لوگو ساز سه بعدی

بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سازمان جهانی بهداشت اطلاع دادن کرد: با همه گیری بیماری کووید-۱۹ بیش از ۲۲ هزاره نفر از کادر درمان در ۵۲ کشور و منطقه در جهان به این بیماری آلوده شده اند.

بنابر اعلام این سازمان، گزارش های منتشر شده تا هشتم ماه جاری میلادی حاکی از آن است که ۲۲ هزاره و ۷۳ نفر از موارد ابتلا به بلای ناگهانی کووید-۱۹ داخل میان کادر درمان بوده است. هرچند این احتمال وجود دارد که آمار مرتبط با ابتلای کادر علاج به این بیماری بیش از این رقم باشد چرا که تاکنون گزارش دهی تزیین مند از موارد ابتلا بوسیله بیماری کووید-۱۹ در میان کادر درمانی وجود نداشته است.

بررسی های مقدماتی حاکی از آن است که اعضای کادر درمانی در محل فقره و تو جامعه به بیماری کووید-۱۹ مبتلا می شوند.

بوسیله گزارش خبرگزاری شینهوا، اداره جهانی بهداشت به منظور حفظ کردن سلامت و جان کادر درمانی بر استفاده بی عیب از برگ حفاظت شخصی همچون ماسک، عینک و گان تاکید کرده است.

بهرام پارسایی نماینده شیراز ۱۹ فروردین ماه در باشگاه داخل قدری از اظهاراتش گفت: قشر جامعه پزشکی بدون تعارف بیشترین مبتلایان و تلفات را ما در کادر درمانی کشور داریم. این آماری است که خوشبختانه مستقیم داخل فضای مجازی پخش می شود و کسی هم نمی استعداد آن را ابا کند. این نکته دو موضوع را مدال می دهد، شیوع بالای مصیبت در کشور و یا لیس تهیه امکانات بدوی بخاطر بند نخستین این دفاع.
  • ۹۹/۰۱/۲۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی