لوگو ساز سه بعدی

بوسیله گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایسنا، اواخر آذر سال گذشته بود که معاون معماری و شهرسازی شهرداری تهران از طرح ساخت بناء های ۲۵ تا ۴۰ متری شناسایی عدل و گفت که احداث این نوع واحدها خیر یک انتخاب، بلکه ضرورت است.

این طرح که سر و صدای زیادی به پا کرد و موافقان و مخالفانی داشت، اخیراً طبق یک تفاهم نامه بوسیله تایید شهرداری تهران و وزارت کشور روان که پهلو ماخذ آن در پایتخت واحدهای کوچک تولید خواهد شد. پاسخگویی به مقدر شدن مهمی از حاجت بازار مسکن، افزایش عرضه و کاهش تقاضا از جمله فواید این طرح نشانی می شود؛ هرچند مخالفانی نیز حتی تو مدیریت شهری دارد که معتقدند نباید الگوی استفاده را بوسیله زندگی درون این نوع واحدها عادت بدهیم.

مطابق طرح تفصیلی حداقل متراژ واحدهای مسکونی درون قریه تهران ۳۵ متر است که کنار مبنا پیشنهاد ساخت خانه های ۲۵ متری، این معیار باید بوسیله ۲۵ متر کاهش پیدا یواش. توافق اخیر شهرداری با وزارت ناحیه نشان می دهد که کانون ماده ۵ مخالفتی با این کاهش متراژ ندارد.

اواخر سال گذشته نیز شهرداری اخبار کرد که برای احداث بناء استیجاری آماده مشارکت با دولت است. داخل این زمینه ساخت واحدهای کوچک یا کپسولی می تواند به طرح بناء استیجاری اختصاص هویدا کند.

یک نماینده: احداث واحدهای کوچک، نمایش و تقاضا درون بازار ساختمانی را بوسیله تعادل می رساند

امروز همچنین یک جسم کمیسیون عمران مجلس درباره طرح احداث خانه های ۲۵ تا ۴۰ متری گفته که تو شرایط کنونی با توجه به راسته خانه و دشوار هبوط عرضه در این حوزه، تولید مسکن از هر طریقی مثبت است، برای اینکه این مسئله، عرضه و ادعا درون بازار مسکن را به تعادل می رساند و در نهایت سبب کاهش قیمت مسکن می شود.

صدیف بدری افزود: تولید مسکن ۲۵ تا ۴۰ متری می تواند تو گشایش وضعیت بازار ساختمان اثرگذار باشد، البته برخی کارشناسان اطلاع دادن می کنند که اجرای آن تبعاتی را بخاطر جامعه از عموم تجردگرایی به همراه دارد، اما خوشبختانه کامل این موارددر طرح سابق الذکر دیده شده است.

بدری گفت: بر ماخذ برنامه ریزی صورت گرفته استراحت است که واحدهای کوچک به زیتون های جوان داده شود، همچنین این ساختمان ها به افراد انتزاعی ارائه نخواهد شد.

این نماینده آدم در محفل یازدهم امتداد عدالت: بسیاری از جوانان برای آغاز زندگی مشترک و عروسی بوسیله دلیل پایین وجود داشتن غلبه مالی بوسیله مساکن کوچک نیازمند هستند و پس از گذشت چندین سال از زندگی متراژ بناء خویشتن را افزایش می دهند؛ بنابراین این مساکن می تواند عمه آغازین بخاطر زندگی افراد باشد.
  • ۹۹/۰۴/۰۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی