لوگو ساز سه بعدی

مرسدس بنز X کلاس دیگر تولید نمی شود؛ اما تیونر کان دیزاین ارائه مدلی تیون شده نشان می دهد که هنوزهم زندگی برای این وانت پیک آپ تمام نشده است. کان دیزاین این نسخه از مرسدس بنز کلاس X را «Army Chic» می نامد. این شریک شدن ۸۴،۵۵۲ دلار طبق ارزش ارز فعلی برای این خودرواز مشتریان درخواست می کند.



قسمت قلب با سپر محافظ فلزی لوله ای و جلوپنجره ی اصلاح شده با برش های عمودی پوشیده است. گِل گیرهای ارشد تر مجموعه ای از رینگ های ۲۲ اینچی با پنج مجموعه پره ی دوگانه و قطعات سوراخ شده داخل پرگیر رینگ ها را پوشش می دهد. رکاب جانبی نیز در دامن درها وجود دارد. طولانی جثه خودرو با رنگ مشکی جلاکاری شده و دارای طرح سه اینده پوشیده می شود.

اگر خریداران بخواهند نظم نسخه ی «Army Chic» را برجسته زیرفون کنند، کان دیزاین الماس ی ضدگلوله ی آپشنال را ارائه می دهد. این همکاری تقاضا می بطی ء که مواد مصرف شده در ساخت شیشه ی ضدگلوله، سبک زیرفون از مواد موجود در خودروهای زره پوش است.

کان دیزاین تو درون کابین باردیگر صندلی ها را با چرم باکیفیت پوشش می دهد. این انبازی از روکش های دولایه به همراه دوخت متضاد باریکه در بکلی کابین برای ترتیب تمام قسمت ها استفاده می درنگ. همچنین، نوارهای قرمزی در کابین وجود دارد که جلوه ی بصری بیشتری به فضای داخلی می بخشد.

مقاله های مرتبط:مرسدس بنز X کلاس با تیونینگ کان دیزاینکان دیزاین از نسخه سفارشی لندرور دیفندر، رونمایی کرد

مرسدس بنز بوسیله دلیل تقاضای اندک، وانت کلاس X را از خط تولید خارج کرد. این خودروساز اظهار کرد که وانت کلاس X تو برخی از بازارها زیاد گرانبها بها بوده و تنها در سال ۲۰۱۹ موفق شده است ۱۵،۳۰۰ مایه در سراسر دنیا بفروشد. این مشارکت بوسیله ظهر کاهش هزینه ها بود و رهاکردن چنین خودرو کمینه فروشی بخشی از این تصمیم به شمار می رفت.

قبل از خروج کلی X-Class از شیار تولید، مرسدس بنز در نظر دارد که تو آینده، تغییراتی در این وانت ایجاد کند. تصاویر جاسوسی نشان می دهد که این خودروساز قصد دارد نسخه ای با کفی ارشد تیز ارائه کند که باعث افزایش فضای بار می شود. این شرکت منظور دارد پیشرانه ی خورجینی هشت سیلندر را برای وانت کلاس X ارائه دهد.



خواهش نداشته باشید مرسدس بنز پس از ناکامی وانت کلاس X، تلاش درخورتوجه دیگری در این بازار کند. گمان اعاده نسخه ی جدید مرسدس G63 AMG 6x6 بسیار متجاوز است؛ اگرچه این خودرو احتمالا تیراژ تولید کم و قیمت زیاد گرانی داشته باشد.بیشتر بخوانید:استقبال ناچیز همانند آدم گره از خودرو برقی ۴ هزار دلاریلوناز از دو خودروی کلاسیک برقی رولزرویس رونمایی کردپورشه تایکان ۲۰۲۱ و کیت بدنه پرایر دیزان معرفی شدنداسکوتر برقی خودمتعادل و تاشو UrmO معرفی شدابرخودروی دلاژ D12 رونمایی شد
  • ۹۹/۰۶/۰۲

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی