لوگو ساز سه بعدی

سایت استخدام و کاریابی لینکدین فهرست سالانه ی «مشاغل نوظهور» خویشتن را منتشر کرد. در این فهرست، اشتغال هایی که بیشترین معیار نمو استخدام را از سال ۲۰۱۵ تا امسال شاهد بوده اند، مشخص شده اند. تو صدر فهرست، فنی درایت جعلی به چشم می خورد. متخصص هوش مصنوعی به مهندس، پژوهشگر یا متخصص مملکت های دیگر گفته می شود که تشخیص می دهد ادراک مصنوعی تو چه مواقعی به کار می آید.



استخدام در مرزوبوم ی هوش مصنوعی در مدت چهار سال گذشته، سالانه رشدی برابر با ۷۴ درصد داشته است. گای برگر، اقتصاددان مبصر لینکدین داخل این باره به MarketWatch گفت:درایت مصنوعی تو هر صنعتی نفوذ کردن کرده و درحال فراهم تقاضا برای افراد کاردان داخل مرزوبوم ی یادشده فراتر از عرضه برای آن است. این سوم سال پیاپی است که شغل مربوط با حوزه ی یادگیری ماشین و هوش مصنوعی در صدر سیاهه قرار دارد و فقط می توان میل تکثیر تقاضا را داشت.

پاداش متخصصان هوش قلابی نیز بسیار چشمگیر است، زیرا این مشاغل غالباً جایزه سالانه ی بالای ۱۰۰ هزاره دلار قبض می کنند. سایت استخدام و کاریابی لینکدین خاطرنشان کرد که برای نمونه، مهندسین هوش بدلی در سانفرانسیسکو، مبلغ ۱۲۰ تا ۱۶۰ هزار دلار سالانه اجرت قبض می کنند. حتی برخی اوقات ایستگاه های شغلی هوش بدلی چیره به قبض ۲۵۰ هزار دلار یا بیشتر نیز شده اند.

لینکدین تنها شرکتی نیست که می توان در آن رله های ویژه ی شغلی در مرزوبوم ی درک قدر یا بهای چیزی ساختگی را پیدا کرد. درواقع درون فهرست سالانه ی «۲۵ اشتغال مرجح سال ۲۰۱۹» اشتغال های مرتبط با یادگیری ماشین همیشه با ذکر افزایش ۳۴۴ درصدی در مقایسه با جایگاه های شغلی دیگر در چند سال گذشته، تو صدر فراغت گرفته اند. از دیگر مزایای این شغل می توان به مبلغ محور ا ی سالانه ۱۴۶ هزاره دلار اشاره کرد.مقاله های مرتبط:چگونه یک پروفایل حرفه ای درون لینکدین داشته باشیمپایتون، زبانی که برنامه نویسی کامپیوتر را همه انسداد کرد

شاید از خود بپرسید، برهان رشد سریع مشاغل مرتبط با شعور تقلبی چیست؟ به گفته ی برگر، امروزه تقریبا «همگی ی افراد» مرتبط داخل تمامی اشتغال ها از بدیهی ترین مشاغل مانند (حوزه های تکنولوژی و خودرو) تا مبهم و شگفت آورترین حوزه ها چون (آموزش عالی و بازی) درحال استخدام نیروهای متخصص داخل حوزه ی هوش مصنوعی هستند. برگر افزود:درحال مهیا تمام شرکت ها و سازمان ها در بازار کار بوسیله قفا جذب افراد متخصص هوش بدلی هستند که بتوانند از عهده ی ارتکاب کار برآیند.

بنابراین، تا اینکه شعور ساختگی می تواند فرصتی برای افرادی که درحال حاضر تو این مرزوبوم فعالیت نمی کنند همچنین ارائه دهد. افزون براین، برگر اشعار کرد که پرورش احاطه هایی مانند TensorFlowو پایتون، همچنین مجهز شدن به فناوری درس ماشین و پردازش زبان طبیعی می تواند بوسیله هرکسی فرصت کسب جایگاه شغلی بهتر را مژدگانی دهد. تا اینکه افراد می توانند با گذراندن دوره های مرتبط با این حوزه و گرفتن گواهینامه ی محترم از دانشگاه های داخلی و مدارس آموزش کدنویسی و دیگر مراکز معتبر خود را مجهز بوسیله این دانش کنند.



۵ شغل نوظهور و برتر گزارش شده از سوی لینکدین پس از درک قدر یا بهای چیزی مصنوعی عبارت اند از: مهندسی رباتیک با رشد استخدام ۴۰ درصدی سالانه؛ دانشمند تحلیل داده با میزان نمو ۳۷ درصدی؛ معماری کردن و برنامه نویس فول استاک (full stack engineer) با نمو ۳۵ درصد و مهندسی پایداری توان اطمینان سایت یا SRE با رشد ۳۴ درصدی. گفتنی است، در حوزه ی نرم افزار و توسعه ی وب، معمولا دو قسمت قسمت کردن توسعه دهنده بود دارد: ترقی دهنده ی front-end که مسئولیت توسعه ی پدیدار برنامه (سمت client) را بر عهده دارد و توسعه دهنده ی back-end که مسئول نگاشتن کدهای سمت سرور و کارایی و عملکرد سایت را برعهده دارد. داخل این  دسته بندی، دسته ی سومی نیز وجود دارد که به آن ها توسعه دهندگان Full Stack گفته می شود؛ آن ها هم در سمت front-end و غم back-end تخصص دارند و می توانند موقعیت های شغلی بیشتر و بهتری را از آن خود کنند. برگر تکثیر کرد:درحالی که بیشتر این مشاغل درون مرزوبوم ی تکنولوژی هستند، ولی لزوما فقط در صنعتی تکنولوژی وجود ندارند. هر شرکتی مجبور است فن شناسی را در مقطعی به فقره بگیرد و ما شاهد رشد چشمگیر فرصت های شغلی درون این موارد هستیم.

در ادامه ی فهرست چندی از مشاغل حوزه ی مشتری مداری مثل متخصص پشتیبانی معامله و نماینده ی ترقی ی فروش به چشم می خورد که رشد زننده جذب نیرو شامل حال آن ها نیز شده است. بوسیله گفته ی برگر:بسیاری از رله های شغلی تو این مملکت بوسیله شدت وابسته به روابط هستند، بنابراین کسب احاطه در بنیاد هایی مانند برقراری ارتباط، حل مسئله و شریک کلیدی و مهم هستند. اغلب این نوع شرکت ها به افرادی با مهارت هایی حاجت دارند که نمی توان آن ها را با سیستم خودکار اجرا داد و برای ادا توفیق آمیز به تکنولوژی های جدید وابسته هستند.

۱۰ شغل برتر و نوظهور گزارش شده از سوی لینکدین عبارت اند از: ۱. متخصص هوش مصنوعی؛ ۲. معماری کردن رباتیک؛ ۳. دانشمند تحلیل داده؛ ۴. مهندس و برنامه نویس فول استاک؛ ۵. مهندسی مقاومت نبوغ اطمینان سایت؛ ۶. متخصص پشتیبانی فروش؛ ۷. نماینده ی ترقی ی فروش؛ ۸. مهندس داده؛ ۹. تکنسین بهداشت رفتاری و ۱۰. متخصص امنیت سایبری.بیشتر بخوانید:چگونه هک کردن دل موجب کاهش مصرف دارو می شودقابلیت تحصیل سامان داخل اپلیکیشن ضبط صدای گوگلدستاورد بزرگ محققان دانشگاه رایس تو حوزه تدریس عمیقتحقیق و ترقی در مرزوبوم شعور مصنوعی با سرعت بوسیله پیش می رودمحققان انویدیا، فریم ورکی بخاطر تحول تصاویر دوبعدی بوسیله نمونه های سه اتیه خلق کردند
  • ۹۸/۱۰/۱۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی