لوگو ساز سه بعدی

به گزارش ایرنا، محمد محبی، دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز سیستان و بلوچستان با پیش روی این خبر، اظهار داشت: بعضی اتوبوس مسافربری، نفتکش و خودروهای سبک و سنگین که در قاچاق سوخت فعالیت داشتند توقیف و روانه پارکینگ شدند. وی اقرار کرد: شبکه بزرگ قاچاق سوخت در حومه زاهدان با این عملیات و رفتار ها متلاشی شد.

سخن سنج کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بدبختانه بیشتر بنزین های قاچاق کشف شده تو استان از سایر استان ها هوشیار می شود. وی دنباله رحم: سوخت قاچاق مبدا در مراکزی دپو و سپس به روستاهای مرزی بخاطر انتقال به کشورهای همسایه نقل مکان می شود.

استان سیستان و بلوچستان بوسیله موجب موقعیت خاص جغرافیایی و استراحت داشتن در همسایگی دو کشور نیازمند سوخت (پاکستان و افغانستان) و مغایرت پدیدار بها موادسوختی در ۲ لفظ سرحد متصل مورد حرص قاچاقچیان و سودجویان بوده بوسیله طوری که موادسوختی قاچاق را از سایر استان ها به این استان منتقل و درون انبارهایی در حاشیه شهرها و روستاهای مرزی دپو و بعد توسط قاچاقچیان تویی و اجنبی بوسیله آن سوی مرزها قاچاق می شود. به خشکی امدن اساس برخی گزارش ها، روزمره حدود ۵ میلیون لیتر سوخت از مرزهای این منطقه قاچاق می شود.
  • ۹۸/۰۲/۲۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی