گفت: مخفیگاه متهم شناسایی و با هماهنگی های قضائی در ۳۱ مقصد ۹۹ داخل مخفیگاهش درگیر شد، متهم اظهار کرد صیت اصلی او جمال و بومی ملک افغانستان است که حدود ۲۵ سال پیش بخاطر عمل فعالیت های اقتصادی و اداری بااطلاع ایران شده است و کارت ملی قلابی تمهید کرده و پس از باز کردن حساب مشغول به فعالیت شغلی شده است و زناشویی کرده است.

رئیس پایگاه سوم پاسبان آگاهی تهران گفت: با تکمیل بایگانی متهم برای سیر مراحل قانونی داخل اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.
  • ۹۹/۰۶/۱۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی