لوگو ساز سه بعدی

هیئت مدیره ی نوکیا، درون ابتدای سال جاری یک مدیرعامل جدید انتخاب کرد. تغییر داخل ساختار مدیریتی، با ابهام بسیار درباره ی آینده ی شرکت تو صنعت 5G همراه بود. درواقع کارشناسان نظر مثبتی نسبت بوسیله فعالیت های غول فنلاندی داخل صنعت اصلی اش یعنی مخابرات نداشتند. حالا به دید می رسد که نوکیا برنامه هایی موکد برای هماهنگی بیشتر با روند صنعت و نمایش ی محصولات و تجهیزات حرفه ای دارد. آن ها تصمیم دارند تا رابط های بازتری را درون برگ خود استفاده کنند تا فناوری RAN آن ها در دستگاه های دیگر به راحتی قابل تفسیر باشد. به اظهار دیگر، فنلاندی ها تصمیم دارند تماس با رقبای خود را در اتصال های 5G آسان کنند. این طور امکاناتی باعث می شود تا اپراتورهای موبایلی بیشتری بوسیله زیرساخت های نوکیا جذب شوند. خصوصا اپراتورهایی که به تعاقب ترکیبی از راهکارها و اتصال ها از شرکت های گوناگون هستند، از این امکانات استقبال می کنند.

در دنیای تولیدکننده های صنعت مخابرات، مراد زیادی بوسیله تولید تجهیزاتی با توان تعامل با رقبا وجود ندارد. از دهه ها پیش، اپراتورها باید یک تولیدکننده ی برگ را انتخاب کرده و تا مدت ها زنجیره ی تأمین خود را براساس محصولات و تجهیزات آن ها برنامه ریزی می کردند. درواقع، اختلاط کردن تجهیزات و زیرساخت های گوناگون و افزایش سرعت پیاده سازی شبکه و صرفه جویی داخل نفقه ها، آن چنان ممکن نبود.

نوکیا بدوی شرکتی است که تجهیزات با قابلیت تعامل با رقبا تولید می کند

نوکیا اولین تولیدکننده ی تجهیزات مخابراتی در گیتی محسوب می شود که رابط های باز را بوسیله محصولات خود افزایش می بطی ء. تصمیم فنلاندی ها که اخیرا داخل رسانه ها منتشر شد، راهکاری بوسیله شهرت Open Radio Access Network خواه OpenRAN را در پی دارد که در آن، اصول مبتنی پهلو خدمات بومی ابری، در پیاده سازی شبکه های فرانت هال و میدهال استفاده می شود. غرض متاخر نوکیا، برای همکاری هایی که به تعاقب پیاده سازی شبکه های 5G هستند مزیت هایی همچون معماری سریع العمل مرطوب و ارزان تر و منعطف تر را بوسیله همراه خواهد داشت که فرایندهای عملیاتی آسان تازگی غم دارد.

راهکار OpenRAN هر دو بخش رقیق ابزار و درنگ وسایل را پوشش می دهد. بسیاری از استقرارهای 5G مبتنی بر راهکار جدید، داخل پلتفرم های مجازی و مستقل انجام می شود که در کلکسیون ی مختلف تازگی از سخت افزارها قابل مصرف خواهند بود. اینتل درون این مرزوبوم تلاش اضافی دارد تا جای پای خویشتن را متین تیز نرم. پیش بینی ها مدال می دهند که بازار تراش های 5G تا سال ۲۰۲۳ به ۲۵ میلیارد دلار خواهد رسید و اینتل بخاطر کسب سهم هرچه بیشتر درون همین میدان سعی می کند.

مقاله های مرتبط:نوکیا تیم های خویشتن را برای توسعه شبکه 5G تلفیق می کندنوکیا و مدیاتک بخاطر ترقی شبکه 5G تفاهم روزنامه امضا کردند

نوکیا می گوید استقرار هر دو فناوری OpenRAN و Cloud RAN را داخل تجهیزات خویشتن پشتیبانی می نرم. نیز همدستی فنلاندی درون ماه های پیش رو، رابط های باز را در ایستگاه های شبکه ای موجود خود پیاده سازی خواهد کرد. تا پایان سال آینده، رابط های میدان درون تمامی راهکارهای درنگ افزاری و رقیق افزاری نوکیا پیاده سازی می شود.

نوکیا ماه گذشته تو شرکت با AT
  • ۹۹/۰۴/۲۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی